Ja pvc,-sade,sekä kumiasussa myöskin. Eniten näistä minua kiehtoo kuitenkin ehkä tuo nahka. Pidän siitä, että myös mieheni näitä asuja käyttää tai sitten minä pakotan...hänet pukeutumaan johonkin asuun tai puen hänet itse, riippuuen siitä miltä milloinkin tuntuu. Fantasioin siitä kun saan pukea itselleni joitain ihania asuja sekä pitkävartisia saappaita ja alistan mieheni toteuttamaan minun tahtoni, oli sitten vaikka se, että hän nuolee saappaitani tai vaikkapa saatan asettaa hänelle housuni lattialle nuoltavaksi. Siinä hän saa tehdä työtä kaulapantaan kytkettynä, minä pidän vahtai piiskan kanssa vieressä. Toisinaan paian hänen kasvonsa jalkojeni väliin ja pakotan kiihoittamaan minua. Parasta tässä on se, että molemmat nautimme roolistamme paljon. Hän alistettuna ja minä alistajana.
Ihanaa olisi jos löytyisi jostain samoista asioista pitävä mies tai vaikkapa pariskunta, jotka olisivat kiinnostuneita tutustumaan ja kokeilemaan ko.asioita yhdessä meidän kanssamme. Tai vaikkapa ihan keskustelemaan näistä asioista ja kertomaan omia kokemuksiaan.
Nainen nahka-asussa
41
7005
Vastaukset
Kuulostaa mukavalta.
Itse olen kumifetisisti ja suhteessa se dominoivampi osapuoli.
Jos haluatte vaihtaa ajatuksia, niin S24 profiilin kautta saa kiinni.- saappaissa
Meitä ainakin kiinnostaa tuollainen juttu. Nyt vaan on outoa mitä täällä kirjoitetaan. Meistä ei ainakaan ole mitään mieltä laittaa numeroa tai s-postiosoitetta ensiksi. Asiallista ajatusten vaihtoa ja sitten jotain muuta. Mitä muuta se voisi olla niin tulee mieleemme, että voisi viettää vaikka iltaa niin, että teidän mies olisi sidottuna lattialle tai tuoliin kiinni ja voitaisiin juhlia ehkä mennä vaikka ulos. Sen jälkeen katsotaan miten nöyräksi mies on tullut :)
- päivä...
Olemme 30-pari ja kiinnostunut asiasta ja saappaista..sekä yhteisestä hetkestä toisen samanlaisen parin seurassa
- saappaissa
päivä... kirjoitti:
Olemme 30-pari ja kiinnostunut asiasta ja saappaista..sekä yhteisestä hetkestä toisen samanlaisen parin seurassa
Ainakin mielikuvitus lähti liikkeelle, mutta sen verran olisi kiva lukea minkälaisia ajatuksia teillä on? Meillä on tuo mies tällähetkellä sidottuna tuolla tuolissa odottamassa vapautumista suutukittuna tiukassa pvc haalarissa.
- päivä...
saappaissa kirjoitti:
Ainakin mielikuvitus lähti liikkeelle, mutta sen verran olisi kiva lukea minkälaisia ajatuksia teillä on? Meillä on tuo mies tällähetkellä sidottuna tuolla tuolissa odottamassa vapautumista suutukittuna tiukassa pvc haalarissa.
Jos vaihka kutsuisimme kylään,mistä pitäisitte..tai mitkä saappaat jalassanne?Meille menee niin nahka kuin kumisaappaat,ja rennto meininki.
- saappaat..
päivä... kirjoitti:
Jos vaihka kutsuisimme kylään,mistä pitäisitte..tai mitkä saappaat jalassanne?Meille menee niin nahka kuin kumisaappaat,ja rennto meininki.
niin kumisaappaat kuin nahkasaappaat ovat meidän mieleen. Kuten mysökin asut ko.materiaaleista. Illanvietto saappaat jalassa kuullostaa ihan kivalle.
- JalassaKo
saappaat.. kirjoitti:
niin kumisaappaat kuin nahkasaappaat ovat meidän mieleen. Kuten mysökin asut ko.materiaaleista. Illanvietto saappaat jalassa kuullostaa ihan kivalle.
esim.jos järjestäisimme huolella illan ja te tulisitte saappaissa,välinpitämättömästi,ylpeästi..touhuten omianne.saappaita esitellen tai niistä välittämättä.tai kaikkea voi ehdottaa.. mikä on n.ikänne? kertokaa mieltymyksistänne?
- fettari
JalassaKo kirjoitti:
esim.jos järjestäisimme huolella illan ja te tulisitte saappaissa,välinpitämättömästi,ylpeästi..touhuten omianne.saappaita esitellen tai niistä välittämättä.tai kaikkea voi ehdottaa.. mikä on n.ikänne? kertokaa mieltymyksistänne?
Jep
pitkät naiselliset nahkatakit ja hameet eri pituiset kiihottaa aivan valtavasti en vain ole saanut kokea moista,ainakaan vielä. aaah tunnetta ihmetteelee 42 v mies - JalassaKo
saappaat.. kirjoitti:
Mihin katositte saappaissanne...
- muovi ja nahka
JalassaKo kirjoitti:
Mihin katositte saappaissanne...
Emme ole hävinneet minnekkään, mutta kenelle sitä olisi kirjoittanut. Tänään olemme saappaat jalassa olleet koko päivän. Nyt nainen laittaa itsensä tiukkaan punaiseen sadehaalariin ja itse joudun jumiin saappaat jalassa. Apua...Olisiko tästä kenellekään lisäajatuksia tulevaisuuteen tai halusiko joku kokea samoja juttuja?
- JalassaKo
muovi ja nahka kirjoitti:
Emme ole hävinneet minnekkään, mutta kenelle sitä olisi kirjoittanut. Tänään olemme saappaat jalassa olleet koko päivän. Nyt nainen laittaa itsensä tiukkaan punaiseen sadehaalariin ja itse joudun jumiin saappaat jalassa. Apua...Olisiko tästä kenellekään lisäajatuksia tulevaisuuteen tai halusiko joku kokea samoja juttuja?
Kiinnostavaa tuo toimintanne,missä olitte,kumpparitko jalassa.jokin roolileikkikö.sadeasut.meille saappaissa..
- ja punaiset saappaat
JalassaKo kirjoitti:
Kiinnostavaa tuo toimintanne,missä olitte,kumpparitko jalassa.jokin roolileikkikö.sadeasut.meille saappaissa..
Ei ollut varsinaista roolileikkiä. Meillä nainen pitää näkemästä, kun mies joutuu olemaan sadeasupaketissa ja saappaa jalassa. Hän käyttää mielellään monenlaisia saappaita kotona ja ulkona. Kyllä niiden alla ja vieressä joutuu konttaamaan. Jos sattuu hupusta pääsemään irti.
- sssssaa
ja punaiset saappaat kirjoitti:
Ei ollut varsinaista roolileikkiä. Meillä nainen pitää näkemästä, kun mies joutuu olemaan sadeasupaketissa ja saappaa jalassa. Hän käyttää mielellään monenlaisia saappaita kotona ja ulkona. Kyllä niiden alla ja vieressä joutuu konttaamaan. Jos sattuu hupusta pääsemään irti.
Tulkaa nuolettamaan saappaanne,kaikki käy.
- Bileissä....
25.4 Bizarre Bileet J:kylä...
Siellä nahkaa...kumia...ja mukavia ihmisiä... - Bootlove
Ja niin tyrehtyi aikanaan tämäkin mielenkiintoinen aloitus...
- Nahaton
Näinhän hyville ja kiinnostaville aloituksille aina käy :(
- Nahaton
H:gissä yhtään vanhempaa nahka-asuharrastajaa(myös pvc/latex...)
jolla runsaasti ja myös isompikokoisia asuja? Voisin tuoda vaikka 44v xl rouvani sovittelemaan...?.? - Nahaton
Nahaton kirjoitti:
H:gissä yhtään vanhempaa nahka-asuharrastajaa(myös pvc/latex...)
jolla runsaasti ja myös isompikokoisia asuja? Voisin tuoda vaikka 44v xl rouvani sovittelemaan...?.?Niin ja toki kumi ja nahkasaappaita myös... ...koko 38😉
- LeatherLoverHki
Nahaton kirjoitti:
Niin ja toki kumi ja nahkasaappaita myös... ...koko 38😉
Ei ole...😞
- Tärkeetä
Tärkeetä
- MrNobodykö
On on!
- MrNobodykö
On on!
Tuollaista on tullut koettua. Ollut nahka-asussa sidottuna, kun olin kylässä. Oli sen verran erikoinen kokemus, että voisi kokeilla uudestaan. Olin kylään mennessä nahkahousut jalassa enkä oikeastaan arvannut, että niin voi käydä kunnes tuli asiasta puhetta.
- LeatherLoveHki
Minun unelmanaiseni olisi puettu nahkaiseen kissapukuun,jossa haaravetskari,pitkävartisiin nahkakäsineisiin ja -saappaisiin,päässä nahkahuppu,jossa nenä ja suuaukot,
kaulassa kaulapanta,nilkoissa ja ranteissa nahkakahleet...😋
No,aina saa haaveilla...😉 - Kivaa-jutskaa
Kivaa-jutskaa
- parinahka-asuissa
Täällä sitä ollaan asuissa:) Jos vaan olisi joku ketä kiinnostaa niin voidaan vaihtaa ajatuksia. Meillä on nahka-asujen lisäksi nahkakahleet. Mies on kiinnitettynä katosta odottamaan, kun saan itseni "oikeaan" tunnelmaan;)
- LeatherLover
Kyllä kiinnostaisi... Mites yhteys...?
Itse 52v ukm/Hki - LeatherLover
Kirjottelin eilen tuohon osoitteeseen...
- LeatherLover
...vaan ei ole vastausta näkynyt..😏
An other fake again...😤
- Voi-ku-kiva
Voi-ku-kiva
- Anonyymi
nainen nahka-asussa on sekis ja vielä kun on reis saappaal
- Anonyymi
Haluaisin 80 vuotiaannaisen
- Anonyymi
Meillä on tuollaista missä mies joutuu olemaan mm. sadeasussa sidottuna. Nainen on pukeutunut lähes aina pvc housuissa. Ollaan sitten missä tahanssa liikkeellä. Saappaat on sisällä käytössä joskin ulkonakin. Niin kumi kuin nahka-/pvc saappaat. Mies saisi olla sidottuna vaikka tuolissa kiinni sellaisessa kyläpaikassa missä tämmöisistä leikeistä/ jutuista tykätään. Huputettuna, nahka-asussa ja kahlittuna.
- Anonyymi
Haluaisin olla kahlittuna ulos ja katsella ihana-asuisia naisia saappaissa jotka "joudun" puhdistamaan lopuksi sidottuna kielelläni
- Anonyymi
Täällä on pari joka myös nahka-asussa. Arkena nainen on aina nahka tai pvc housut jalassa. Mies joutuu olemaan katselijan roolissa. Sitomista, kahleita ja huppuja. Riippuen mikä on tilanne ja ajan kohta. Olisi mielenkiintosta vaihtaa juttuja.
- Anonyymi
Kuulostaa jotenkin niin täydelliselle t. 30v mies
- Anonyymi
Olisin kuin taivaassa jos pääsisin alistettavaksi juuri tuollaiseen 😍
- Anonyymi
Olette saaneet runsaasti palautetta mutta ohessa lyhyesti:
Ollemme50 pari, näyttävän näköinen (kuulemma) jossa molemmat bi ja puemme seksikkäitä asuja molemmille, (miehelläkin nylonit yms.)
Olemme Pirkanamaalla ja aikaa ja paikkakin olisi.
Olisi kiva kuulla teistä lisää jos kiinnostuitte. - Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://6015555.com/H/Co7F 👈
- Anonyymi
Olen 58 vuotias heteromies joka tykkää nahkavaatteista kaapissani löytyy naisten mustat nahkakäsineet ja naisten musta bleiseri katsotaan jos joskus tulisi hankittua naisten mustat legginsit ja naisten mustat piikkikorkokengät tai naisten mustat piikkikorkosaappaat nahka on kivan pehmeitä materiaalia
Ketä nyt ei kiinnostaisi tai kiihottaisi tälläiset roolileikit... mukana.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126