kaksonen

vesimies

Anteeksi en häiritse Sinua enää....

28

1798

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksoneN

      Siitä on yli vuosi, kun aloin kaivata Sinua päivittäin ja öisinkin. Kovin pitkälle emme edenneet. Olisin halunnut tutustua Sinuun paremmin. Näyttää siltä, ettemme ole tarkoitetut toisillemme.
      Odotin vastaustasi. Eilen pyyhin numerosi puhelimen muistista mutta vaikka kuinka yritän estää, Sinä pyörit koko ajan ajatuksissani, edelleen... Sellaista delete-näppäintä ei ole;)
      Anteeksi, anteeksi, anteeksi - tätä tilaa en tavoitellut ollenkaan.

      • vesimiesN

        Niin olen siis vesimies nainen,en ole ottanut puhelimestani nimeäsi pois....Oletkohan nyt oikeassa henkilössä???


      • kaksoneN
        vesimiesN kirjoitti:

        Niin olen siis vesimies nainen,en ole ottanut puhelimestani nimeäsi pois....Oletkohan nyt oikeassa henkilössä???

        Luulit varmaan olevasi ainoa rakastettava vesimies maailmassa. On myös olemassa yksi mies vesimies. Sorry;)


      • kauris

        Toi "HYVÄ" teksti se on sulle!


    • kauris

      Parempi niin! Liian paljon olet tuskaa tuottanut minulle ja perheelleni kun OMAITSESI ja OMAT HALUSI olivat ne kaikkein tärkeimmät!Sanoin joskus että vaikka joku vesimiesmieheni sänkyyn saisikin se joku raukka ei kuitenkaan tule mieheni rakkautta saamaan! Siinä minä olen parempi kuin sinä...MULLA ON SYDÄN TALLELLA JA OLEN LIIAN ARVOKAS MIEHELLENI MENETETTÄVÄKSI!!!SORRY RAKAS ENTINEN PARAS YSTÄVÄNI!!!RAKKAUS VOITTAA AINA TARPEIDEN TYYDYTTÄMISEN!!!

      • vesimiesN

        Menipä tämä kummalliseksi,halusin vain pyytää anteeksi eräältä kaksosmieheltä.....ja tämä meni yleiseksi haukkumiseksi voi voi teitä rakkaat ystävät!!!:) "hymy"


    • kaksonen

      Häiritse minua!? Etkö kuule kun maailma raikaa ikävääni sinuun.

    • kaksonen

      Niin sinua juuri rakas ystäväni Hyvää joulua Sinulle ja toivon että me joskus vielä tavataankin HALIT

    • vesimies

      MEni äsken väärin päin siis vesimies kaksoselle.....

      • kaksonen

        Eipä tainnut olla ensimmäinen kerta. Kyllä me vielä tavataan, eikä sitä voi mikään estää.

        Hyvää Joulua.


      • vesimies
        kaksonen kirjoitti:

        Eipä tainnut olla ensimmäinen kerta. Kyllä me vielä tavataan, eikä sitä voi mikään estää.

        Hyvää Joulua.

        Ihanaa KIITOS!!!!


      • vesimies
        vesimies kirjoitti:

        Ihanaa KIITOS!!!!

        Tänä aamuna tarpoessani töihin ajattelin että olisipa ollut mukavaa jouluaamuna herätä jossakin muualla...vaikka jonkun kainalosta...mutta ehkä joskus jonain jouluna....No päivä meni mukavasti omat murheet on pieniä kun on sentään terve...


      • kaksonen
        vesimies kirjoitti:

        Tänä aamuna tarpoessani töihin ajattelin että olisipa ollut mukavaa jouluaamuna herätä jossakin muualla...vaikka jonkun kainalosta...mutta ehkä joskus jonain jouluna....No päivä meni mukavasti omat murheet on pieniä kun on sentään terve...

        Unenpöppöröinen lämmin siinä kainalossa, -arvaa vaan olisko ollut mieleen.


      • vesimies
        kaksonen kirjoitti:

        Unenpöppöröinen lämmin siinä kainalossa, -arvaa vaan olisko ollut mieleen.

        Niin mutta pitää vaan odottaa...ehkä joskus kuitenkin..Halit


      • vesimies
        kaksonen kirjoitti:

        Unenpöppöröinen lämmin siinä kainalossa, -arvaa vaan olisko ollut mieleen.

        En saa tätä tunnetta loppumaan,vaikka kuinka yritän ajatella järkevästi ja siksi teen kaikkea tyhmää mitä en kuvitellut koskaan tekeväni,no selvittelen ajatuksiani täällä yksikseni ehkä vastaus tulee maailman kaikkeudelta"sydämellään näkee paremmin kuin koskaan silmillään"niin...ja halit...sinulle... olet parasta mitä minulle on pitkään aikaan tapahtunut..enkä halua tästä luopua mistään hinnasta...vaikka välillä itkettää,kun en näe Sinua mutta olet aina sydämessäni....:)


      • kaksonen
        vesimies kirjoitti:

        En saa tätä tunnetta loppumaan,vaikka kuinka yritän ajatella järkevästi ja siksi teen kaikkea tyhmää mitä en kuvitellut koskaan tekeväni,no selvittelen ajatuksiani täällä yksikseni ehkä vastaus tulee maailman kaikkeudelta"sydämellään näkee paremmin kuin koskaan silmillään"niin...ja halit...sinulle... olet parasta mitä minulle on pitkään aikaan tapahtunut..enkä halua tästä luopua mistään hinnasta...vaikka välillä itkettää,kun en näe Sinua mutta olet aina sydämessäni....:)

        Joskus on hyvä jättää se järki pois ja antaa tunteen kantaa järjettömästi, eikä siinä ole mitään tyhmää. :)

        Halaus ja uuden vuoden toivotus.


      • vesimies
        kaksonen kirjoitti:

        Joskus on hyvä jättää se järki pois ja antaa tunteen kantaa järjettömästi, eikä siinä ole mitään tyhmää. :)

        Halaus ja uuden vuoden toivotus.

        Kiitos tuosta,ja koska tavataan :))Halit


      • vesimies
        kaksonen kirjoitti:

        Joskus on hyvä jättää se järki pois ja antaa tunteen kantaa järjettömästi, eikä siinä ole mitään tyhmää. :)

        Halaus ja uuden vuoden toivotus.

        Ok yritän nyt jatkaa elämääni...haen sukset ja menen metsään hiihtämään ja itken siellä tämän kaipaukseni pois..


      • kaksonen
        vesimies kirjoitti:

        Ok yritän nyt jatkaa elämääni...haen sukset ja menen metsään hiihtämään ja itken siellä tämän kaipaukseni pois..

        Miksi niin haluat tehdä, siis itkeä kaipauksesi pois? En luovu omastani mistään hinnasta.

        Joko tulit hiihtämästä?


      • vesimies
        kaksonen kirjoitti:

        Miksi niin haluat tehdä, siis itkeä kaipauksesi pois? En luovu omastani mistään hinnasta.

        Joko tulit hiihtämästä?

        Tulin hiihtämästä ja lähdin Turkuun katsomaan setääni joka on sairaalassa no onneksi hän voi kohtalaisen hyvin.Ei se kaipaus jäänyt sinne metsään,näin kovasti unia viime yönä....halit sinulle


      • vesimies
        vesimies kirjoitti:

        Tulin hiihtämästä ja lähdin Turkuun katsomaan setääni joka on sairaalassa no onneksi hän voi kohtalaisen hyvin.Ei se kaipaus jäänyt sinne metsään,näin kovasti unia viime yönä....halit sinulle

        Ja mikähän sun etunimi olikaan??Etten turhaan höpise ja kirjoittele.....


      • kaksonen
        vesimies kirjoitti:

        Ja mikähän sun etunimi olikaan??Etten turhaan höpise ja kirjoittele.....

        Voi anteeksi, aikani on taas mennyt muissa kiireissä, niin en ole saanut vastatuksi.

        Kyllähän sinä nimeni tiedät, vai haluatko ostaa vokaalin? :)


      • vesimies
        kaksonen kirjoitti:

        Voi anteeksi, aikani on taas mennyt muissa kiireissä, niin en ole saanut vastatuksi.

        Kyllähän sinä nimeni tiedät, vai haluatko ostaa vokaalin? :)

        JOO montako vokaalia pitäis ostaa olisko 2 sopiva määrä??


      • kaksonen
        vesimies kirjoitti:

        JOO montako vokaalia pitäis ostaa olisko 2 sopiva määrä??

        Kaksi minun nimessäni ja kolme sinun, ja niistäkin löytyy samaa.


      • vesimies
        kaksonen kirjoitti:

        Kaksi minun nimessäni ja kolme sinun, ja niistäkin löytyy samaa.

        Niin minun sukunimeni alkaa samalla kirjaimella kuin sinun etunimesi olenko oikeassa?? Halit!!!


      • kaksonen
        vesimies kirjoitti:

        Niin minun sukunimeni alkaa samalla kirjaimella kuin sinun etunimesi olenko oikeassa?? Halit!!!

        Miksi tämä tuntuu niin tutulta? ;)


      • vesimies
        kaksonen kirjoitti:

        Miksi tämä tuntuu niin tutulta? ;)

        Niinpä mikähän tässä on tuttua ,kahden pisteen vihje:yhtä monta kirjainta molempien etunimessä,minä olen pieni ja sinä vähän isompi,soitatko kaverille vai luotatko yleisön apuun?Vai kaksi vaihtoehtoa?:)))


      • vesimies
        kaksonen kirjoitti:

        Miksi tämä tuntuu niin tutulta? ;)

        OK ok ok uskon jo:)) Halit sulle ja kaikkea hyvää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe