niin paljon, että poistatti sen.
"1. Olavi Virta ei maksa - HÄÄTÖ!!!
... IKUISESTI ei hautapaikkasikaan ole IKUINEN. "Virta, Olavi Oskari KUULUTUS Oikeus tämän haudan hallintaan päättyy sopimuksen mukaan joulukuun 31. päivänä 2009. Mikäli haudan haltija haluaa jatkaa hallintaoikeuttaan, hän voi kesäkuun 30. päivään mennessä tehdä uuden sopimuksen Helsingin ev-lut.-seurakuntien...
18.3.2009 - kirjoittanut: bubastis.tmi -
Uskonnot ja uskomukset > Ateismi"
Kuka suuttui tästä ketjusta
12
306
Vastaukset
- chrhchhrhch
Ehkäpä Olavi Virta ei halua, että hänen maallisia jäännöksiään käytetään ateistien kirkonvastaiseen propagandaan?
(Oliko tuo muka joku uutinen, että hautapaikat eivät ole ikuisia?)- konna
se kirkko lupaileekaan kuin ikuisuuta:)
"Oliko tuo muka joku uutinen, että hautapaikat eivät ole ikuisia?"
Kannattaisiko olla tarkkana niiden muidenkin lupausten kanssa?
- NineStar
Juuri niitä asioita mistä ei saa puhua! se on pidettävä salaisena sitten varmaan että vaikka kirkkovero ja yhteisövero menee muka hautauskuluihin niin joudut kuitenkin haudasta ikuisesti maksamaan.
Veikkaan että asian teki vielä pelottavammaksi uskovaisille oli se että se häätö oli tapahtumassa Suomalaisten rakastamalle artistille!
Uskovaisten valikoivaa muistia tukee vahva sensuuri!- Kössönöm
Turun Sanomissa oli mielipidepalstalla taannoin kirjoitus "vapaamatkustajista", jotka haudataan samalla hinnalla kuin kirkollisveronsa maksaneetkin.
Sai se tyyppi kyllä sitten kipakan vastauksen ja selvityksen yhteisöverosta ja hautaustoimen todellisista kuluista ja hautaustoimen todellisista maksajista.
Hänellä oli kuitenkin sen verran selkärankaa, että parin päivän päästä kiitti kirjoittajaa asioiden selittämisesta. Hänellä kun ei ollut ollut oikeaa tietoa siitä, miten nämä jutut maksetaan.
Niitä ihmisiä on vieläkin paljon, jotka kuvittelevat kirkollisveroilla koko homman hoituvan.
- bubastis.tmi
tämä on vain etiäinen, aion katsos oikein ryhdistäytyä ja kaivaa kaikki herneet esiin ja hihut voivat niitä sitten kilvan työntää nenäänsä. Avaruus on raja.
- Kössönöm
Olisikohan ollut se multinikki, joka sen poisti, jolle konna antoi nasevaa kommettia siinä ketjussa.
- konna
Kössönöm kirjoitti:
Olisikohan ollut se multinikki, joka sen poisti, jolle konna antoi nasevaa kommettia siinä ketjussa.
hellarimultinikkihihu, joka ei siis ole edes Hanna tai H.H. häiriköi palstaa aivan jatkuvasti.
Vähän tietenkin ihmetyttää, että "toisenlaisiakin tarinoita" iski siihen niin kipeästi, kun kerran arvostelun kohteena oli vain kansankirkomme.
Vähän vaikea täällä on tosiaan mistään jutella, kun poistopolitiikka on mitä on. Ja voinhan minä olla väärässäkin; ehkä kyse sitten oli imperiumin vastaiskusta.
Kyllähän se koskee, kun Olavi Virran hautapaikan murjomisesta uutisoidaan. Siinä saattoi mennä pari tuhatta kirkon lypsylehmää aivan samantein:D - Kössönöm
konna kirjoitti:
hellarimultinikkihihu, joka ei siis ole edes Hanna tai H.H. häiriköi palstaa aivan jatkuvasti.
Vähän tietenkin ihmetyttää, että "toisenlaisiakin tarinoita" iski siihen niin kipeästi, kun kerran arvostelun kohteena oli vain kansankirkomme.
Vähän vaikea täällä on tosiaan mistään jutella, kun poistopolitiikka on mitä on. Ja voinhan minä olla väärässäkin; ehkä kyse sitten oli imperiumin vastaiskusta.
Kyllähän se koskee, kun Olavi Virran hautapaikan murjomisesta uutisoidaan. Siinä saattoi mennä pari tuhatta kirkon lypsylehmää aivan samantein:DOlen ollut ymmärtävinäni, että tällä palstalla häiriköivät enimmäkseen hellarit, jotka eivät edes kuulu kirkkoon, niin miten tuo uutisointi heitä nyppisi?
Veikkaan kyllä, että hoohoo se oli. Todisteita ei tietenkään ole, mutta saan minä niin väittää jos haluan. Ja miksen haluaisi:) - bubastis.tmi
konna kirjoitti:
Kyllähän se koskee, kun Olavi Virran hautapaikan murjomisesta uutisoidaan. Siinä saattoi mennä pari tuhatta kirkon lypsylehmää aivan samantein:Dkommenttejasi eilen. Se oli kuitenkin etusivun uutinen Iltalehdessä, että kyllä se on luettu monessa kodissa, ja asianmukaisia kirkkoa arvostelevia keskusteluja on varmasti käyty ruokapöydässä.
- Kössönöm
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1665915
- Kirkon touhu on käsittämätöntä.
"- Helsingissä hautojen hallinta-aika umpeutuu joka vuosi 2 500 haudan kohdalla. Seurakunta ei erikseen ilmoita omaisille, vaan asia tehdään tiettäväksi haudalle pystytettävällä kuulutuksella. Usein se tulee omaisille."
- Sinne sitten isketään hautakiven viereen joku ilmoitus ja asia on sillä kuitattu. On se kummallista.- bubastis.tmi
kun on ostettu taas osakkeita postimerkkirahoillakin...
- Kössönöm
bubastis.tmi kirjoitti:
kun on ostettu taas osakkeita postimerkkirahoillakin...
Olen valvonut koko yön. Vaikka ei se tähän mitään kuulu.
Joo, eikö olekin kummallista, että haudalle viedään ilmoitus, että maksakaa, tai muuten...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612