Täytyy kyllä TPS-kannattajana ihmetellä tämän palstan touhua.Hirveää uhoamista ja kettuilua niin TPS-kannattajien kuin myös muiden seurojen kannattajien toimesta.Ottakaa nyt hyvät ihmiset järki käteen ja keskustelkaa sivistyneesti esimerkiksi tästä erittäin mielenkiintoisesta sarjasta jossa TPS on yllättänyt JYPin täysin.
Mutta itse asiaan.Yksi asia on varma.Vaikka JYP hoitaisikin Tepsin tässä sarjassa ei joukkue tule mestaruutta voittamaan.Outoa,että JYPin joukkueesta yksikään pelaaja ei ole varsinaisesti astunut esiin ja osoittanut mitään erilaista verrattuna runkosarjaan.Olihan JYPin tahti runkosarjassa kieltämättä hyvää,mutta onhan se fakta,että pudotuspeleissä, joukkueen hyvyydestä tai huonoudesta huolimatta,on koko jengin nostettava tasoa.Tätä JYP ei ole tehnyt.
Kaikki kunnia TPS:lle.On ollut tähän asti uskomattoman hienoa seurata joukkueen taistelua ja loistavaa henkeä.Ihmettelen suuresti sitä,että kaikki jankuttavat kuinka TPS voitti HIFK:n vain siksi,että HIFK ei ollut hereillä jne. Fakta on se,että TPS oli parempi ja se siitä. Eniten pelottaa se,että jos TPS sarjan Jyväskylää vastaan vie niin argumentit tulevat olemaan samanlaisia:kuinka JYP hävisi koska oli asennevamma jne.
Mulla on vahva tunne,että JYP tulee vielä yllättymään sarjan aikana.Toivon tietenkin,että tämä yllätys tarkoittaa TPS:n jatkoon etenemistä.Itselläni ei mitään Jyväskylän jengiä vastaan ole. Päätin jo,että jos TPS tippuu niin toivon,että JYP tai Kalpa hoitaa homman kotiin.Mukavaa kun saadaan uusia joukkueita kärkikahinoihin.
Ihme touhua
8
305
Vastaukset
- että tepsifanit
jaksaa hehkuttaa omaa joukkuettaan. Mikä siinä niin ihmeellistä on , ettei muut yhdy teidän hehkutukseenne. Lähes joka joukkue on päässyt pelaamaan playoffspelejä viime kausina, siinä nyt ei vaan ole mitään ihmeellistä, noin Suomen mittakaavassa. Teille Turkulaisille se on iso asia ja paljon onnea sen johdosta.
- Pon Jovi
Olemme ehkä tottuneet täällä Turussa menestykseen. TPS on kamppaillut viime vuosia lukuunottamatta yhtäjaksoisesti lähes 30 vuotta kirkkaista mitaleista.
Nyt tämä urheilullinen notkahdus on herättänyt Tepsin kannattajat vihdoinkin työntekoon. On raahauduttava paikalle katsomaan vaikkapa hieman väritöntä Jypiäkin. Ei aina voi olla hohdokkaita takavuosien Jokerit pelejä.
TPS:n juniorityö on tänä vuonna mennyt eteenpäin. A pojat ratkovat parhaillaan finaalipaikkoja ja C pojat myös ovat menestyneet. Liigaseurojen ainoa tapa selvitä on kouluttaa itse omat pelaajansa. Toinen tapa on tuo, jota esimerkiksi Jokerit tekee. Ostetaan yli 35-vuotiaita sotaratsuja joukkueeseen. - kunnes rahat loppuivat
Pon Jovi kirjoitti:
Olemme ehkä tottuneet täällä Turussa menestykseen. TPS on kamppaillut viime vuosia lukuunottamatta yhtäjaksoisesti lähes 30 vuotta kirkkaista mitaleista.
Nyt tämä urheilullinen notkahdus on herättänyt Tepsin kannattajat vihdoinkin työntekoon. On raahauduttava paikalle katsomaan vaikkapa hieman väritöntä Jypiäkin. Ei aina voi olla hohdokkaita takavuosien Jokerit pelejä.
TPS:n juniorityö on tänä vuonna mennyt eteenpäin. A pojat ratkovat parhaillaan finaalipaikkoja ja C pojat myös ovat menestyneet. Liigaseurojen ainoa tapa selvitä on kouluttaa itse omat pelaajansa. Toinen tapa on tuo, jota esimerkiksi Jokerit tekee. Ostetaan yli 35-vuotiaita sotaratsuja joukkueeseen.tepsi ja jokerit ostivat kilpaa muiden parhaita pelaajia -90 luvulla. Jokerien talous sen jotenkin kesti.
- ettei Jypfanit
ole mestaruudesta edes kirjoitelleet. Tepsifanit sen sijaan ovat kaivaneet esiin vanhoja muistoja, kuten "kulta on värimme". Me pelataan puolivälieriä, teillä tässä mestaruuksista ja huipulle palaamisista huudellaan. Ja mitä se sulle kuuluu, vaikka Jyppi ei mestaruutta tällä kaudella voittaisikaan. Keskity sinä vaan siihen Tepsiisi. Me yritetään ensi kaudella uudestaan, jos nyt ei onnistu ja mitalikin kelpaisi oikein hyvin. Eiköhän se Tepsi jo kaikki ole yllättänyt roikkumalla vieläkin mukana, vaikka on pelkän maalivahdin varassa oleva joukkio, kaukana joukkueesta. Kun kaiken lisäksi valmentaja keskittää energiansa tuomarien haukkumiseen, niin ei ole ihme kun tappioita tulee. Usko sinä vapaasti niin kauan kuin pelejä riittää, minä perustan tosiasioihin ja tasoeroihin. Tottakai sinä Tepsiä kannustat, kun kerran fani olet, onnea siihen hommaan ja hyvää kevättä.
- että teillä
tepsifaneilla on hieman "väritetty" näkemys siitä, mitä olette tehneet ja saavuttaneet nyt ja menneisyydessä. Ilmeisesti olette myös kuvitelleet, että koko muu Suomi omaa myös nuo samat mielikuvat. Ikävää, jos olette pettyneitä. Tps on menestynyt organisaatio.
- Mä taas
Uskomatonta tää kirjoittelu täällä. Kirjoitit erittäin hyvin ja luin kirjoituksesi erityisellä mielenkiinnolla.
Vaihteeksi asiallista kirjoittelua, joihin on ilo yhtyä. Yleensä kun 97% tällä palstalla kirjoittelusta on täyttä paskaa, vastustaja joukkueen haukkumista jne. jne.
Olen pitkään käynyt katsomassa TPS:n pelejä 90- luvulta asti. Onhan se viime vuosien pelit ollut kamalaa katsottavaa, mutta nyt näyttäis Suikkasen porukoilla ollleen parempi meiniki päällä. Onko se menestys sittenkin ollut valmentajasta kiinni (jota TPS ei ennen tätä kautta ollut koskaan erottanut?)
Toivon, että jos nyt pitkän kauden jälkeen vihdoinkin paistaa vähän valoa TPS pesään, niin siitä olisi muutkin kuin Turkulaiset iloisia. Onhan sillä tulevaisuudessa vaikutusta koko liigaan.
t: Reilulla pelillä eteen päin!- itsesi kanssa
hienoa joviaalisuutta.
- matti myöhäinen.......
En ole nähnyt tps-palstalla yhtään asiallista kommentia jyppiläisiltä. Onneksi sentään joku tepsiläinen osaa olla asiallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862