Venäjän käytös?

No jopas nyt jotakin, kun joku pistää Venäjän valtion piikkiin jonkun pienen järjestön toimet. Kaikkea sitä näkeekin, huhhuh! Sitäpaitsi lailliset mielenosoitukset ovat ihan tervetulleita ja niiden kieltäjät ovat perinteisesti olleet kommareita ja diktaattoreita (kuten siis esim. Hitman-1 nyt).

Asekauppa taasen on normaalia kaupankäyntiä ja jos vaikkapa Iran haluaa ostaa ohjuksia puolustukseensa, niin hommassahan ei ole mitään kummallista. Onhan jokaisella valtiolla oikeus puolustaa aluettaan, vai eikö?

Venäjä tunnetaan luotettavana maakaasun toimittajana, saahan se siitä huomattavat tulot, mutta ikävä kyllä kaasuputket kulkevat ainakin vielä joidenkin sellaisten maiden kautta, jotka yrittävät rosvota välistä mitä voivat ja lisäksi kiemurtelevat maksujen kanssa.

Rikkaat ja köyhät taasen eivät kuulu alempana olevan hitmanin otsikkoaiheeseen, lienee lisännyt vaan provoa typerään viestiinsä?

10

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rautaa rajalle ja

      natoon.

    • Runttaaja.

      Venäjällä mielenosoittamista on rajoitettu kovalla kädellä, paitsi na(t)shi-järjestön ylhäältä johdettua riehumista.

      • Kommarit ja muu oppositio on mennyt tahallaan laittomuuksiin mielenosoituksissaan, jolloin viranomaiset ovat tietenkin puuttuneet asiaan.


      • hassu
        Kairakettu kirjoitti:

        Kommarit ja muu oppositio on mennyt tahallaan laittomuuksiin mielenosoituksissaan, jolloin viranomaiset ovat tietenkin puuttuneet asiaan.

        Mielenosoittajien menevän laittomuuksiin, mitä se Venäjällä tarkoittaakin.
        Mitenpä he muuten osaisivat varautua ja toimia etukäteen laaditun suunnitelman mukaan.

        Ihan lievästi sanottuna, nyt sinulla on alkujaankin vähän epäonnistuneen hätäselityksen makua.

        Entä jos vahingossa syyllistyy ns, laittomuuksiin.
        Pamppua ja putkaako silloinkin.

        Parempi olisi jos naapuri olisi sellainen joviaali ja ymmärtävämpi, mutta emmehän voi valita sitä, siellä on ja mököttää maailmalle.


      • Runttaaja

      • hassu kirjoitti:

        Mielenosoittajien menevän laittomuuksiin, mitä se Venäjällä tarkoittaakin.
        Mitenpä he muuten osaisivat varautua ja toimia etukäteen laaditun suunnitelman mukaan.

        Ihan lievästi sanottuna, nyt sinulla on alkujaankin vähän epäonnistuneen hätäselityksen makua.

        Entä jos vahingossa syyllistyy ns, laittomuuksiin.
        Pamppua ja putkaako silloinkin.

        Parempi olisi jos naapuri olisi sellainen joviaali ja ymmärtävämpi, mutta emmehän voi valita sitä, siellä on ja mököttää maailmalle.

        Eikös se ole hyvää viranomaistoimintaa, jos osaavat ennakoida?


      • Grustnij

        Miksi valehtelet?
        Ei ole montaa päivää aikaa siitä kun Moskovassa kommunistien luvallista mielenosoitusta vastamielenosoituksella häirinneet Yhtenäinen Venäjä -puolueen nuorisojärjestön jäsenet (43 kpl) pidätettiin.


      • hassu
        Kairakettu kirjoitti:

        Eikös se ole hyvää viranomaistoimintaa, jos osaavat ennakoida?

        Tietyissä valtioissa, joissa sellainen on tapa, muualla tuskin.

        Tietyllä tavalla meillä seurataan esimerkkiä, jos ja kun mamuvastaiset mielenosoitukset alkavat.
        Tai sanotaan että epäilys ainakin on vahva, näkee sitten.


      • Naurajasi.
        Grustnij kirjoitti:

        Miksi valehtelet?
        Ei ole montaa päivää aikaa siitä kun Moskovassa kommunistien luvallista mielenosoitusta vastamielenosoituksella häirinneet Yhtenäinen Venäjä -puolueen nuorisojärjestön jäsenet (43 kpl) pidätettiin.

        Otapa sulka pois ja mene mamin viereen pötköttäämään.Mami kertoo jonkun komukkatarinan iltasaduksi.


    • iiron kyykyttäjä

      miten haasteesi? pokerihomma? oletko tampereen poolissa käynyt hahah! akaikkeasitä! miten otteluhaasteesi? juakse poika,juakse sulka pystyssä hähähähäh!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe