Vai olen minä "luojan hullu".
Todellisuudessa olen vain totaalisen kyllästynyt tähän yhteiskuntaan ja sen holhoavaan ja alentavaan lakijärjestelmään. Tässä maassa kansa on sitä mieltä, että yksilö ei osaa ajatella itsenäisesti, joten yhteiskunta ajattelee yksilön puolesta. Et voi esimerkiksi ajaa veneellä ilman pelastusliivejä koska laki sen kieltää. Mitä helvettiä? Kai sitä voi käydä 100 metrin päässä kotirannasta kokemassa verkot ilman liivejä. Jos ei sen vertaa osaa uida niin ihan oma vika.
Toinen hyvä osoitus holhoamisesta on tieliikennelakimme, joka kieltää ajamasta autoa kun promilleraja on 0.5. Mitä vittua taas kerran? Ei kai se eduskunnalle kuulu monenko tuopin jälkeen itse kukin kykenee autoa ajamaan. Voin kiskoa 5-6 tuoppia olutta ja ajaa silti autoa ihan yhtä turvallisesti kuin kuka tahansa muukin. Alkoholi kun sattuu vaikuttamaan ihmisiin yksilöllisesti. Itse asiassa olen ajanut autoa turvallisesti juotuani 18 pulloa keskikaljaa ja useamman lasillisen kossuvissyä. Se on muuten tasan oma asiani paljonko vedän alkoholia ja lähden silti rattiin. Sehän ei yhteiskunnalle kuulu.
Kypäräpakkokin on asia jossa yhteiskunta jälleen holhoaa väkisin ihmisiä. Kai se on jokaisen oma asia pidätkö kypärää ajaessasi pyörällä vai et. Järki käskee pitämään kypärää, joten siihen ei lakia tarvita. Enkä edes suostu lakia noudattamaan lain takia. Jos Aapo tulisi kadulla murisemaan kypärän käyttöön pakottavasta laista niin vetäisin Aapoa niin paljon lättyyn että se nenä löytyisi niskan puolelta asfalttiin porautuneena.
Tässä maassa ajattelu ja erityisesti mielipiteenvapaus on haluttu kieltää. Et saa ajatella rasistisesti koska laki sen sattuu kieltämään. What the fuck?!!! Jokaisella on oikeus ajatella ulkomaalaisvihamielisesti ja tuoda mielipiteensä julki. Jos ei ole niin valtio on auttamatta väärässä.
Tämän takia ajelen kännissä autoa, veneilen ilman pelastusliivejä ja ajelen pyörällä halutessani ilman kypärää ja rikon tieliikennelakia miten itse haluan. Ei voi olla lakia joka velvoittaa yhtään mihinkään. Eikä kansalaisilta voida vaatia yhtään mitään. Kenelläkään ei ole velvollisuutta tehdä mitään. En minä suostu tätä maata puolustamaan koska maa ei ansaitse panostani maanpuolustuksen eteen. Enkä kertakaikkiaan hyväksy istuvaa hallitusta. En missään oloissa enkä edes neuvottele tästä asiasta.
Vittu jos poliisi pysäyttää minut rattijuopumuksesta niin mulkut saavat ankarasti turpaansa varmasti. Ja ajan karkuun armotta. Vihaan poliiseja oikein sydämeni pohjasta. Se on sama minkä värinen takki sitä viranomaisella on, lyön silti kuin vierasta sikaa jos koettavat ottaa kiinni.
Mikä siinä muuten on ettei ihmisiä saisi vihata? olen ihmisvihaaja ja tunnustan sen ihan avoimesti. Miksi "lajitovereista" pitäisi pitää? Korjaan 1000 kertaa mieluummin putkia kaikessa rauhassa kuin teen töitä yhdenkään VITUN apinan kanssa. Ihmiset lähinnä raivostuttavat minua kun ovat niin saatanan tyhmiä.
Pro western on vain kyllästynyt yhteiskuntaan
6
170
Vastaukset
- kenenkään
ole pakko olla, ei tämä mikään Neuvostoliitto ole.
Muuta vaikkapa Afganistaniin tai Irakiin.- Pro western
Neuvostoliitto olisi kuule vielä paratiisi Suomen nykytilaan verrattuna. Tämä maa alkaa lähennellä byrokratiansa ja lakiviidakkonsa kanssa Pohjois-Korean oloja. Meiltä ei puutu edes "rakastettu johtaja", jos Halosen kannatuslukemiin on uskomista.
Suomea karmaisevampaa valtiopersreikää on äkkiseltään vaikea edes keksiä. Tämä maa vastaa aika hyvin kuvaani helvetistä. Harmillista, että helvetti on maan päällä.
On muuten aika vaikea allekirjoittaneen keksiä mitään hyvää sanottavaa Suomesta. Yksinkertaisesti vihaan tätä maata. - ....
Pro western kirjoitti:
Neuvostoliitto olisi kuule vielä paratiisi Suomen nykytilaan verrattuna. Tämä maa alkaa lähennellä byrokratiansa ja lakiviidakkonsa kanssa Pohjois-Korean oloja. Meiltä ei puutu edes "rakastettu johtaja", jos Halosen kannatuslukemiin on uskomista.
Suomea karmaisevampaa valtiopersreikää on äkkiseltään vaikea edes keksiä. Tämä maa vastaa aika hyvin kuvaani helvetistä. Harmillista, että helvetti on maan päällä.
On muuten aika vaikea allekirjoittaneen keksiä mitään hyvää sanottavaa Suomesta. Yksinkertaisesti vihaan tätä maata.kun käyt tarpeellasi kaikissa vihaamissasi paikoissa. Keväällä kun huomaat, kuinka p--keleen tuomet taas kukkivat, lirautat annoksesi puun juurelle ja sanot sitä protestiksi.
- minerwaa
Pro western kirjoitti:
On muuten aika vaikea allekirjoittaneen keksiä mitään hyvää sanottavaa Suomesta. Yksinkertaisesti vihaan tätä maata.Malediivit?
Uppoat sitten saaren mukana toivottavasti.
- minerwaa
Suomi ei tosiaankaan ansaitse sinua, muuta vaikka Ruotsiin=)
- rattijuoppoudesta
Kielto ajaa autoa alkoholin vaikutuksen alaisena ei liity sinun turvallisuuteesi vaan ympäristön turvallisuuteen. Vaikka miten kuvittelisit olevasi pystyvä ajamaan autoa kiskottuasi olutta, tosiasiallinen reagointikykysi ei kuitenkaan ole normaalilla tasolla. Tämä asia on mitattu monta kertaa tieteellisesti simulaattoreilla. Näin ollen olet tuoppiesi jälkeen turvallisuusriski muille ihmisille. Tässä asiassa ei ole kyse holhoamisesta, eikä asiaa mitenkään voi verrata pelastusliivi- tai kypäräpakkoon. Se tasan ei ole vain sinun oma asiasi, lähdetkö rattiin juopuneena vai et. Vajavainen reagointikykysi voi johtaa sivullisen kuolemaan, ja syynä on se, että sinä _kuvittelet_ pystyväsi hallitsemaan autoa yhtä hyvin kaljojen jälkeen kuin selvinpäin.
Todella käsittämätöntä, ettet itse näytä ymmärtävän tätä asiaa. Ei voi kuin ihmetellä. Aivan helvetin eri asia kuin pelastusliivipakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779