Breakfast..

:)kiitos....

alkakaa vain nyt tulla kuuntelemaan tämän aamun älyn väläyksiäni mun on ihan pakko välillä kirjoittaa tämmme. koska ei kukaan kuienkaan usko et mä osaan kyllä ihan yksinkin tai ei nyt ihan onhan mul eiku meillä maailman suloisin ihanin lemmikki sydämmenne aivan myrskyää kun kohtaa hänet.

no niin Siis nyt aluksi täytynee teitä varoittaa siitä että ...kiinteistövälittäjät suurinpiirttein leikkisästi sanottuna tappelevat meikäläisestäkin kun eivät ole huomanneet kuinka kaunis kukka täällä kasvaakaan
---mutta romantisointia käyttääkseni yksi kulkija poika on nähnyt sen jne..

no niin no tämä rönsyily nyt jääköön tähän ! kun ja jos muutatten omakotirivareihin ottakaa nyt huomioon sellainenkin asia että:
ihmiset oikeesti rakentavat, polttavat roskia, lapset leikki pihoillaan kissat mouruaa koirat haukkuu bileitä on kesä patioilla kuin tandemilla ajallaan...hihih...
niin sitä vaan että olen saannut lukea lehdistä kuin myös kuulla joutavan päivästä tuskastumista ihmisten suusta kuinka heitä häiritsee normaali elämä yms. tiedoksi minusta ei viellä ole kukaan valittanut.

no sitä vaan Pomo että nyt keksin idean ! tilatkaa vähän parempi hytti niin saatte juutifulh siis toilet laukun samaan hintaan ja mikä fantsunpaa KORVATULPAT ilmaiseksi !
mitä eikx oo hyvä.

siis tosiaan omakotitalo asuminen ei käy kaikille lukekaa lehtiä , sieltä voitte lukea mistä kaikesta ihmiset ahdistuvat kuin polttavat olemattoman mielenrauhansa :).

11

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)...

mun pitää kertoo teille sellanen asia että: ostin tänään teidän paahto sämpylöitä laitoin ne uuniin ja kaikki tykkäs ! MUTTA !!!!!!!!!!!!!11 siis miten ihmeessä toi mainospiirtäjä on ollut noin aneeminen siis ei kyllä pakkaus houkuttele ketään ees maistamaan paitsi tietysti minuu.
      :) pitäskö mun hakee teille piirtäjäksi suunittelijaksi vai konsultiksi vai miksi.
      no en mä meen jonnekin et mun ei tarvii nähdäkää anemisia tylsistyneitä kuin muitakaan tennissukka sandaali ihmisiä !
      mä niin, jääköön sanomatta :). mutta kiitos kuitenkin.

• senverran...

:) ymmärtää luokat on isoja oppilasmäärät laidasta laitaan, päiväkoti ryhmät joka liian suuria tai ei tarpeeksi henkilökuntaa yms.
      entäs nuo toimistot kun yhteisöllisyys on menneyt siihen että kaikki on ilman omaa rauhaa jopa sermit ovat nyt likaa! yms. ei se mun syy ole jos he eivät sitten kestä omakotitaloissaan toisten askartelua kuin sitä että kyllä valoisina iltoina ihmiset tahtovat nauttia ulkona tekemisestä kuin valvoa myöhempään.
      ..korvatulpat vaan jokaiselle jotka eivät kestä sitä että toiset elää ! nyt en puhu mistään slummi lähiöistä vaan äverien ihmisten mitättömistä hermoista
      tehkää noille kauniille perheille joissa on kuvan kauniita lapsia sekä ikinuoria mummoja sekä ukkeja ihan omat asuinalueet jossa päivitellä ihmisten elämään liittyviä puuhasteluja.... siinähän se aika mukasvasti meneekin ! juppi varmaankin tajusi että kirjoitin pakkauksen tyylistä väreistä enkä jupista !
      ..mutta jos ei nyt sitten ymmärtää eroittaa ihmisen ja asiat.
      mä en viitsi nyt aikaani tuhlata teidän kanssa mulla on parempaakin tekemistä Hej då ;).

• :)......

olette varmasti huomanneet tämän ulkopuolisuuteeni vaikka olen
        rokotettu tarkistettu ei sukupuolitauteja....hihih no se viellä puuttuisi kun olen varmasti voittanut selipaattisuudellani, ahkera tuloksellinen jos ette kestä kuunella laittakaa korvatulpat

en häiritse ketään en edes käytä siroa tyylikästä Nokian kännykääni kuin todella tärkeisiin puheluihin Yms. yms. yms...en edes laita sähköpostia ehkä muutaman vuodessa että roskapostiakaan ei minulta tule niin eikös nämä mun asiat olleet ihan "roskapostia"
        :) jos ulkomaalaiset suomessa kokevat olevansa ulkopuolisia ei mikään ihme täällä suomalainen voi omassa synnyin maassaan elää ulkopuolisena
        joten ! mä oon ihan varma että en ole ainut joka kokee, elää ulkopuolisena kaikesta huolimatta tulosvastuulista elämää ;)

• ..:)..:)....

niin hyvä mainos , ostin kun halvalla sain,
      mainoksessa täti istuu tympääntyneen näköisenä joku vilkkuvalo kotsassaan mm.leidin ilme on just niin niin hyvä kuin "paljon puhuva"

ulkopuolinen ulkopuolisuuden tunteet nousevat pintaan kun katson mainoksia joissa ei ole "päätä ei häntää" . Toki tiedänhän minä mainonnastakin jotain, vaikka ei sitä äkkinäinäinen heti uskoisi...
      eiköhän monille ole ulkopuolisuuden tunne tuttua monistakin tilanteista mutta harvinaista on se kuka kestää pystyy kykenee olla samaistumatta kaikkeen mitä näkee kuulee kyllä se yhteisöllisyyskin voi viedä monet "harhaan".

niin muuten ! ihan vain tiedoksi että näistä mun jutusteluista on turha ihmisten mitään elämää suurenpaa hakea että jaksakaahan vain olla niin samanmielisiä ettei vain ulkopuolisuuden tunne :) uhkasi :)

• ::::::)...

Meistillä ni muutana asia esisix, lunnonystävällinen toilet paperi jota jostain syystä suostuin ostamaan!
      -no mun täytyy nyt sanoo se ei ole iho ystävällinen MULLE
      joten Lambi Pirkka sekä kaikki muut hienostuneet saavat edelleen koristaa meidän saunasuihku jne.

sit toinen asia eilen pitästä aikaa kävin meidän lähi junttilassa he pudottivat "silmät " päästään melkein siis mähän liikuin aidoissa no sit viellä sellasta Ei olut ole mun juomaa melkein kaikki joi hana olutta mut mä pullo olutta taisi olla Sandelii

no sit veillä ku meistäkin vois tulla hyvä ohjelma broidi ja mä ! mä itseeni sensuroiden kerron miksi"!
      sit tää aamu ! mä en voi ymmärtää miksi valitatte että hiustenhoitiaineet ei tehoo mä aina laitan reilusti aina kaikki kysyy miksi sulla tai on hyvät hiukset no älkää pihistelkö hoitoaineiden kanssa!
      sit viel sellasta ei mikään ihonhoitotute toimi jos ette kuori ihoa mä ostin tos joku aika sit tosin hyvän ihonhoitokuorinta voiteen....
      Clean Detox siis kermaisen pehmeä yms.
      sit täytyy kädet kas kuorii ja arvatkaa mitä Vaselin hand & nail loistava!
      no nyt mun karjalanpiirakat on kohta valmiit mut toi munavoi ei oo hyvää jos siihen ei ole ripaus tpersiljaa!
      mä meen kyllä uudestaan huippu hienoon uuteen saunaani!oikeeesti sekä kuuntelen siellä kaupallisia kanavia joo'o mä raahaan ton mun sonin sinne ai siin sonyin vai mien se oli :)
      sekä mä toin matkoiltani BONAWELL ÖLJYY ..
      MUT NYT MUN TÄYTYY MENNÄ MYÖS LUKEE ...rakas hesari ja iltapäivälehdet Paperilta.
      eikx nii lukekaa tekin juntit :)

• :)::::

toim radio onkin Guring siis gurnidig tai jotai ..hih..mut se on kestävä laadukas yms. siksx toisekx mun täytynee laitaa klasista soimaan koska mulle ei sovi alkoholi mä oon aina kipee jos otan!

mut arvatkaaa mitä mä lähden kohta pois suomesta ja mä tiedän et teille tulee ikävä koska mä oon antanu itseni kuvitella niin et en ois niin kauheen ulkopuolinn mut arvatkaa mitä
      siis eile kun tulin duunista ni'in mä menin meidän lpaikalliseen junttilaan ni arvaa mitä
      sillä joku musta mies tuli ehdottelee mulle hävyttömyyksiää, no mä kysyin siltä miten se ees KEHTAA KUVITELLA et mä lähtisin hänen kanssaan mihkää.
      m' sanoin sille muutaman sana niin sit se hävis siitä kuin pieru saharaan
      mulle ei koskaan ikinä ees kukaan koskaan ikinä ole ehdotellut ulkomailla tolla rahvaanomaisella tyylillä lähempää tuttavuutta.
      no itse asiassa mun piti sanoo sellasta asiaa et teidän junttien tai urpojen kantsii öljytä ihonne koska nyt suomessa on niin kauheesti pölyy ja mulla ois nyt suositeltavana ykx öljy mut teidän täytyy matkustaa jos tahdotte saada

nimittäin mä en edes lainaa teille sitäOLIVE oil extractes koska saatte itte matkustaa sekä siinä samalla tukea työllisyytä :)
      kaikesta huolimatta mul on ykx robleem millä mä suojaan tuon huippu hienon saunan mä kyl voisin soittaa sil urakoitsijalle mut en kehtaa mä varmaan meen johonki isojen mieten rautakauppaan nii siellä on varmaan joku kiltti kaupan setä joka infoo mua puunkyllästeistä tai jotain
      siis mä niin alan kohta töllää Mainoksii sekä varmasti tuun "valittamaan " jos siellä ei näy VALION romantista mainosta:)

mulla on hampaan kolossa tosta Alkoholimainonnasta sellasta, et must ei saa juoppoa, alkoholistia telemälläkään koska mä tuun aina hireveen kipeeksi vaik mä en ois mitään mokannu
      eilenkin mä vaan yritin pienssä san isolla Sandelissa pelkästää opettaanoille urpoile tanssi asentoo mut mä kyllästyin..

no Raskassa on hirveesti maksa sairauksista kärsivii ainoastaa sen takii koska eivät ole oppineet nää tai tää uussukupolvi että Laaduska Viiniä ei ryypätä ryystetä ahmita vain lasillinen
      niiku me mun parhaan bestiksen kanssa
      mut sit mä en voi ymärtää tuhansia satoja tuhansia suomailaisia jotka käyttää viikosta kuukaudesta vuodesta toiseen alkoholia säännölisesti
      siis aatelkaa ees vähän koska lemmikitkin nyrpistää nenää koska eivät lemmikit kams voi hyväksyy..
      no nyt palatakseni asiaa siis mä en voi ees hengittää meidän lemmikkiä päin koska hänen majasteelinen korkeutensa ei ole koskaaa ees oppinu sellasta
      ....älkää tekään sit vielä mä aattelin kanssa tuol ulkomailla laajentaa reviriä siltä osin että annan kaikki tipit roskien kerääjiöille ja siksi toiseksi mä olen ihmeinen joka rakastaa kotiaan oli se sitte missä maassa tahansa nii kaikista tärkeimmät fredit on oikeest
      portin vartijat siivoojat sekä autonkuljettajat
      siis jos meillä om joskus bileet niin valittakaa heille koska he aina puolustaa mua.
      siis mun pekonit kohta kärtsää jos en nyt lopeta ai, niin siis ei amerikailaine vaan suomalainen
      ja arvaa mitä mä tahdon tänään voittaa LOTTO potin :)

• ;)..

kestä...mä oon käynny bastussa yksin sit oon rasvannu ihoni nivealla öljynny ..oota vähän kynsinauhat SALLY hAnsen vitamine sit viel lakannu kynteni jotka on aika surkeet sellasella..oota vähän...Maybelline Water Shine Diamomons ja arvaa mitä mä en pääse mihkää!!!!!!!!!!!!
      kun mä en voi lähtee ulos koska otin Sandelin olutta perjantaina...voitteko auttaa mua senverran että olisitte niin ystävällisi' ja soittaisitte...oota tunti:::::::::::::::::::
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nyt tulee lattareita teeveestä mäkin osaan mut mä en saa lähtee mihinkääm koska mulla on huomenna työpäivä...
      jospa tiestäisit mitä teen työkseni VIELLÄ

SIT mulla on sellasta askaa et mä oon aika surullinen siitä et mä jätän teidät kohta koska mun pomo sano et mun täytyy oikeesti siirtyy eteenpäin..haloo miten niin eteenpäin

no nyt mä siiryin onkx tää mukamas hauskaa hei ootteko nähneet seb Bon agva ,,,hihi mainoksen missä mun nimettömät lentää sen johtokunnan kaljuun ja sit mä teen nimettömistä ponnarin pidikkeen..et vai !
      :) ei mul sit muuta, nähd''n mut mä oon kauheen kipeenyt:) pakko mennä saunaan!
      voi olla et mä tuun kertoo milt'ä tuntu!
      mut mun koti ei oo täällä enkä mä oo sen mainoksen johtaja vaikka pitäisi,

onko mukamas oikein et mun täytyy tuhlata Hansacandel pitskuja
      koska pitskut on tarkoitettu ulkokyttilöihin
      sen takii et Adjutantti on ostamssa mulle sytkärin sikx toisekx kun mä koth sillää täältä suomesta vekx
      ei tarvii oottaa mitään
      mut arvaa mitä mun täytyy tänää viellä omella hitosti palettia..siis paljettia ENKÄ MÄ JAKSAISI....mut mä kurinalaisuuttani ompelen
      sit viel mä en tykkää yhtään kestään
      ,muusta kun meidän lemmikistä ja voisitteko kiltti mainostaja es sen verran Mainostaa cessaria koska on nii
      hirveetä kun ihmiset sanovat et koira on sentakia et se syö loput! siis tööööööööööööööörrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkeeetä ! ja sit viellä keksii Luxusta mielyttäviä mainoksia. ei kaikki oo käskyläisiä!
      :)

• :):::

ompele ainuttakaan paljettia tänään ! mut hei ! mun lemppari tv toimittajat on
        uutistoimittajat : siis ne kakx jotka on Yleensä kauheen virallisia
        hymyile vähän
        sit sää anne.

maikkarilla mari.
        sit se täti jolla on aina selanen kiree ilme ihan kuin ranskalaisella! rayon m de dames jotain...p
        uhun paremin kuin kirjoitan mut kyl kaikki muutkin on ok.
        en sano kellä ku mä tunnen sen :)
        sit nelosella ne kaksi tyyppii ..naura vähän mä vilkutan sulle

oikeesti YLE ei kukaan kunnon ihminen viitsi kuunella monta kertaa päivässä urheilua.

• :)....

olisitteko niin ystävällisiä ja keskittyisitte Tanssit tähtien kanssa, pliiiis jooko! :)
      siis arvaa mitä , mä en ole ehtiny lukee ees hesarii tänään, a'pua a'pua ja arvaa mitä mä katson kaikki mainokset jotka tulee siinä välissä ja varmaan valitan jos ei VALION mainosta tule.
      ;) :) tsemii!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      28
      2849
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2641
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      26
      2353
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1483
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe