Järviradio

pot,pot,pot,pot, potkut sai...

Kyllä ihmettelen järviradion toimintaa,kun eräs hyvin suosittu toimittaja sai potkut,syytä ei minun tarvitsekaan tietää, mutta jos järviradio aikoo vähentää väkeä,niin miksi siellä on muutamia toimittajia kerran pari viikossa muutaman tunnin ja heillä taitaa olla päivätyö jossain muualla.
Jos väkeä pitää vähentää,miksi sitten vielä parhaasta päästä.
Hyvää jatkoa kaikesta huolimatta ,kyllä hyvä toimittaja varmaan töitä löytää!

20

3289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ei ollut

      helluntailainen?

      • oliko nainen

        Kuka .miksi


      • nuori nainen
        oliko nainen kirjoitti:

        Kuka .miksi

        Sehän tässä säälittäkin,nuori perheenäiti,syytä en tiedä.


      • tänne kirjoittaa ?.
        nuori nainen kirjoitti:

        Sehän tässä säälittäkin,nuori perheenäiti,syytä en tiedä.

        tunnetko henkilön oikein erityisen hyvinkin ?.

        Ei kannata tuosta helluntairadiosta välittää, murheellista paatostahan sen ohjelma pääasiassa on.

        Kotikirkon kanava, Urpo höpöttää maanantai-iltana usko-tuubaa, murheellisia tangoja ja iskelmiä menetetystä rakkaudesta jne. Autossa sattumalta joskus kuulee tuota -> samaa sontaa.

        Heh, iloisuutta sitä tarvitaan eikä maailman kaikkia murheita.


      • hevosmiesten tietotoimisto
        oliko nainen kirjoitti:

        Kuka .miksi

        kertoo että eikös tämä kirsi aikanaan tullu nykyisin taas töissä olevan sussun äitiysloman TUURAAJAKSI. Eli en ymmärrä, mut näähän on vaan hevosmiestentietotoimiston uutisia.


    • 123

      Nykyään ei pysty ilman syytä erottaa mistään työpaikasta!

    • Rahastettu väärin

      Tuo saakutin radio rahastaa ihmisiltä kun sinne soittaa ja onnittelee ihmisiä ja sitten ne soittaa toivotun kappaleen tilalle aivan paskaa.
      On sieltä lyöty luuri korvaankin vaikka syytä ei ollut, en ollut kännissä koska en juo laisinkaan Alkon tuotteita. Monta epäonnistunutta yritystä toivottaa ystäville onnea ja aina on jokin mennyt pieleen. Puhun suomea joten siinäkään ei pitäisi olla ongelmaa. Lopetin yrittämisen ja haistatin koko järviradiolle pitkät.
      Suoltavat joutavaa soopaa ja lässytetään niin imelästi niin imelästi ja joillekin soittajille ollaan tosi ilkeitä että sääliksi käy näitä.

      • potkutko?

        Kyllä minäkin ihmettelen,miten paljon ihmiset toivoo levyjä itselleen tai toisille soitettavan, vaikka ne samat levyt pyörii muutenkin siellä,ilman maksua.Onneksi kaikilla on vapaus kuunnella sitäradiota mistä pitää.
        Itse olen kyllä järviradion kuuntelija, mutta en ole kertaakaan toivonut mitään, kuuntelen ihan kuin "siivellä" toisten toiveita.
        Tsemppiä potkut saaneelle toimittajalle!


      • karstua
        potkutko? kirjoitti:

        Kyllä minäkin ihmettelen,miten paljon ihmiset toivoo levyjä itselleen tai toisille soitettavan, vaikka ne samat levyt pyörii muutenkin siellä,ilman maksua.Onneksi kaikilla on vapaus kuunnella sitäradiota mistä pitää.
        Itse olen kyllä järviradion kuuntelija, mutta en ole kertaakaan toivonut mitään, kuuntelen ihan kuin "siivellä" toisten toiveita.
        Tsemppiä potkut saaneelle toimittajalle!

        Misä on se pekerelli joka soitti rokkia


      • se,,,
        karstua kirjoitti:

        Misä on se pekerelli joka soitti rokkia

        Erkki Propelli?


      • propelli
        se,,, kirjoitti:

        Erkki Propelli?

        ollu simpsiössä? igor pequerell on kaiketi muissa hommissa.


      • soittaa sinne

        toiveitaan.


      • soittanutkaan
        soittaa sinne kirjoitti:

        toiveitaan.

        enkä soita ja surkeiksi ajattelen niitä joita tämä ko. radio voi rahastaa jatkuvasti. Männynjuurellahan siellä on vakioasiakas mutta itsepähän maksaa.
        Olis se voinut soida minulle oikea synttäribiisi kun isäntä kaverin kanssa oli sen minulle toivonut kun minun tietämättä soittivat. Ainoa kerta kun isäntä on vaivautunut sinne soittamaan ja silloinkin tuli jotain aivan perseestä musaa sen tilalle mitä oli minulle toivonut.
        Kiehukoot omissa liemissään mutta meiltä eivät rahasta.


    • Paikka,,

      Eihän siellä pärjää kuin sellaiset jotka nuoleskelevat ja passaavat ns.vanhempaa "toimittajaa" *reps*

      • typerä

        ihmeellinen ihmisen mieli kun kuunnellaan vaikka ei haluttaskaa. masokisteja ootte.


    • Radio..

      Omaa hauskaa pitävät,harrastavat, siis tuotahan ei voi missään nimessä sanoa työnteoksi, vaikka joskus sen sanan mainitsevatkin.

      • Anonyymi

        Järviradio lopettakaa ihmeessä toi karaoke musiikin soittaminen, meitä on useita jotka kyllästyneet noihin maalaistollojen ääniin ääni kuin pässillä. Soitelkaa jotka osaa laulaa eikä määkiä. Noita saman tasoisia määkijöitä on joka talossa.HÄVETKÄÄ OLETTA PILANNEET JÄRVIRADION AKAISEMMAN HYVÄN MAINEEN. KATRI-HELENAA, KOIVUNIEMEÄ BERIT, MUITA SEN AIKAISIA MIESLAULAJIS, HENRY THEEL, VEIKKO TUOMI SITÄ ME JÄRVIRADION KUUNTELIJAT KAIPAAMME JOTOKA ASUMME SAMALLA ALUEELLA.KARAOKE LAULAJAT KUULUU SIINNE ÖRINÄ SAKKIIN RAVINTELIIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järviradio lopettakaa ihmeessä toi karaoke musiikin soittaminen, meitä on useita jotka kyllästyneet noihin maalaistollojen ääniin ääni kuin pässillä. Soitelkaa jotka osaa laulaa eikä määkiä. Noita saman tasoisia määkijöitä on joka talossa.HÄVETKÄÄ OLETTA PILANNEET JÄRVIRADION AKAISEMMAN HYVÄN MAINEEN. KATRI-HELENAA, KOIVUNIEMEÄ BERIT, MUITA SEN AIKAISIA MIESLAULAJIS, HENRY THEEL, VEIKKO TUOMI SITÄ ME JÄRVIRADION KUUNTELIJAT KAIPAAMME JOTOKA ASUMME SAMALLA ALUEELLA.KARAOKE LAULAJAT KUULUU SIINNE ÖRINÄ SAKKIIN RAVINTELIIN.

        järviradio on melkein yhtä huono kun oli radio paitapiiska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        järviradio on melkein yhtä huono kun oli radio paitapiiska

        oho tuo oli PAHA


    • Anonyymi

      Suomen surkein radiokanava. Kanavia selatessa joskus muutaman sekunnin kuuntelusta jo henki salpautuu. Silkkoo sontooo....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe