minut on ryästetty apua =O

padme_amidala

..hertsielijaa mitä maksaa elukoitten lääkärissäkäynti. Hyvä kummiskin, että pääsin pelkillä rokotusmaksuilla. Koira nääs meinas syödä sen lääkärin, kun oli kissan vuoro. Koiran mielestä kissalle ei saa tehdä pahaa ja se halusi puolustaa kaveriaan. On kuulemma harvinaista sanoi lekuri .. no kaikki sillä koiralla on harvinaista .. niinkuin se kasvainkin, jota seuraavaksi maksetaan PAH..ja mitä se aurinkokin tuolla naureskelee : (

=========00000============
Hanna Pakarinen - Aamu
http://www.youtube.com/watch?v=pQGCBszi3zU&feature=related

11

348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akkametso69

jouduit pulittamaan?

• padme_amidala

..se kahdeksankympin kasvainnäyte siirtyy hammaskiven poiston yhteyteen *huokaisu*

• Akkametso69
        padme_amidala kirjoitti:

..se kahdeksankympin kasvainnäyte siirtyy hammaskiven poiston yhteyteen *huokaisu*

no se maksaa nykyisin...jos totta puhutaan, aivan hirveitä hintoja...
        minä käytin pari vuotta sitten meidän poikaa leikkurissa, pallit ja kannukset pois, niin maksoi 120 ekeä...oli siinä sit antibiootti/kipulääke vielä lisäksi, kun kuitenkin oli yhtäaikaa noiden kannusten ja pallien poisto.:)

• padme_amidala
        Akkametso69 kirjoitti:

minä käytin pari vuotta sitten meidän poikaa leikkurissa, pallit ja kannukset pois, niin maksoi 120 ekeä...oli siinä sit antibiootti/kipulääke vielä lisäksi, kun kuitenkin oli yhtäaikaa noiden kannusten ja pallien poisto.:)

..aikaa tämä kevät. Kaikki maksut tulee yhtäaikaa. Lukulasitkin hajosivat vielä samaan syssyyn ja aurinkolasit pitäisi jo vaihtaa tyylikkäämpiin : )

• Akkametso69 kirjoitti:

Sille lääkärille ei mörri menis, vaikka hoitais ilmatteeksi. No ei oo kyllä mörrillä kannuksia... :•)

• Vilma.

se sano että----rahat tai henki
      tää sano että henki
      ei huolinu otti rahat
      se oli neidon ryöstö

• padme_amidala

..jonossa ollessani broidin kaveri tuli selän taakse laittoi sormensa selkääni ja sanoi juuri tuon "rahat tai henki"...sydän pomppasi kurkkuun. Mutta pelästys silloin tällöin pitää sydämen kunnossa ..

• Vilma.
        padme_amidala kirjoitti:

..jonossa ollessani broidin kaveri tuli selän taakse laittoi sormensa selkääni ja sanoi juuri tuon "rahat tai henki"...sydän pomppasi kurkkuun. Mutta pelästys silloin tällöin pitää sydämen kunnossa ..

sydämmen oikee paikka oo----aattele jos sulla jotain vikaa sydämmessä-----ja lekorit aukasevat
        rintakehän-----kyllä niillä on ihmettelemistä ko
        siellä tyhjä paikka

• padme_amidala
        Vilma. kirjoitti:

sydämmen oikee paikka oo----aattele jos sulla jotain vikaa sydämmessä-----ja lekorit aukasevat
        rintakehän-----kyllä niillä on ihmettelemistä ko
        siellä tyhjä paikka

..ilmankos oli paha olla se sydän kurkussa...oli vaikea hengitää, eihän se siinä mahdu kunnolla olemaan. Onneksi sen sai nielaisemalla oikealle paikalleen...

• Vilma.
        padme_amidala kirjoitti:

..ilmankos oli paha olla se sydän kurkussa...oli vaikea hengitää, eihän se siinä mahdu kunnolla olemaan. Onneksi sen sai nielaisemalla oikealle paikalleen...

sinä nielet sydämmiä
        mää taas särjen sydämmet

• padme_amidala
        Vilma. kirjoitti:

sinä nielet sydämmiä
        mää taas särjen sydämmet

..mites nyt silleen. Minä en kyllä hennoisi : )
        Mitäs sillä sydämettömällä miehellä tekisi : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4164
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3587
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3309
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2830
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2309
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2248
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2042
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1554
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1500
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1486
    Aihe