Työttömät jotka lähetätte ilmoitus kortteja kassoille älkää lähettäkö tavallisessa kuoressa.Posti hukkaa tai kantajat lukevat ja repivät silloin ei tule liitosta rahaa.Kirjatkaa
mieluimmin kirje.Postin kuljetus on nykyisin ihan
perseestä sais tulla kilpailija ja nopeasti.Ei oikea
käsi tiedä mitä vasen tekee sopii postiin kun nakutettu.
Älkää laittako
Posti hukkaa
5
176
Vastaukset
- huolestuttavassa määrin.
Onko Itella joutunut roistojen käsiin. Vai onko sieltä hävinnyt Suomenkielen lukutaito?
- kuriiria kirjeen
viemiseen?
- nettiä, eikä postia
siinä hommassa tarvita:D
- Leme
Sinulla ollut sitten huonoa onnea postin kanssa. Minä olen viimevuosina lähettänyt ja vastaanottanut muutaman tuhat pakettia/kirjettä. Mitään ei ole hukkunut!
- Postinsa hukannut monesti
että posti häviää ja arvelen että olisko peräti tahallista jotta ihmiset joutuisivat kirjaamaan lähetyksensä ja maksamaan siitä enemmän.
Itse en enää käytä paljonkaan postin palveluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070