Viikonlopun liksa

Mats

Paljonkohan tienaisi viikonlopun taksinajoista Helsingissä, puhutaan vaikka pe-su-illat ja yöt.
Mitä lienee tuon ajan kassa 0 alv?

Kiitos ja jatkoja!

16

1964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taxi_hki

Vähän riippuu toki vuoron pituudesta, mutta bruttotuntipalkka pyörii siinä 15 kieppeillä.

• tsätsätsäää

Jos vain 15 euroa brutto, mulla viikonloppuisin on pikemminkin 15 euroa netto...
        (Enkä aja Hgin, Espoon tai Vantaan taksia)

• viikonloppuja

Alkuvuodesta on normaalivuoron kassat olleet ytimessä 500-700 euron välillä.

• täällä perukassa

ajellaan semmoista 200-300 euroa yössään, vuoron pituus 9 tuntia.. ihmettelevät kun ei renkejä kiinnosta??

• ''monni''
        täällä perukassa kirjoitti:

ajellaan semmoista 200-300 euroa yössään, vuoron pituus 9 tuntia.. ihmettelevät kun ei renkejä kiinnosta??

Älä noita usko ovat aivopeseytyneitä renkejä,kehuskelevat täällä niillä kassoilla,kun vituttaa koko touhu.Taksikuski ei pääse kuukaudessa kymmenen euron keskituntiansoon. kokemusta on, jos joku muuta väittää puhuu paskaa.Lisäksi ei sairaslomia ei pekkasia lomarahat miten sattuu,retuperällä koko ala.Vielä lisäksi ajat joulut ja kaikki muut pyhät sillä samalla prossalla.

• toista..
        ''monni'' kirjoitti:

Älä noita usko ovat aivopeseytyneitä renkejä,kehuskelevat täällä niillä kassoilla,kun vituttaa koko touhu.Taksikuski ei pääse kuukaudessa kymmenen euron keskituntiansoon. kokemusta on, jos joku muuta väittää puhuu paskaa.Lisäksi ei sairaslomia ei pekkasia lomarahat miten sattuu,retuperällä koko ala.Vielä lisäksi ajat joulut ja kaikki muut pyhät sillä samalla prossalla.

..pientä. Kannattaa miettii, et missä ajaa ja ketä on isäntänä. Kyl mä saan sairaslomasta rahat jopa ilman lappua, sit lomarahat tulee kuten ollaan sovittu yms. Ei kannata kiukkuu, jos ei osaa valkkaa ittelle kunnon isäntää.. :D

• ....
        ''monni'' kirjoitti:

Mä ajoin Helsingissä taksia 2005-2008 opiskelujen ohessa ja touko-elokuun parina vuonna päätoimisesti. Mun keskituntiansio oli reilusti yli 10 €/tunti. Ja täytyy muistaa, että tohon on sisältynyt parina vuonna koko heinäkuu mukaan, joka lienee vuoden hiljaisin kuukausi. Taksat on nousseet esim. vuodesta 2005 aika reippaasti, joten kyllä kannattaa katsoa peiliin, jos ei yli 10 €/h pääse vuositasolla. Niin ja kyllähän niitä tippejäkin tulee; toisille enemmän ja toisille ei juuri ollenkaan.

• logiikkaaa
        .... kirjoitti:

Mä ajoin Helsingissä taksia 2005-2008 opiskelujen ohessa ja touko-elokuun parina vuonna päätoimisesti. Mun keskituntiansio oli reilusti yli 10 €/tunti. Ja täytyy muistaa, että tohon on sisältynyt parina vuonna koko heinäkuu mukaan, joka lienee vuoden hiljaisin kuukausi. Taksat on nousseet esim. vuodesta 2005 aika reippaasti, joten kyllä kannattaa katsoa peiliin, jos ei yli 10 €/h pääse vuositasolla. Niin ja kyllähän niitä tippejäkin tulee; toisille enemmän ja toisille ei juuri ollenkaan.

vaikka taksat ovat nousseet vuodesta 2005 niin se ei tarkoita sitä että kassat eli palkat olisivat nousseet. päinvastoin .esim. liikenteen sujuvuuskin on huonontunut ainakin pääkaupunkiseudulla.

• lähtee
        logiikkaaa kirjoitti:

vaikka taksat ovat nousseet vuodesta 2005 niin se ei tarkoita sitä että kassat eli palkat olisivat nousseet. päinvastoin .esim. liikenteen sujuvuuskin on huonontunut ainakin pääkaupunkiseudulla.

Minä ajan paljon parjatussa vantaalla.Tienasin nyt pe-la öistä 700 euroa käteen josta kiittäminen vantaantaksi oy:tä.Kiitos!

• Heko heko
        lähtee kirjoitti:

Minä ajan paljon parjatussa vantaalla.Tienasin nyt pe-la öistä 700 euroa käteen josta kiittäminen vantaantaksi oy:tä.Kiitos!

Pitäisit nyt edes jotain tolkkua flöittaamisessakin...

"Tienasin nyt pe-la öistä 700 euroa käteen..."

Mahdatko tietää, paljonko pitäisi bruttokassasi olla? ;)

• taantuma pure
        Heko heko kirjoitti:

Pitäisit nyt edes jotain tolkkua flöittaamisessakin...

"Tienasin nyt pe-la öistä 700 euroa käteen..."

Mahdatko tietää, paljonko pitäisi bruttokassasi olla? ;)

Bruttokassa oli vähän yli kolmetonnia.Ajoin vain koko ajan vantaantaksin sopimusajoja.Kiitos vielä kerran vantaantaksille kannattaa kuulua vantaantaksiin.

• pokalla aina 50 euroa
        taantuma pure kirjoitti:

Bruttokassa oli vähän yli kolmetonnia.Ajoin vain koko ajan vantaantaksin sopimusajoja.Kiitos vielä kerran vantaantaksille kannattaa kuulua vantaantaksiin.

Aika hyvin on ajettu minä ajoin molempina yönä yhteensä 724 euroa josta käteistä 534euroa.

• itsellesi niin tili tulee
        pokalla aina 50 euroa kirjoitti:

Aika hyvin on ajettu minä ajoin molempina yönä yhteensä 724 euroa josta käteistä 534euroa.

minäkin ajoin la-yön sain 426 euroa kassaa ja ajoin pimeesti suoraan itselleni 93 euroa.
        Eli isäntä ja minä ollaan tyytyväisiä.

• kuinka kauan
        taantuma pure kirjoitti:

joudut noihin rahoihin posottelemaan moottoritietä 120 alueellakin.. tai montako lähtöä joudut illassa ottamaan. Kyllä kiirettä pitää :DDD

• Taksari1234

Espoossa lauantai klo:19-05 10h vuorosta 500-600e. Ajan pelkkiä lauantai öitä joten en tiedä miten muina aikoina tienaa tai miten sitä kyytiä kannattaa etsiä. Alku ilta tapiola, matinkylä espoonlahti tolpilta kyytiä ytimeen ja sitten yöksi ytimestä pois päin.

• Mats

Kiitokset vielä "galluppiin" osallistuneille! Taidan alkaa ajaa Helsingin viikonloppuöitä toistaiseksi eli mukulakivikadut kutsuu...

Siis kun puhutte bruttokassasta, se on siis 0 alv kassa? Tästä sitten se 35-37 % itselle-verot=rahat käteen ja kotiin?

Kiitokset ja ansiokasta ajoa kaikille!

Mats

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe