kohta en saa lisää velkaa,silloin minulla itku alkaa
Varainministeri huumautunut vallasta
1
86
Vastaukset
- Vanhajäärä
Mielettömäksi mennyt maailma. Osta sitä ja osta tätä ja maksa sitten kun jaksat, ota pikavippiä ja pikavipin päälle uutta vippiä ja osta osamaksulla ja osta nyt niin saat toisen ilmaiskesi, nyt saat edullisesti kunhan sitoudut... jne. loputtomasti. Työstä saatu palkka ei enää riitä koko ajan kiihtyvään elintasoon. Ovelat osaavat kiertää anasat ja jostain he kuitenkin saavat rahaa nykyaikaiseen elintasoon. On autot, kodinkoneet ja ylenpalttinen sisustus. On ulkomaanmatkat ja rinnelaskettelut jne. Monet ovat kuitenkin pudonneet kelkasta. He elävät vuosikymmeniä vanhaa elintasoa, ilman autoa, kodinkoneita, huonekaluja ja lomamatkoja. Hammaslääkäriin ei ole varaa, mihinkään ei ole varaa, ei edes linja-automaksuihin. Ei silmälaseihin tai vaatteisiin. Elämästä on tullut niin monimutkainen ettei sitä ymmärä. Sitä yrittää tulla omillaan toimeen kuin eksynyt viidakossa. Lääkkeetkin on sekoitettava itse ja silmälaseja pidettävä monta vanhaa kerrosta päällekäin. Sosiaalitoimistoon ei suin surmin kukaan itseään kunnioittava ihminen mene nolattavaksi ja haukuttavaksi. Itse on pärjättävä vaikka henki menisi. Eikä sitä kukaan tiedä ettei pärjää kun ei sitä kenellekään näytä. Ne muualta tulleet ottakoot senkin vähän mitä tulisi jos jaksaisi nöyrtyä. Niin se on tässä nöyryyttämisen maailmassa kuole tai selviä ihan vain itse oman kekseliäisyyden ja henkisen kestokyvyn varassa. Sitä ei oteta mitä ei anneta eikä koskaan nöyrrytä valtaapitävien edessä. Eikä velkaa oteta ettei kukaan pääse hypyyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780