>>Jos tulisi mies,joka tuulta tavoittelisi ja petollisuudessaan valhettelisi:>Minä saarnaan sinulle viinistä ja väkijuomasta>,siinä olisi saarnaaja tälle kansalle.>>>>Miika 2:11
Kaikki tosin on >>luvallista>>,mutta:Kaikki ei rakenna.Kannattaisi miettiä,löytäneekö Jeesus uskoa sydämestäsi sinä päivänä,kun Hän tulee omiansa noutamaan.Tuskin kaikki lähtevät.Yhteys Vapahtajaan tuo elämään sisäisen muutoksen,joka vaikuttaa elämän muuttumisen kaikilla tasoilla.
>>Voi niitä,jotka aamuvarhaisesta väkijuoman jäljessä juoksevat ja iltamyöhään viipyvät viinistä hehkuvina!Kanteleet,harput,vaskirummut,huilut ja viinit on heillä pidoissansa,mutta Herran tekoja he eivät tarkkaa,eivät näe hänen kättensä töitä.>>>>Jes.5:11,12
>>Poissa ovat hurskaat maasta,eikä oikeamielistä ole ihmisten seassa.Kaikki he väijyvät verta,pydystävät verkolla toinen toistansa.
Pahantekoon molemmin käsin!Sitä taidolla tekemään!Päämies vaatii,tuomari maksusta tuomitsee,ja mahtava puhuu julki sielunsa himon.Senkaltaisia he punovat.
Paras heistä on kuin orjantappura,oikeamielisin pahempi kuin teräväokainen aita.>>>>Miika 7:2-4
Eksytyksen kavalat juonet kietovat yhä enemmän ihmisiä verkkoihinsa.Tämä vaara on varsinkin uskovilla,joita ei vielä Jumalan Henki ole päässyt muuttamaan sisäisesti,vaan usko on vain ulkokuorta.
Jeesukseen sydämestään turvaavilla ei ole kuitenkaan vaaraa.Herra pitää omistaan huolen.
Muutos on mahdollinen
----------------------
Maailman ihmisiltä ei voi vaatia vielä muutosta,koska he eivät tiedä,mitä on syntielämä.
Uskovilta voi vaatia,ja Jumala sanookin Sanassaan,että sille,jolle on paljon annettu,siltä sitä enemmän vaaditaan.
>>Ja sitä palvelijaa,joka tiesi Herransa tahdon,mutta ei tehnyt valmistuksia eikä toiminut hänen tahtonsa mukaan,rangaistaan monilla lyönneillä.Sitä taas,joka ei tiennyt,mutta teki semmoista,mikä lyöntejä ansaitsee,rangaistaan vain muutamilla lyönneillä.
Sillä jokaiselta,jolle on paljon annettu,myös paljon vaaditaan;ja jolle on paljon uskottu,siltä sitä enemmän kysytään.>>>>Luuk.12:47,48
Ei voi tahallaan viipyä syntielämässä,kun on päässyt totuuden tuntoon.Meidän tulee olla esimerkkinä maailmalle,ei kulkea sen mukana!
Sudet lammasten vaatteissa:
----------------------------
>>Varokaa kukin lähimmäistänne,älkää yhteenkään veljeen luottako;sillä jokainen veli liikkuu panettelijana.He pettävät toinen toisensa eivätkä puhu totta;he ovat totuttaneet kielensä puhumaan valhetta,ovat tehneet vääryyttä väsyksiin asti.
Sinä asut keskellä vilppiä;vilpillisyydessään he eivät tahdo tuntea minua,sanoo Herra.
Tappava nuoli on heidän kielensä,vilppiä se puhuu;suullaan he puhuvat rauhaa lähimmäisensä kanssa,mutta sydämessään he juonia punovat.
Enkö minä näistä tällaisista rankaisisi heitä,sanoo Herra,eikö minun sieluni kostaisi tämänkaltaiselle kansalle?>>>>Jer.9:4-6,8,9
Erilaiset uskonnolliset liikkeet ovat lopunaikojen >>valttikortti>>.Hengellinen elämä >>hoituu>> kun kuunnellaan passiivisena radioita ja katsellaan TV:stä >>hengellisiä>> lähetyksiä.Muutosta ne eivät tuo tullessaan.Kun vastaanottimen nappi katkaisee virran,katkeaa >>yhteys>>.Monen kohdalla tälläinen on ainoa Jumalanpalvelusmuoto.Kilvan kiitellään ohjelmia ja niitten levittämistä maailmalle.Sisintä ei kuitenkaan muuta ohjelmat eivätkä kauniit puheet ja päälle >>siirappiset,tunteita tihkuvat>> laulut.
Jeesus tahtoo olla koko elämäsi Herra.Kaikki tai ei mitään;koko elämä.Ei enempää,ei vähempää.Mutta se onkin kaikkein turvallisin ratkaisu.
Onko tietoa Korkeimmasta?
31
600
Vastaukset
Kirjoitit:
>>Jeesus tahtoo olla koko elämäsi Herra.Kaikki tai ei mitään;koko elämä.
Ei enempää,ei vähempää.Mutta se onkin kaikkein turvallisin ratkaisu.- Diana-ad-rem
mutta noin yksinkertaista asiaa te ette ymmärrä.
Jeesus on teidän herra ja Jumala on toisarvoinen.
Siinä suurin kristinuskon ongelma, mutta siihen kai teidät on pantukin. - Pikakirjoittaja
Herran Henki on,siinä on vapaus.>>>> 2.Kor.3:17
>>Ja kärsivällisyys tuottakoon täydellisen teon,että te olisitte täydelliset ja eheät ettekä missään puuttuvaiset.>>>> Jaak.1:4
Vasta vapaus Kristuksessa tuottaa teoissa hedelmää.
>>Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille,jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
Sillä elämän Hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
Sillä mikä laille oli mahdotonta,koska se oli lihan kautta heikoksi tullut,sen Jumala teki,lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä,jotka emme vaella lihan mukaan,vaan Hengen.
Sillä niillä,jotka vaeltavat lihan mukaan,on lihan mieli,mutta niillä,jotka ELÄVÄT HENGEN MUKAAN,ON HENGEN MIELI.>>>> Room.8:1-5
Monilla on vielä >>peite kasvoillaan>>,koska heidän sydämensä ovat kääntymättömiä,eivätkä he voi nähdä täydelliseen vapauden lakiin;joka tuottaa hedelmää kärsivällisyydessä.
>>Mutta me kaikki,jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta,muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen,niinkuin muuttaa Herra,joka on Henki.>>>> 2.Kor.3.18
Saa pyrkiä täydellisyyteen,ja pitääkin.Maailma sitä ehkä kummeksuu ja pilkkaakin,mutta jokainen sydämensä Herralle antanut rakastaa häntä niin paljon,että ei halua tuottaa murhetta hänelle.
>>Olkaa siis te täydelliset,niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.>>>> Matt.5:48 - Pikakirjoittaja
Diana-ad-rem kirjoitti:
mutta noin yksinkertaista asiaa te ette ymmärrä.
Jeesus on teidän herra ja Jumala on toisarvoinen.
Siinä suurin kristinuskon ongelma, mutta siihen kai teidät on pantukin.ellei se,joka uskoo,että Jeesus on Jumalan Poika?>>>>1.Joh.5:5
Uskot käsittääkseni Vanhan Testamentin opetuksiin.Siellä jo ennustettiin hänestä,Jeesuksesta Kristuksesta,joka tuli vapauttamaan ihmiskunnan kuoleman orjuudesta.
>>Ja minä herätän heille yhden Paimenen heitä kaitsemaan,palvelijani Daavidin;Hän on kaitseva heitä ja oleva heidän Paimenensa.Ja minä Herra,olen heidän Jumalansa,ja minun palvelijani Daavid on ruhtinas heidän keskellänsä.Minä Herra olen puhunut.>>>> Hes.34:23,24
>>Katso,päivät tulevat,sanoo Herra,jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan vesan;HÄN ON HALLITSEVA KUNINKAANA JA MENESTYVÄ,JA HÄN ON TEKEVÄ OIKEUDEN JA VANHURSKAUDEN MAASSA.>>>>Jer.23:5
>>Hänen päivinänsä pelastetaan Juuda ja Israel asuu turvassa.Ja tämä on hänen nimensä,jolla häntä kutsutaan:HERRA ON MEIDÄN VANHURSKAUTEMME.>>>> Jer.23:6
>>Mutta sinä,Beetlehem Efrata,joka olet vähäinen olemaan Juudan sukujen joukossa,SINUSTA MINULLE TULEE SE,JOKA ON OLEVA HALLITSIJA ISRAELISSA,JONKA ALKUPERÄ ON MUINAISUUDESTA,IANKAIKKISISTA AJOISTA.>>>> Miika 5:2
>>Kun sinun päiväsi ovat päättyneet,ja sinä lepäät isiesi tykönä,korotan minä sinun seuraajaksesi jälkeläisesi,joka lähtee sinun ruumiistasi:JA MINÄ VAHVISTAN HÄNEN KUNINKUUTENSA.HÄN ON RAKENTAVA HUONEEN ---MINUN NIMELLENI---,JA MINÄ VAHVISTAN HÄNEN VALTAISTUIMENSA IKUISIKSI AJOIKSI.>>>> 2.Sam.7:12,13
>>Minä olen...A ja O,sanoo Herra Jumala,joka on ja joka oli ja joka tuleva on,Kaikkivaltias.>>>> Ilm.1:8
Jeesus,Jumala meidän keskellämme.Hän on Kuninkaamme,Hän on johdattajamme.Hänen valtaistuimensa on ikuinen.Siis Hän on Jumala,sillä Jumala ei kunniaansa jaa.
>>Mutta niiden kuningasten päivinä on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan,JOKA ON KUKISTUMATON IANKAIKKISESTI ja jonka valtaa ei toiselle kansalle anneta.Se on musertava kaikki ne muut valtakunnat ja tekevä niistä lopun,mutta itse se on pysyvä IANKAIKKISESTI.>>>> Dan.2:44
Vain Jumalalle tämä on mahdollista.Jeesus teki tyhjiksi saatanan aikeet,Jumalan suunnitelma kävi toteen.Hän itse tuli ihmiseksi keskellemme,teki tyhjiksi käärmeen juonet.Hän kukistaa lopussa kaiken saatanan vallan,maan mahtavat eivät kestä hänen edessään.
>>Herraus on oleva suuri,ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa;se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella NYT JA IANKAIKKISESTI.Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.>>>> Jes.9:6 - Diana-ad-rem
Pikakirjoittaja kirjoitti:
ellei se,joka uskoo,että Jeesus on Jumalan Poika?>>>>1.Joh.5:5
Uskot käsittääkseni Vanhan Testamentin opetuksiin.Siellä jo ennustettiin hänestä,Jeesuksesta Kristuksesta,joka tuli vapauttamaan ihmiskunnan kuoleman orjuudesta.
>>Ja minä herätän heille yhden Paimenen heitä kaitsemaan,palvelijani Daavidin;Hän on kaitseva heitä ja oleva heidän Paimenensa.Ja minä Herra,olen heidän Jumalansa,ja minun palvelijani Daavid on ruhtinas heidän keskellänsä.Minä Herra olen puhunut.>>>> Hes.34:23,24
>>Katso,päivät tulevat,sanoo Herra,jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan vesan;HÄN ON HALLITSEVA KUNINKAANA JA MENESTYVÄ,JA HÄN ON TEKEVÄ OIKEUDEN JA VANHURSKAUDEN MAASSA.>>>>Jer.23:5
>>Hänen päivinänsä pelastetaan Juuda ja Israel asuu turvassa.Ja tämä on hänen nimensä,jolla häntä kutsutaan:HERRA ON MEIDÄN VANHURSKAUTEMME.>>>> Jer.23:6
>>Mutta sinä,Beetlehem Efrata,joka olet vähäinen olemaan Juudan sukujen joukossa,SINUSTA MINULLE TULEE SE,JOKA ON OLEVA HALLITSIJA ISRAELISSA,JONKA ALKUPERÄ ON MUINAISUUDESTA,IANKAIKKISISTA AJOISTA.>>>> Miika 5:2
>>Kun sinun päiväsi ovat päättyneet,ja sinä lepäät isiesi tykönä,korotan minä sinun seuraajaksesi jälkeläisesi,joka lähtee sinun ruumiistasi:JA MINÄ VAHVISTAN HÄNEN KUNINKUUTENSA.HÄN ON RAKENTAVA HUONEEN ---MINUN NIMELLENI---,JA MINÄ VAHVISTAN HÄNEN VALTAISTUIMENSA IKUISIKSI AJOIKSI.>>>> 2.Sam.7:12,13
>>Minä olen...A ja O,sanoo Herra Jumala,joka on ja joka oli ja joka tuleva on,Kaikkivaltias.>>>> Ilm.1:8
Jeesus,Jumala meidän keskellämme.Hän on Kuninkaamme,Hän on johdattajamme.Hänen valtaistuimensa on ikuinen.Siis Hän on Jumala,sillä Jumala ei kunniaansa jaa.
>>Mutta niiden kuningasten päivinä on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan,JOKA ON KUKISTUMATON IANKAIKKISESTI ja jonka valtaa ei toiselle kansalle anneta.Se on musertava kaikki ne muut valtakunnat ja tekevä niistä lopun,mutta itse se on pysyvä IANKAIKKISESTI.>>>> Dan.2:44
Vain Jumalalle tämä on mahdollista.Jeesus teki tyhjiksi saatanan aikeet,Jumalan suunnitelma kävi toteen.Hän itse tuli ihmiseksi keskellemme,teki tyhjiksi käärmeen juonet.Hän kukistaa lopussa kaiken saatanan vallan,maan mahtavat eivät kestä hänen edessään.
>>Herraus on oleva suuri,ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa;se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella NYT JA IANKAIKKISESTI.Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.>>>> Jes.9:6Sotket selviä kirjoituksia, Jeesus ei ollut Daavid.
Daavidin jälkeläinen oli Salomo, josta Jumala sanoi; - Pikakirjoittaja
Diana-ad-rem kirjoitti:
Sotket selviä kirjoituksia, Jeesus ei ollut Daavid.
Daavidin jälkeläinen oli Salomo, josta Jumala sanoi;lahjaa,tarvitsisin >>tulkin>>,tuodakseni julki sen,mitä tarkoitan.Tosin,nämä onkin käsitettävä hengellisesti,eikä niitä voi käsittää sellainen,joka ei usko Jeesukseen.
Kyllä vain Vanha Testamentti ennusti juuri Jeesuksesta.
Lue esim.Jes.55:3
>>Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni;kuulkaa,niin teidän sielunne saa elää.Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton,annan lujat Daavidin armot.>>
Apostolien teoista saamme lukea,kuinka Salomosta sanotaan.Kyllähän hän temppelinsä rakensi,mutta:
>>Korkein ei kuitenkaan asu käsillä tehdyissä huoneissa;sillä näin sanoo profeetta:
>Taivas on minun valtaistuimeni ja maa minun jalkojeni astinlauta;minkäkaltaisen huoneen te minulle rakentaisitte,sanoo Herra,tai mikä paikka olisi minun leposijani?
Eikö minun käteni ole tätä kaikkea tehnyt?
Te niskurit ja ympärileikkaamattomat sydämeltä ja korvilta,aina te vastustatte Pyhää Henkeä-niinkuin teidän isänne,niin tekin.
Ketä profeetoista eivät teidän isänne vainonneet?
HE TAPPOIVAT NE,JOTKA ENNUSTIVAT---SEN VANHURSKAAN TULEMISTA,JONKA KAVALTAJIKSI JA MURHAAJIKSI TE NYT OLETTE TULLEET.>>>Apt.7:48-52
Jeesus,Jumala keskellämme puhuikin ruumiinsa temppelistä.Hän on meille se temppeli,missä mekin yksilöinä rakennumme hengellisesti.Samoin jokainen pitäköön ruumistaan Pyhän Hengen temppelinä,sillä se on Herralle otollista.
Salomon temppelillä ei ole mitään tekemistä uskon elämän suhteen.Vain Jeesuksessa näemme Isän Jumalan.
- (lakkiluke ei kirj.)
...paljonkin. Henkilökohtaisella tasolla niin, että minun korkeimpani ei ole yhdenkään uskonnon dogmin eikä minkään tunnustuksen kaltainen. Ihmisen ja hänen Luojansa välinen suhde on yksityisasia ja minusta jokaisella voi ja saa olla juuri sellainen Korkein, tai ihmistä korkeampi voima kuin kukin sen haluaa käsittää.
Vihonviimeistä on minusta se, että pidetään omaa uskoa ainoana ja oikeana uskona TOISILLE IHMISILLE.
Mutta eihän ruutiakaan olisi kenenkään tarvinnut keksiä, ellei toisten usko olisi niinkin iso päänvaiva kuin se on... :)
ps. pyhien kirjojen eettiset ja moraaliset ohjeet ovat pääsääntöisesti hyviä ja melko saman kaltaisia...minusta.- Pikakirjoittaja
>>Vihonviimeistä on minusta se, että pidetään omaa uskoa ainoana ja oikeana uskona TOISILLE IHMISILLE.>>>> Kirjoitit.
Tärkeintä on ITSE PITÄÄ SE,MITÄ ON HAVAINNUT OIKEAKSI,esittää mielipiteensä siitä,se on Jumalan tahto totuuteen nähden;mutta ei omaksua toisten käyttäytymismallia.Eikä myöskään pakottaa uskomaan ketään tavallaan.
Olen oppinut sen,että meistä pelastuu eri uskonnoista ihmisiä.Se,mikä on minulle totuus,ei ole kaikille edes mahdollista.Jumala on tuomari,ja sydänten tutkija.
Tuon kyllä sanoman,mutta kaikille ei vain ole mahdollista uskoa laillani.Siihen en aio ketään pakottaa,vaikka velvollisuuteni onkin totuus kertoa.
Toivoisin myös,että toiset uskovat hyväksyvät tosiasian,että pelastettujen joukossa tulee olemaan ihmisiä,jotka kuuluvat joukkoon:>>Minulla on myös muita lampaita,jotka eivät ole tästä lammastarhasta.>>
Myös maailman kannanotto Jeesuksen omia kohtaan on oman >>uskonsa tuomista>>.(Tosin silloin epäuskon.)Maailman oma tuo vain maailman näkemyksen,he todistavat maailmasta;sen voisi käsittää Jeesus-vastaisena,mutta Jeesuksen omana voi katsoa sitä säälien,koska tämä tulee tietämättömyydestä. - lakkiluke ( ei kirj.)
>>Vihonviimeistä on minusta se, että pidetään omaa uskoa ainoana ja oikeana uskona TOISILLE IHMISILLE.>>>> Kirjoitit.
Tärkeintä on ITSE PITÄÄ SE,MITÄ ON HAVAINNUT OIKEAKSI,esittää mielipiteensä siitä,se on Jumalan tahto totuuteen nähden;mutta ei omaksua toisten käyttäytymismallia.Eikä myöskään pakottaa uskomaan ketään tavallaan.
Olen oppinut sen,että meistä pelastuu eri uskonnoista ihmisiä.Se,mikä on minulle totuus,ei ole kaikille edes mahdollista.Jumala on tuomari,ja sydänten tutkija.
Tuon kyllä sanoman,mutta kaikille ei vain ole mahdollista uskoa laillani.Siihen en aio ketään pakottaa,vaikka velvollisuuteni onkin totuus kertoa.
Toivoisin myös,että toiset uskovat hyväksyvät tosiasian,että pelastettujen joukossa tulee olemaan ihmisiä,jotka kuuluvat joukkoon:>>Minulla on myös muita lampaita,jotka eivät ole tästä lammastarhasta.>>
Myös maailman kannanotto Jeesuksen omia kohtaan on oman >>uskonsa tuomista>>.(Tosin silloin epäuskon.)Maailman oma tuo vain maailman näkemyksen,he todistavat maailmasta;sen voisi käsittää Jeesus-vastaisena,mutta Jeesuksen omana voi katsoa sitä säälien,koska tämä tulee tietämättömyydestä....uskot Jeesukseen. Uskosi on varmasti aito ja vilpitön, mutta on niin, että KAIKKI eivät usko kuten sinä. Asiasta ei kannata väitellä. Uskoja on paljon ja uskomuksia vielä enemmän. Siksi kenenkään ei tulisi sanon omaa uskoaan TOTUUDEKSI muiden kuin itsensä suhteen. Muussa tapauksessa se menee uskon julistukseksi, joka ei ole keskustelun aihe.
- nasiirilupaus
Johannes Kastaja oli nasiiri ja täysraitis. Mutta esim. Jeesus valmisti ja käytti alkoholijuomia.
Täysraittius ei ole kristinuskossa tae oikeasta opista. Monet äärilahkot ovat täysraittiita ja monet ei-kristilliset uskonsuunnat myös. Vain teen juonti on sallittu.
Raamatun maissa alkoholin käyttö oli sallittua eikä heidän käsityksensä mukaan kyse ollut synnistä.
"Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: katso ihmistä, syömäriä ja VIINAN JUOMARIA, Publikanien ja syntisten ystävää"- Pikakirjoittaja
viiniä.Viini oli sekoitettu >>katkeralla nesteellä>>,sen ajan puudutusaineella,jota tarjottiin kuolemaisillaan oleville,hirveän kidutuksen uhreille;kun he kuolintuskissaan ristillä riippuivat.
...>>he tarjosivat hänelle juotavaksi katkeralla nesteellä sekoitettua viiniä;mutta maistettuaan Hän ei tahtonut sitä juoda.>>> Matt.27:34
>>Ja he tarjosivat hänelle mirhalla sekoitettua viiniä,mutta Hän ei sitä ottanut.>>> Mark.15:23
>>>>Täysraittius ei ole kristinuskossa tae oikeasta opista. Monet äärilahkot ovat täysraittiita ja monet ei-kristilliset uskonsuunnat myös. Vain teen juonti on sallittu.>>>>Kirjoitti >nasiirilupaus 19.3.2009 8.19
Ei varmasti olekaan täysraittius tae oikeasta opista,jos se on tehty kirjaimena,kuolleena tekona ja pelastuskysymyksenä.Tiedän myös uskontosuuntia,joissa ruokavaliolla korvataan sitä,mikä puuttuu Jumalayhteydestä,ja Hengessä vaeltamisesta.Omalla kohdallani ei ole moisesta kysymys.
Miksi kiusaisin Herraa,Jumalaani,juomalla,ja miksi kiusaisin itseäni pakottamalla maistelemaan lasin sen takia,että olisin ihmisten silmissä >>normaalimpi>>?
En halua juoda,enkä tarvitse viiniä edes >>vatsani ja usein toistuvien vaivojen tähden>>;johon Raamatunkohtaan monet vetoavat >>kuin hukkuva oljenkorteen.>>
Minulla on niin hyvä olo Jeesuksessa,ettei tarvitse ottaa viiniä edes hiukkaa.Pystyn rentoutumaan vallan mainiosti ilmankin!
Mitä muuhun ruokavalioon tulee,juon toki esim. kahvia.Syöminen ja juominen on tietysti henkilökohtainen ja aika arkakin asia,näköjään,mutta >>söittepä tai joitte,tehkää kaikki Jumalan kunniaksi>>.
En edelleenkään kuulu lahkoihin enkä kirkkoihin,sitähän teille paasaankin,että erotkaa niistä!Eikö jo ole mennyt perille,vai mistä moinen vertaus? - Joku ottaa, joku ei
viiniä.Viini oli sekoitettu >>katkeralla nesteellä>>,sen ajan puudutusaineella,jota tarjottiin kuolemaisillaan oleville,hirveän kidutuksen uhreille;kun he kuolintuskissaan ristillä riippuivat.
...>>he tarjosivat hänelle juotavaksi katkeralla nesteellä sekoitettua viiniä;mutta maistettuaan Hän ei tahtonut sitä juoda.>>> Matt.27:34
>>Ja he tarjosivat hänelle mirhalla sekoitettua viiniä,mutta Hän ei sitä ottanut.>>> Mark.15:23
>>>>Täysraittius ei ole kristinuskossa tae oikeasta opista. Monet äärilahkot ovat täysraittiita ja monet ei-kristilliset uskonsuunnat myös. Vain teen juonti on sallittu.>>>>Kirjoitti >nasiirilupaus 19.3.2009 8.19
Ei varmasti olekaan täysraittius tae oikeasta opista,jos se on tehty kirjaimena,kuolleena tekona ja pelastuskysymyksenä.Tiedän myös uskontosuuntia,joissa ruokavaliolla korvataan sitä,mikä puuttuu Jumalayhteydestä,ja Hengessä vaeltamisesta.Omalla kohdallani ei ole moisesta kysymys.
Miksi kiusaisin Herraa,Jumalaani,juomalla,ja miksi kiusaisin itseäni pakottamalla maistelemaan lasin sen takia,että olisin ihmisten silmissä >>normaalimpi>>?
En halua juoda,enkä tarvitse viiniä edes >>vatsani ja usein toistuvien vaivojen tähden>>;johon Raamatunkohtaan monet vetoavat >>kuin hukkuva oljenkorteen.>>
Minulla on niin hyvä olo Jeesuksessa,ettei tarvitse ottaa viiniä edes hiukkaa.Pystyn rentoutumaan vallan mainiosti ilmankin!
Mitä muuhun ruokavalioon tulee,juon toki esim. kahvia.Syöminen ja juominen on tietysti henkilökohtainen ja aika arkakin asia,näköjään,mutta >>söittepä tai joitte,tehkää kaikki Jumalan kunniaksi>>.
En edelleenkään kuulu lahkoihin enkä kirkkoihin,sitähän teille paasaankin,että erotkaa niistä!Eikö jo ole mennyt perille,vai mistä moinen vertaus?kun et "tarvitse" väkeviä. Jotkut tarvitsevat, silti Jumalan Henki voi heissä asua, Henki heissä todistaa.
- Trubaduuri
Tottakai on. Mutta sinulla ei ole. Se on jo sinusta irti saatu. Sinut on mitattu ja punnittu
huolella. Henkeä ei sinussa ole. Tee parannus.
Ihmisen Poika, Kristus osaa kyllä opastaa jopa sinutkin sille tiellä, joka johtaa totuuden tykö ja sen myötä yleensä nöyrät ihmiset myös perivät ikuisen elämän.
Sillä Luoja, taivaallinen Isä on nöyrä nöyriä kohtaan ja antelias lapsiaan kohtaan. Ja Hän pitäytyy aina lupauksissaan toisin kuin te tyhjää hokevat eksyttäjät. Ja Hän kyllä palkitsee uskollisuuden ja kuuliaisuuden juuri siten kuin on jo edeltä käsin luvannut. Hän on kaikkeuden Korkein, ollen valtaistuimellaan ikuisesti taivaissa.
Muuta siis mielesi ajoissa!- Antree.
Ihminen on yhtäaikaa sekä syntinen että vanhurkas.
2. kirje Timoteukselle 2
20 Suuressa taloudessa ei ole vain kultaisia ja hopeisia astioita, vaan myös puusta ja savesta tehtyjä. Toiset on tarkoitettu arvokkaaseen, toiset arkiseen käyttöön. [Room. 9:21]
21 Siitä, joka puhdistaa itsensä kaikesta tuollaisesta, tulee arvokkaaseen käyttöön sopiva astia, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen ja kaikkiin hyviin tarkoituksiin käyttökelpoinen.
1. Tim. 5:23
Älä enää juo pelkkää vettä, vaan käytä vatsasi ja toistuvien vaivojesi vuoksi vähän viiniäkin.
(Absolut.) - Trubaduuri
Antree. kirjoitti:
Ihminen on yhtäaikaa sekä syntinen että vanhurkas.
2. kirje Timoteukselle 2
20 Suuressa taloudessa ei ole vain kultaisia ja hopeisia astioita, vaan myös puusta ja savesta tehtyjä. Toiset on tarkoitettu arvokkaaseen, toiset arkiseen käyttöön. [Room. 9:21]
21 Siitä, joka puhdistaa itsensä kaikesta tuollaisesta, tulee arvokkaaseen käyttöön sopiva astia, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen ja kaikkiin hyviin tarkoituksiin käyttökelpoinen.
1. Tim. 5:23
Älä enää juo pelkkää vettä, vaan käytä vatsasi ja toistuvien vaivojesi vuoksi vähän viiniäkin.
(Absolut.)Tottahan toki, sillä jokainen paha ajatuskin on jo sinänsä syntiä! Ja vanhurskaus näkyy teoissa, mutta ajatella jotakin pahaa ja tehdä hyviä tekoja samanaikaisesti, on jokseenkin mahdotonta oikein uskovalle ihmiselle. Huom! Ei yhtään lainaa tuosta Roomalaisten tekemästä kirjasta, vaan kaikki tulee suoraan "sydämellisesti" sanottuna. Jota nimenomaan
oikea keskustelu vaatii osaksen aina. - Antree.
Trubaduuri kirjoitti:
Tottahan toki, sillä jokainen paha ajatuskin on jo sinänsä syntiä! Ja vanhurskaus näkyy teoissa, mutta ajatella jotakin pahaa ja tehdä hyviä tekoja samanaikaisesti, on jokseenkin mahdotonta oikein uskovalle ihmiselle. Huom! Ei yhtään lainaa tuosta Roomalaisten tekemästä kirjasta, vaan kaikki tulee suoraan "sydämellisesti" sanottuna. Jota nimenomaan
oikea keskustelu vaatii osaksen aina.Raamatussa on sorvattuna minullekkin oikea tie.
Siellä on;
Tärkein on Rakkaus.
sitten;
Armo.
sitten;
Anteeksiantamus.
sitten;
Luottamus Jumalaan. - Pikakirjoittaja
ihminen,joka joka kirjoituksessa tuo jotain niin raskasta vihaa,että puistattaa!Sinäkö sanot minulle,että tee parannus?Sinä,joka ylenkatsot jopa Raamatun?Olet täysin sokea,eikä mieleesi ole noussut esim.se,että Jeesuskin luki Raamattua,vaikka oli itse Jumala meidän keskellämme!
Ei nuhtelu eikä syntielämän vihaaminen ole synnissä eloa.Ne,jotka puolustelevat syntiä,ja sen ilmentymiä,tekevät sitä itse hyvin mielellään.Uskovilla pitää olla joku >>roti>> elämässään.Maailman ihmisiltä sitä ei voi vielä vaatia,mutta uskovat ovat eri asia.Turha puhua Herrasta,jos ei tee hänen tahtoaan!
Kannattaa miettiä,mikä on Herralle otollista!
Minulle on annettu kyllin vahva Henkien erottelemisen lahja,ja sinun henkesi tunnistan.Se tulee syvältä,vaikka sanoillasi yrität esittää muuta.Sinussa jos kessä,on ihmisvihaa. - Trubaduuri
ihminen,joka joka kirjoituksessa tuo jotain niin raskasta vihaa,että puistattaa!Sinäkö sanot minulle,että tee parannus?Sinä,joka ylenkatsot jopa Raamatun?Olet täysin sokea,eikä mieleesi ole noussut esim.se,että Jeesuskin luki Raamattua,vaikka oli itse Jumala meidän keskellämme!
Ei nuhtelu eikä syntielämän vihaaminen ole synnissä eloa.Ne,jotka puolustelevat syntiä,ja sen ilmentymiä,tekevät sitä itse hyvin mielellään.Uskovilla pitää olla joku >>roti>> elämässään.Maailman ihmisiltä sitä ei voi vielä vaatia,mutta uskovat ovat eri asia.Turha puhua Herrasta,jos ei tee hänen tahtoaan!
Kannattaa miettiä,mikä on Herralle otollista!
Minulle on annettu kyllin vahva Henkien erottelemisen lahja,ja sinun henkesi tunnistan.Se tulee syvältä,vaikka sanoillasi yrität esittää muuta.Sinussa jos kessä,on ihmisvihaa.Juu. Hyvä että tunnistit itsesi. Nyt voit sitten alkaa muuttamaan mieltäsi kohti levollisuutta ja rauhaisuutta. Yritä kuitenkin päästä ensin eroon tuosta rasistisesta vihastasi ihmisiä kohtaan ja katkeruuden täyttämästä pahasta joka sinua riivaa.
Kristus, joka mielellään opettaa tänäänkin, on kyllä läsnä jos sinä siten haluat. Mutta ensin sinun pitää nöyrtyä taivaallisen Isän eteen ja pyytää anteeksi kaikki pahat tekosi ja sanasi joilla olet saattanut ihmisiä vihaamaan itseänsä ja lähimmäisiänsä.
Nyt siteeraan vähän sinua; "Ei nuhtelu" voi olla tässä tapauksessa pahasta, sillä se on vain hyvää hyvyyttä saatettu matkaan ja rakkaudella. - Trubaduuri
Antree. kirjoitti:
Raamatussa on sorvattuna minullekkin oikea tie.
Siellä on;
Tärkein on Rakkaus.
sitten;
Armo.
sitten;
Anteeksiantamus.
sitten;
Luottamus Jumalaan.Kaikkeuden Korkein, taivaallinen Isä on kaikki jota tarvitsemme ollaksemme hengellisesti hyvin valveutuneita ja oikein uskovia ihmisiä alinomaan.
Tottelevaisista "lapsista" Hän eritoten pitää!
Sallikaa lasten tulla tyköni, sanoi hänen Poikansa eräänkin kerran. Ja oli mielestäni oivaltanut elämää maustavan suolankin merkityksen, ihan oikein. - Pikakirjoittaja
Trubaduuri kirjoitti:
Juu. Hyvä että tunnistit itsesi. Nyt voit sitten alkaa muuttamaan mieltäsi kohti levollisuutta ja rauhaisuutta. Yritä kuitenkin päästä ensin eroon tuosta rasistisesta vihastasi ihmisiä kohtaan ja katkeruuden täyttämästä pahasta joka sinua riivaa.
Kristus, joka mielellään opettaa tänäänkin, on kyllä läsnä jos sinä siten haluat. Mutta ensin sinun pitää nöyrtyä taivaallisen Isän eteen ja pyytää anteeksi kaikki pahat tekosi ja sanasi joilla olet saattanut ihmisiä vihaamaan itseänsä ja lähimmäisiänsä.
Nyt siteeraan vähän sinua; "Ei nuhtelu" voi olla tässä tapauksessa pahasta, sillä se on vain hyvää hyvyyttä saatettu matkaan ja rakkaudella.peilin pois itsestään.Hän kirjoittaa,vailla mitään todellisuuspohjaa,siis valehtelee,selvällä suomen kielellä:
>>>>>vai on sinulla mennyt Isä ja Poika sekaisin
Trubaduuri 19.3.2009 klo 16.36
Juu. Hyvä että tunnistit itsesi. Nyt voit sitten alkaa muuttamaan mieltäsi kohti levollisuutta ja rauhaisuutta. Yritä kuitenkin päästä ensin eroon tuosta rasistisesta vihastasi ihmisiä kohtaan ja katkeruuden täyttämästä pahasta joka sinua riivaa.
Nyt siteeraan vähän sinua; "Ei nuhtelu" voi olla tässä tapauksessa pahasta, sillä se on vain hyvää hyvyyttä saatettu matkaan ja rakkaudella.>>>>>>Näin hän suitsuttaa muka >>lähimmäisen rakkaudella>>.
-----------------------------------------------
Trupatuuri on itse rasistin perikuva!Minuakin haukkui juutalaiseksi,Herra ties mistä syystä.Hänellä on outo tapa temmata tuulesta väitteitä,mutta näinhän ne tekevät;nämä.
Trubaduuri kehoittaa lähimmäisiään milloin ketäkin tosi inhottavaan tyyliin tekemään parannusta,itse hän on siihen täysin kykenemätön mitä ilmeisimmin.
Hän myös väittää vasten parempaa tietoa,jotakin kuten minua,että vihaan lähimmäisiäni.Minä en siedäkään kaikkia ihmisiä.Epärehellisiä en ainakaan.
Olen sanonut,että minulla on henkien tunnistamisen lahja.Tulen erinomaisesti toimeen REHELLISTEN JA HYVIEN IHMISTEN KANSSA,ilkeät sekä epärehelliset taas älkööt vaivautuko lähelleni,heitä en siedä.Eikä tarvitsekaan.
Minä en ole maailman vapahtaja.Saan valita seurani,ja vetäytyä kun haluan.En kuulu >>hangonkeksiporukkaan>>,jotka näyttelevät >>kaikkien kaveria.>>En ikinä alennu moiseen!
Sanon kyllä asiasta,niinkuin pitääkin.
Olen myös joutunut tutamaan,miten saatanaa keljuttaa,kun ihmisellä on elävä usko.Siitä olen saanutkin monenlaista piruilua osakseni,mutta sehän kuuluu kuvioihin,koska minulla on Jeesus elämässäni,ja se saa jokuset >>melkein repimään silmät päästäni>>.
Jeesus ärsyttää.Niin näyttää tekevän kyseistäkin kirjoittajaa,ja saa juuri aikaan tuon valehtelemisen.
Etkö pysty muuhun?Täällä palstalla haukut toisin uskovia vaikka miten,(kuinka monelle olet tyrkyttänyt >>lääkkeitä>>,joita mitä ilmeisimmin itse tarvitset?)ja korotat omaa viheliäistä änkyrä-uskoasi,jolla ei ole mitään arvoa Jumalan silmissä.Se on totta,vaikket pysty sitä ymmärtämään,koska mitä ilmeisimmin Jeesus ei ole elämäsi Herra.Äläkä puhu >>lähimmäisen rakkaudesta>>,sinä,jolla sitä ei ainakaan ole. - Trubaduuri
peilin pois itsestään.Hän kirjoittaa,vailla mitään todellisuuspohjaa,siis valehtelee,selvällä suomen kielellä:
Nyt siteeraan vähän sinua; "Ei nuhtelu" voi olla tässä tapauksessa pahasta, sillä se on vain hyvää hyvyyttä saatettu matkaan ja rakkaudella.>>>>>>Näin hän suitsuttaa muka >>lähimmäisen rakkaudella>>.
Trupatuuri on itse rasistin perikuva!Minuakin haukkui juutalaiseksi,Herra ties mistä syystä.Hänellä on outo tapa temmata tuulesta väitteitä,mutta näinhän ne tekevät;nämä.
Trubaduuri kehoittaa lähimmäisiään milloin ketäkin tosi inhottavaan tyyliin tekemään parannusta,itse hän on siihen täysin kykenemätön mitä ilmeisimmin.
Hän myös väittää vasten parempaa tietoa,jotakin kuten minua,että vihaan lähimmäisiäni.Minä en siedäkään kaikkia ihmisiä.Epärehellisiä en ainakaan.
Olen sanonut,että minulla on henkien tunnistamisen lahja.Tulen erinomaisesti toimeen REHELLISTEN JA HYVIEN IHMISTEN KANSSA,ilkeät sekä epärehelliset taas älkööt vaivautuko lähelleni,heitä en siedä.Eikä tarvitsekaan.
Minä en ole maailman vapahtaja.Saan valita seurani,ja vetäytyä kun haluan.En kuulu >>hangonkeksiporukkaan>>,jotka näyttelevät >>kaikkien kaveria.>>En ikinä alennu moiseen!
Olen myös joutunut tutamaan,miten saatanaa keljuttaa,kun ihmisellä on elävä usko.Siitä olen saanutkin monenlaista piruilua osakseni,mutta sehän kuuluu kuvioihin,koska minulla on Jeesus elämässäni,ja se saa jokuset >>melkein repimään silmät päästäni>>.
Jeesus ärsyttää.Niin näyttää tekevän kyseistäkin kirjoittajaa,ja saa juuri aikaan tuon valehtelemisen.
Etkö pysty muuhun?Täällä palstalla haukut toisin uskovia vaikka miten,(kuinka monelle olet tyrkyttänyt >>lääkkeitä>>,joita mitä ilmeisimmin itse tarvitset?)ja korotat omaa viheliäistä änkyrä-uskoasi,jolla ei ole mitään arvoa Jumalan silmissä.Se on totta,vaikket pysty sitä ymmärtämään,koska mitä ilmeisimmin Jeesus ei ole elämäsi Herra.Äläkä puhu >>lähimmäisen rakkaudesta>>,sinä,jolla sitä ei ainakaan ole.Lyhyestä värssy pitkä, tai itku pitkästä ilosta
tai ei tuore nokkonen poskiasi silosta. Ovat vai sanan helinää.
Mutta itse asiasta sana tai pari sataa.
Katsos, kun ihminen, ihan kuka hyvänsä, uskoo sen kaiken jota ihmisen Poika, Kristus meille opetti ja sitten sen päälle vielä luottaa sekä tottelee taivaallista Isää kaikessa, niin siitä saa kyllä sellaista voimaa olla oikeassa teidän käärmeen poikasten kanssa, kääntämättä maata metrikäkään. - vikaa.
peilin pois itsestään.Hän kirjoittaa,vailla mitään todellisuuspohjaa,siis valehtelee,selvällä suomen kielellä:
Etkö pysty muuhun?Täällä palstalla haukut toisin uskovia vaikka miten,(kuinka monelle olet tyrkyttänyt >>lääkkeitä>>,joita mitä ilmeisimmin itse tarvitset?)ja korotat omaa viheliäistä änkyrä-uskoasi,jolla ei ole mitään arvoa Jumalan silmissä.Se on totta,vaikket pysty sitä ymmärtämään,koska mitä ilmeisimmin Jeesus ei ole elämäsi Herra.Äläkä puhu >>lähimmäisen rakkaudesta>>,sinä,jolla sitä ei ainakaan ole.Ilm. 12:10
Minä kuulin, kuinka taivaassa sanottiin kovalla äänellä: -- Nyt on pelastus tullut, meidän Jumalallamme on kuninkuus ja mahti ja hänen Voidellullaan valta. Nyt on Syyttäjä syösty alas, tuo, joka meidän Jumalamme edessä syytti veljiämme päivin ja öin. - Pikakirjoittaja
Trubaduuri kirjoitti:
Lyhyestä värssy pitkä, tai itku pitkästä ilosta
Katsos, kun ihminen, ihan kuka hyvänsä, uskoo sen kaiken jota ihmisen Poika, Kristus meille opetti ja sitten sen päälle vielä luottaa sekä tottelee taivaallista Isää kaikessa, niin siitä saa kyllä sellaista voimaa olla oikeassa teidän käärmeen poikasten kanssa, kääntämättä maata metrikäkään.ja vielä valheita,sellaisia!Kukaan muu ei ole henkilökohtaisuuksia laillasi ladellut.(Haetaanko >>arkistoista?>>) En minä ainakaan.Mikä kuvittelet olevasi?Nytkin haukut käärmeen poikasiksi meitä,joilla on vähän enemmän uskoa,kuin sinun pienet aivosi voivat kuunaan käsittää!Mene pois,minun edestäni,saatana,siinä sinulle kaneettia:( Yäk!
Olet juuri niitä ihmisiä,joita karttelen ruton tavoin!Jankkaamista,jankkaamista,paskanjauhantaa! - Pikakirjoittaja
vikaa. kirjoitti:
Ilm. 12:10
Minä kuulin, kuinka taivaassa sanottiin kovalla äänellä: -- Nyt on pelastus tullut, meidän Jumalallamme on kuninkuus ja mahti ja hänen Voidellullaan valta. Nyt on Syyttäjä syösty alas, tuo, joka meidän Jumalamme edessä syytti veljiämme päivin ja öin.ja siitä,mitä kirjoitin mm.TV:stä ja radiosta,olet ehkä synnintuntoon tulossa.Se on hyvä alku parannukseen!Kannattaa muistaa myös se,kuka aloittaa väittelyn.Minä en ole aloittanut.Olen ottanut kantaa minulle esitettyihin,usein tosi rumiinkin kommentteihin!
Muuten,mikäli joku kirjoittaa jotain esim.Jumalan rakkaudesta,siitäkin haukutaan,että olisi mielistelyä ym.Kummaa porukkaa,kun mikään ei ole hyvä. - Trubaduuri
ja vielä valheita,sellaisia!Kukaan muu ei ole henkilökohtaisuuksia laillasi ladellut.(Haetaanko >>arkistoista?>>) En minä ainakaan.Mikä kuvittelet olevasi?Nytkin haukut käärmeen poikasiksi meitä,joilla on vähän enemmän uskoa,kuin sinun pienet aivosi voivat kuunaan käsittää!Mene pois,minun edestäni,saatana,siinä sinulle kaneettia:( Yäk!
Olet juuri niitä ihmisiä,joita karttelen ruton tavoin!Jankkaamista,jankkaamista,paskanjauhantaa!Sinä olet kyllä sangen köykäinen ja tulet vielä köykäisemmäksi, sillä tuo typeryys jota ilmennät täällä, vie sinua vain kovaa vauhtia.. alaspäin.. kohti kotopesää. ;)
Trubaduuri kirjoitti:
Lyhyestä värssy pitkä, tai itku pitkästä ilosta
Katsos, kun ihminen, ihan kuka hyvänsä, uskoo sen kaiken jota ihmisen Poika, Kristus meille opetti ja sitten sen päälle vielä luottaa sekä tottelee taivaallista Isää kaikessa, niin siitä saa kyllä sellaista voimaa olla oikeassa teidän käärmeen poikasten kanssa, kääntämättä maata metrikäkään."Kaikesta vaivannäöstä tulee hyötyä,
mutta tyhjästä puheesta VAIN vahinkoa."
Sananlaskut 14:23
Mistä on peräisin tuo opillinen sekametelisoppa, jolla tyrmäät itseäsi?- Trubaduuri
Semper.Fidelis kirjoitti:
"Kaikesta vaivannäöstä tulee hyötyä,
mutta tyhjästä puheesta VAIN vahinkoa."
Sananlaskut 14:23
Mistä on peräisin tuo opillinen sekametelisoppa, jolla tyrmäät itseäsi?Sinä teet turhaan aivan turhia kysymyksiäsi minulle. Kysy jo viimein itseltäsi jotakin. Tai, miksi et vaikkapa vain esittäisi nuita kaikkia kysymyksiäsi jumalallesi joita sinulla tuntuu olevan yllin kyllin.
Mutta sen minä sanon tähän lisäksi, jotta sinun tai kaltaistesi tapa palvoa vainajahenkiä tai vainajia tai edesmenneitä tai ihmisiä, on kyllä pahasta kaikenkaikkiaan.
Kristus ei vaatinut ihmisiltä moista toimintaa, ei missään muodossa. Eikä Luojakaan, taivaallinen Isä ole edellyttänyt tuollaista touhua ollenkaan kenenkään taholta. Mutta te vaaditte, että ihmiset kilvan rientäisi palvomaan Paavalianne
joka on kuollut useita satoja vuosia sitten ja kuopattu myös, siis kuollut kokonaan. - Pikakirjoittaja
Trubaduuri kirjoitti:
Sinä olet kyllä sangen köykäinen ja tulet vielä köykäisemmäksi, sillä tuo typeryys jota ilmennät täällä, vie sinua vain kovaa vauhtia.. alaspäin.. kohti kotopesää. ;)
toisten aloitusten alla,kärttymakkara,toiset uskovat,jotka sydämestään seuraavat Jeesusta,Jumalaa?Ellet,niin mene rientäen,siitähän saat helpotusta,kun noin paljon ketuttaa.
Hanki ehkä...oma elämä! - Pikakirjoittaja
Trubaduuri kirjoitti:
Sinä teet turhaan aivan turhia kysymyksiäsi minulle. Kysy jo viimein itseltäsi jotakin. Tai, miksi et vaikkapa vain esittäisi nuita kaikkia kysymyksiäsi jumalallesi joita sinulla tuntuu olevan yllin kyllin.
Mutta sen minä sanon tähän lisäksi, jotta sinun tai kaltaistesi tapa palvoa vainajahenkiä tai vainajia tai edesmenneitä tai ihmisiä, on kyllä pahasta kaikenkaikkiaan.
Kristus ei vaatinut ihmisiltä moista toimintaa, ei missään muodossa. Eikä Luojakaan, taivaallinen Isä ole edellyttänyt tuollaista touhua ollenkaan kenenkään taholta. Mutta te vaaditte, että ihmiset kilvan rientäisi palvomaan Paavalianne
joka on kuollut useita satoja vuosia sitten ja kuopattu myös, siis kuollut kokonaan.taas haukkuu,muka uskova ihminen,Raamatun opetuksia.Onko Paavalilla kenties joitain arkaluontoisia asioita,joita olemuksesi ei kestä?Tunnet kenties omantunnon pistelyitä...Ilmankos Raamattu ei >>maistu.>>
Mutta Herralla on paaallljon anteeksiantoa,siis mene nyt huutamaan Isämeitää,kuten kerroit,jospa Hän selvittää,mitä me palvomme.Se on:Jeesusta.Paavali taas on Herran valittu palvelija,joka kerto Raamatussa Herrasta.Häntä ei varmaankaan kukaan palvo,vaikka lukeekin hänen hyviä kirjoituksiaan,jotka ovat syntyneet Pyhästä Hengestä!
- tilhenpääskyntuuli
Tuo iankaikkisuuden Isä, korkeimmasta Korkein, istuu Taivastenvaltakunnassa, oikealla puolella ja alempana Jeesus, vasemmalla puolella on vielä paikka vapaana ja sataneljäkymmentäneljätuhatta miestä ylistämässä Korkeimman kunniaa taukoamatta.
- Pikakirjoittaja
uutta auringon alla.
Kun ihminen tuo Jumalan Sanaa,joka on Raamatun mukainen,se ei miellytä >>kuulijakuntaa.>>
Jokaisella ihmisellä on velvollisuus onnettomuuden kohdatessa tai uhatessa auttaa ja varoittaa ihmisiä.
Mutta miten on?Kuinka moni tekopyhitetyistä uskovista kuitenkaan hätäpaikan tullen pelastaisi muuta kuin oman viheliäisen nahkansa,luikkien pakoon vaaran alta,niin lujaa,kuin ikinä pääsee?
Sen näkee erilaisista maailmalla ja meilläkin tapahtuneista suurkatastrofeista.Ihmiset jopa tallaavat toisensa jalkoihinsa,jotta ei vain itselle kävisi kuinkaan.
Entäs,kun lähimmäinen,joka TIETÄÄ HELVETIN UHKAN,alkaa varoittaa toisia?Hänet suorastaan >>tallataan jalkoihin>>.Lynkataan porukan voimin;tyrmätään sanoman tuoja tyystin,tai väännellään hänen puheensa kierolle kuin korkkiruuvi konsanaan.Totuus ei miellytä,koska pitäisi tehdä parannusta,eikä se ole maailman tapa.On >>vanhanaikaista>>seurata kokosydämisesti Herraa.
>>Joka päivä he vääntelevät minun sanojani,kaikki heidän ajatuksensa tarkoittavat minulle pahaa.He ahdistavat,he väijyvät minua,he vakoilevat minun askeleitani...>>Ps.56:6,7
Kiittämättömyys on maailman palkka.Miksi mekään >>antaudumme joka hetki vaaraan>>,tuomalla evankeliumin ilosanomaa hukkuvalle maailmalle?Miksi vielä jaksamme valvoa,seistä muurinaukoissa,korottaa äänemme viimeisen pasunan tavoin:Tehkää parannus,sillä Jumalan tuomiot käyvät pian toteen!
Eikö olisi helpompi ja >>terveellisempi>>vaihtoehto jättää kaikki,ja pelastaa vain oma sieluparkansa.
Mutta aina vain Jeesuksen Henki saa >>lähtemään liikkeelle.>>Hän on sanonut,että evankeliumi pitää julistettaman kaikelle kansalle,ja sitten tulee loppu.
Tahdon ainakin jouduttaa Herran päivän tulemusta,omalta osaltani.Tahdon tehdä,kuin Mestarini kehoittaa,maksoi se sitten vaikka maineeni,kaikkeni,elämäni.Se on meidän joittenkin tehtävä,eikä tällä tiellä kovasti ole tossunkuluttajia.On tämä niin >>nokkospiikkien reunustama>>tie.
Onneksi koko ajan valo kirkastuu kirkastumistaan edellä,kunnes tulee se päivä,josta kerrottu
on!
Vaikka tämä palsta ei monien mielestä ole sopiva evankeliumin julistamiseen,en näe sitä noin.Raamattu on Jumalan Sanaa,Jumalan omaisuutta.Ei voi olla keskustelua Jumalan Kirjasta,ilman,että puhutaan myös Jeesuksesta,ja pelastuksesta Hänessä.
>>Jumalan tie on nuhteeton,Herran Sana tulessa koeteltu.Hän on kaikkien kilpi,jotka häneen turvaavat.>> 2.Sam.22:31
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959