Aurinko ei nouse

¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤

Jumala
tänään asiat ovat hullusti.
Aurinko ei nouse
ja minä en jaksa elää.

En jaksa kantaa tätä kuormaa
jota minuksi kutsutaan.
Siinä ei ole mitään hyvää,
ei mitään kaunista,
ei voimakasta
voimia antavaa.

Pelkkää pahuutta
syntiä
saastaa.
Miten sellaista jaksaa kantaa?

Jumala
anna auringon nousta.
Jos ei tänään
niin ensi viikolla kuitenkin?

4

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävä*

En tiedä, mikä on tilanteesi, mutta vaikuttaa siltä, että olet masentunut.
      Itse sen kokeneena voin sanoa, että apua on saatavissa.
      Tärkeintä on oppia tuntemaan Jeesus.
      Voisitko vähän kertoa tarkemmin tilanteestasi?
      Rukoilen puolestasi, että saat oikean avun.

• _Mervi_

Me emme jaksakaan kantaa syntejämme. Ne ovat meille liian raskaat. Ja Jumala tietää sen.

"Syntimme ovat meille liian raskaat..." sanoo Psalmi 65, mutta sitten sanoo sen ratkaisun, mikä Jumalalla on tähän: ..."mutta sinä annat ne anteeksi."

Minkä ihmeen takia Jumala antaisi meille synnit anteeksi? - Siksi, että joku toinen kantoi pahuuden, synnin ja saastan rangaistuksen kokonaan.

Hänestä, joka kantaa sen, mitä me emme itse jaksa kantaa, ennustettiin 700 vuotta etukäteen näin: "Kuka uskoo meidän sanomamme? Kuka ymmärtää Herran käsivarren voiman? Hän kasvoi Herran edessä kuin vähäinen verso, kuin vesa kuivasta maasta. Ei hänellä ollut vartta, ei kauneutta, jota olisimme ihaillen katselleet, ei hahmoa, johon olisimme mieltyneet. Hyljeksitty hän oli, ihmisten torjuma, kipujen mies, sairauden tuttava, josta kaikki käänsivät katseensa pois. Halveksittu hän oli, me emme häntä minään pitäneet. Ja kuitenkin: hän kantoi meidän kipumme, otti taakakseen meidän sairautemme. Omista teoistaan me uskoimme hänen kärsivän rangaistusta, luulimme Jumalan häntä niistä lyövän ja kurittavan, mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahojen tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavojensa kautta me olemme parantuneet. Me harhailimme eksyneinä kuin lampaat, jokainen meistä kääntyi omalle tielleen. Mutta Herra pani meidän kaikkien syntivelan HÄNEN KANNETTAVAKSEEN."

Siksi nyt on voimassa tämä lupaus: "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä." 1. Joh. 1:9

Sinä tunnustit rehellisessä runossasi syntisi. Saat omistaa tuon yllä olevan lupauksen omalle kohdallesi, sillä Jumala on luotettava siinä mitä Hän lupaa. Hän on sinulle uskollinen, antaa syntisi anteeksi ja on puhdistanut sinut Jeesuksen ristintyön tähden Taivaskelpoiseksi. Siinä ei ole mitään omaa ansiotasi tai omaa puhtauttasi, vaan sinun hyväksesi luetaan Jeesuksen puhtaus. Muu puhtaus ei kestäisikään Jumalan katsetta.

Jeesuksessa on sinun
      kauneutesi,
      voimakkuutesi
      ja voimasi.

Hän on pelkkää hyvyyttä, rakkautta, puhtautta.

Luovuta Jeesukselle se kantamuksesi, jota yksikään ihminen ei jaksa kantaa.

"Itse, omassa ruumiissaan, hän kantoi meidän syntimme ristinpuulle" 1.Piet.2:24

Voimasi tulee silloin - ei enää sinusta itsestäsi joskus ensi viikolla - vaan heti Jeesuksesta. "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." 2.Kor.12:9

• rukous Jeesukselle
    • auringon alla

Mal. 4:2
      "Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe