Aku Ankka -tietäjä-TESTI ;O))

impi-lempi

59

1169

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50prossaa,enkä kyllä luntannut akua tulee luettua välillä....kiitoksii kiva testi

      • Musta Ritari

        vaikka en ole lukenut Akua vuosiin.


      • impi-lempi

        kuin mä muistat ;O))


      • impi-lempi
        Musta Ritari kirjoitti:

        vaikka en ole lukenut Akua vuosiin.

        en mäkään ole vuosikausiin lukenut, ne vanhat oli jotenkin kivempia, kuin uudet aku ankat :)


    • tosin nyt oli taskuissani helekkarin suuri reikä...

      vain 41%

      • impi-lempi

        oo jäänyt muistiin enempää, vaikeita kyssäreita oli ;O) Mä arvailin , en tietänyt kaikkea tota 45 % ;O))


      • impi-lempi kirjoitti:

        oo jäänyt muistiin enempää, vaikeita kyssäreita oli ;O) Mä arvailin , en tietänyt kaikkea tota 45 % ;O))

        oliko minulla yhtään varmaa tietoa, luulin että oli, mutta mönkään meni jopa akun auton rek.numero... :)

        Ihan kuin olis lottolappua täyttänyt... :)


      • impi-lempi
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        oliko minulla yhtään varmaa tietoa, luulin että oli, mutta mönkään meni jopa akun auton rek.numero... :)

        Ihan kuin olis lottolappua täyttänyt... :)

        taisi olla niitä ainoita, jotka muistin ;)


      • sola

    • sola

      ..73 %..mut ei hätää, mun isä tilas just tolle meitin pikkuselle akkarin synntärilahjaks, joten äkkiäkös me petrataan. Neiti tahtoo nykyään iltasaduks pätkän akua.. :)

      • impi-lempi

        Ja kohta varmaan petraat sitten sataan prossaan, kun alat tytöllesi lukemaan ;O)


      • sola
        impi-lempi kirjoitti:

        Ja kohta varmaan petraat sitten sataan prossaan, kun alat tytöllesi lukemaan ;O)

        ..lukemaan just ton Akun avulla, joten josko jälkikasvuki oppis...siis ihan itsekkäistä syistä akkaria toivottii. Pääsee paaaljo helpommalla sitte ku tytteli osaa itte lukea... ;)


      • impi-lempi
        sola kirjoitti:

        ..lukemaan just ton Akun avulla, joten josko jälkikasvuki oppis...siis ihan itsekkäistä syistä akkaria toivottii. Pääsee paaaljo helpommalla sitte ku tytteli osaa itte lukea... ;)

        Onhan se lapsellekin hienoa, kun osaa lukea, se on suuri asia kun oppii sen taidon. Sitähän tekin varmaan vaan ajattelitte ? ;O)))
        Ja kyllähän Aku Ankkaa on hauska vanhempienkin lukea, vaikka nukuttaakseen itsensä, niin kuin mä aikoinani tein;O) Se oli mun iltasatuni...
        Ja eiköhän ennen ollut puuhuusseissakin lukemisena vanhoja ankkoja ;O))


      • sola
        impi-lempi kirjoitti:

        Onhan se lapsellekin hienoa, kun osaa lukea, se on suuri asia kun oppii sen taidon. Sitähän tekin varmaan vaan ajattelitte ? ;O)))
        Ja kyllähän Aku Ankkaa on hauska vanhempienkin lukea, vaikka nukuttaakseen itsensä, niin kuin mä aikoinani tein;O) Se oli mun iltasatuni...
        Ja eiköhän ennen ollut puuhuusseissakin lukemisena vanhoja ankkoja ;O))

        ..tuli heti parempi omatunto.. :)


    • Para-Epänormaali

      Ihmeen hyvin vaikka en Akua ole lukenut vuosiin.
      No, ei ehkä sitten vielä dementia vaivaa kun ihan kohtuu tulos, luulisin :)

      • impi-lempi

        kun tollaiset prossatkin sait ;O)


    • surkee, tiedän sen...34 taisi se tulos olla.
      Meille tulee kyllä Aku Ankka, mutta mä en sitä kyllä lue.

      • impi-lempi

        Aku Ankka, et ole mikään ihmeotus ;O)))


    • "puliveivari"

      65% vaikka en ole lukenut akua vuosikymmeniin

      • impi-lempi

        Täällä tuntus kaikki olevan sellasia , ettei ole vuosiin/ vuosikymmeniin lukenut Ankkaa, mutta muistiin vaan on sentään jotain jäänyt ;O)


    • Ei oikein muisti enää toimi...

      tulihan noita lapsena luettua mutta aika on tehnyt tepposet, en edes muistanhut että akulla olisi ollut koira.. taitaa olla pään sisällä juusto reikiä täynnä, oliskohan wallace and gromit testiä siitä on näin käpynä enemmän tietoa.

    • 64%.. ihme oikeestaan, pariinkymmeneen vuoteen en oo Ankkaa lukenu..

      • impi-lempi

        Aina sä valitat :O/ Nyt kun hakemalla hain sellaista testiä, josta saisit hyvät pointsit, niin eikös se aavee vaan aina rutise !! :O/

        *anna mun kaikki kestää*


    • Viivi.

      Ja mä kun olen keräillytkin Akuja; lehtiä ja taskareita. Mut kyllä siellä olikin omituisiakin kysymyksiä.

      • impi-lempi

        olin itsekin ihan ihmeissäni niiden kanssa. Ei ne varmaan edes ankkoja lukemalla selviä...


    • mustaksimaalattu

      Sivistyksessäni taitaa olla porsaan ,ehkä vähän isommankin sellaisen mentävä reikä,,,tuli vain 50% ))))))))))))))

      • impi-lempi

        ei täällä monikaan oo päässyt loistamaan tiedoillaan ;O))


    • Luulin, että tiedän vähintään kaiken. Pahoja oli... missä osavaltiossa ????

      • impi-lempi

        Ne oli tosi hankalii kyssäreitä :O/


    • Testitulos
      73 %
      oikein

      Aikahyvin, näinkin lahopäälle =)

      • 73%...Tuolla tuloksellako päästään läpäihin? :•)


      • impi-lempi

        ollakaan, kun tollasta sulle tyrkkäs ;O)


    • Tällähän sijoittuu täällä aika hyvin (-;

      • impi-lempi

        tällä tuloksellasi, parhaimpien joukossa olet :)


    • kalaturk

      41%:n uutisankka. :////

      • impi-lempi

        Hieman parempi tulos oli mulla, ei tosin paljoo ;O))


    • gitta5

      no ihan hyvin meni 59% enpä muista millon ole katsellut akua:))

      • impi-lempi

        aikoihin ei ole luettu aku ankkaa ;O) Tosin en mäkään...


    • Jooseppi-1

      55 % oikein

      Vaikka luin Aku Ankkaa koko lapsuuden. Kaikki tietoni on peräisin aku ankka lehdestä ja taskukirjoista.

      • impi-lempi

        tulos sulle tuli :)


      • Jooseppi-1
        impi-lempi kirjoitti:

        tulos sulle tuli :)

        saunaan ensi tiistaina ?


      • impi-lempi
        Jooseppi-1 kirjoitti:

        saunaan ensi tiistaina ?

        Tiistait on niin kiireisiä päiviä ;O))


    • ollut kysymykset oikein.

      vaikka vastaukset olisi ollut, esim tämä missä kysyttii akun koiran nimeä, akulla ei ollut koiraa lemmikkinä. Ehkä lemmikeiksi voisi luokitella tikun ja takun oravina. Mikillä oli koira, pluto.

      • Akulla koira, Pulivari se oli, bernhardilainen. Mörri muistaa... :•)


      • sarjakuvia.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

        Akulla koira, Pulivari se oli, bernhardilainen. Mörri muistaa... :•)

        ei tainnut monessa akua ankassa pulivari seikkailla kun ei millään tullut päähän?


      • sarjakuvia. kirjoitti:

        ei tainnut monessa akua ankassa pulivari seikkailla kun ei millään tullut päähän?

        Oliskohan se Pulivari niiden muutaman ruudun sanomalehtiin tarkoitettujen sarjojen eläin? En muista, että sillä olisi paljonkaa osaa ollut niissä Aku Ankka -lehdissä, joita olen itse lukenut.
        Eli noi kysymykset kattovat koko Akun esiintymiskirjon elokuvia myöten?


      • impi-lempi

        pulivari :)


      • huomasi kysymyksistä.
        tuttumies kirjoitti:

        Oliskohan se Pulivari niiden muutaman ruudun sanomalehtiin tarkoitettujen sarjojen eläin? En muista, että sillä olisi paljonkaa osaa ollut niissä Aku Ankka -lehdissä, joita olen itse lukenut.
        Eli noi kysymykset kattovat koko Akun esiintymiskirjon elokuvia myöten?

        olisi voitu kysyä vaikka iineksen alushousujen väriä se olis ollut tosi paha.
        tuli lapsuudessa juuri lehtiä, kun tuli muutettua niin niitä lähti valitettavasti roskikseen 3 isoa jätesäkkiä. Nyt kun aattelee niin niistä olis saanut hyvät rahat, mitä nuorena tekee niin aikuisena katuu. On noita< muitakin... muuttohan se.. aikaisemmin oli muuton yhdeytessä tullut heitettyä pahvilaatikossa vhs kokoelma ulkovarastoon ja sieltähän ne homeisina löytyi kun uudestaan muutin, siinä tulikin isompi menetys, ehkä home vei yli 2000€ joten hiukka huonoa onnea.


      • en seurannutkaan lapsuudessa,
        impi-lempi kirjoitti:

        pulivari :)

        sanomalehtiä missä tuo koira esiintyi, tuli lapsena luettua satoja satoja akuankkoja enkä muistanut kertaakaan niissä nähneeni Pulivaria.
        Mutta hyvä testi noin muuten, kiitokset siitä sinulle jälleen :)


      • Jooseppi-1
        en seurannutkaan lapsuudessa, kirjoitti:

        sanomalehtiä missä tuo koira esiintyi, tuli lapsena luettua satoja satoja akuankkoja enkä muistanut kertaakaan niissä nähneeni Pulivaria.
        Mutta hyvä testi noin muuten, kiitokset siitä sinulle jälleen :)

        koira, vihikoira jolla kurttuinen naama, jotenkin vanhan näköinen.


      • Jooseppi-1 kirjoitti:

        koira, vihikoira jolla kurttuinen naama, jotenkin vanhan näköinen.

        Oli sellainen joku verikoira, surulliset silmät ja isot korvat...

        Kerran toi veljenpojat Akulle koiran jossain sarjiksessa, heh rodultaan se oli jäyhä jöpöttäjä, ihan totta on, muistaa mörri... :•)


    • Ei tullut kuin 64%.Ei niitä muista millään vaikka on ikänsä lukenut Akuja.

      • Jos menet tekemään sen uudestaan, voi onnistaa toisella tai kolmannella kerralla paremmin?


      • tuttumies kirjoitti:

        Jos menet tekemään sen uudestaan, voi onnistaa toisella tai kolmannella kerralla paremmin?

        huijata itseäni.Soon rumaa....:-)


      • impi-lempi

        ihan hyvä tulos sulla oli ;O)


      • impi-lempi kirjoitti:

        ihan hyvä tulos sulla oli ;O)

        kiitokseni! :-)


      • nooanarkki kirjoitti:

        huijata itseäni.Soon rumaa....:-)

        Entäs jos tekisit sen oikein äkkiä, niin ettet itsekään ehtisi huomata huijaavasi?
        Tais sitten silleen ihan salaa?


    • Anonyymi

      Oon mä ainaki lukenu joka päivähä mä oikeestaan luen tyypit😉

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe