Nainen nahka-asussa

fantasioi

Ja pvc,-sade,sekä kumiasussa myöskin. Eniten näistä minua kiehtoo kuitenkin ehkä tuo nahka. Pidän siitä, että myös mieheni näitä asuja käyttää tai sitten minä pakotan...hänet pukeutumaan johonkin asuun tai puen hänet itse, riippuuen siitä miltä milloinkin tuntuu. Fantasioin siitä kun saan pukea itselleni joitain ihania asuja sekä pitkävartisia saappaita ja alistan mieheni toteuttamaan minun tahtoni, oli sitten vaikka se, että hän nuolee saappaitani tai vaikkapa saatan asettaa hänelle housuni lattialle nuoltavaksi. Siinä hän saa tehdä työtä kaulapantaan kytkettynä, minä pidän vahtai piiskan kanssa vieressä. Toisinaan paian hänen kasvonsa jalkojeni väliin ja pakotan kiihoittamaan minua. Parasta tässä on se, että molemmat nautimme roolistamme paljon. Hän alistettuna ja minä alistajana.
Ihanaa olisi jos löytyisi jostain samoista asioista pitävä mies tai vaikkapa pariskunta, jotka olisivat kiinnostuneita tutustumaan ja kokeilemaan ko.asioita yhdessä meidän kanssamme. Tai vaikkapa ihan keskustelemaan näistä asioista ja kertomaan omia kokemuksiaan.

39

6574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa mukavalta.
      Itse olen kumifetisisti ja suhteessa se dominoivampi osapuoli.
      Jos haluatte vaihtaa ajatuksia, niin S24 profiilin kautta saa kiinni.

    • saappaissa

      Meitä ainakin kiinnostaa tuollainen juttu. Nyt vaan on outoa mitä täällä kirjoitetaan. Meistä ei ainakaan ole mitään mieltä laittaa numeroa tai s-postiosoitetta ensiksi. Asiallista ajatusten vaihtoa ja sitten jotain muuta. Mitä muuta se voisi olla niin tulee mieleemme, että voisi viettää vaikka iltaa niin, että teidän mies olisi sidottuna lattialle tai tuoliin kiinni ja voitaisiin juhlia ehkä mennä vaikka ulos. Sen jälkeen katsotaan miten nöyräksi mies on tullut :)

      • päivä...

        Olemme 30-pari ja kiinnostunut asiasta ja saappaista..sekä yhteisestä hetkestä toisen samanlaisen parin seurassa


      • saappaissa
        päivä... kirjoitti:

        Olemme 30-pari ja kiinnostunut asiasta ja saappaista..sekä yhteisestä hetkestä toisen samanlaisen parin seurassa

        Ainakin mielikuvitus lähti liikkeelle, mutta sen verran olisi kiva lukea minkälaisia ajatuksia teillä on? Meillä on tuo mies tällähetkellä sidottuna tuolla tuolissa odottamassa vapautumista suutukittuna tiukassa pvc haalarissa.


      • päivä...
        saappaissa kirjoitti:

        Ainakin mielikuvitus lähti liikkeelle, mutta sen verran olisi kiva lukea minkälaisia ajatuksia teillä on? Meillä on tuo mies tällähetkellä sidottuna tuolla tuolissa odottamassa vapautumista suutukittuna tiukassa pvc haalarissa.

        Jos vaihka kutsuisimme kylään,mistä pitäisitte..tai mitkä saappaat jalassanne?Meille menee niin nahka kuin kumisaappaat,ja rennto meininki.


      • saappaat..
        päivä... kirjoitti:

        Jos vaihka kutsuisimme kylään,mistä pitäisitte..tai mitkä saappaat jalassanne?Meille menee niin nahka kuin kumisaappaat,ja rennto meininki.

        niin kumisaappaat kuin nahkasaappaat ovat meidän mieleen. Kuten mysökin asut ko.materiaaleista. Illanvietto saappaat jalassa kuullostaa ihan kivalle.


      • JalassaKo
        saappaat.. kirjoitti:

        niin kumisaappaat kuin nahkasaappaat ovat meidän mieleen. Kuten mysökin asut ko.materiaaleista. Illanvietto saappaat jalassa kuullostaa ihan kivalle.

        esim.jos järjestäisimme huolella illan ja te tulisitte saappaissa,välinpitämättömästi,ylpeästi..touhuten omianne.saappaita esitellen tai niistä välittämättä.tai kaikkea voi ehdottaa.. mikä on n.ikänne? kertokaa mieltymyksistänne?


      • fettari
        JalassaKo kirjoitti:

        esim.jos järjestäisimme huolella illan ja te tulisitte saappaissa,välinpitämättömästi,ylpeästi..touhuten omianne.saappaita esitellen tai niistä välittämättä.tai kaikkea voi ehdottaa.. mikä on n.ikänne? kertokaa mieltymyksistänne?

        Jep

        pitkät naiselliset nahkatakit ja hameet eri pituiset kiihottaa aivan valtavasti en vain ole saanut kokea moista,ainakaan vielä. aaah tunnetta ihmetteelee 42 v mies


      • JalassaKo
        saappaat.. kirjoitti:

        niin kumisaappaat kuin nahkasaappaat ovat meidän mieleen. Kuten mysökin asut ko.materiaaleista. Illanvietto saappaat jalassa kuullostaa ihan kivalle.

        Mihin katositte saappaissanne...


      • muovi ja nahka
        JalassaKo kirjoitti:

        Mihin katositte saappaissanne...

        Emme ole hävinneet minnekkään, mutta kenelle sitä olisi kirjoittanut. Tänään olemme saappaat jalassa olleet koko päivän. Nyt nainen laittaa itsensä tiukkaan punaiseen sadehaalariin ja itse joudun jumiin saappaat jalassa. Apua...Olisiko tästä kenellekään lisäajatuksia tulevaisuuteen tai halusiko joku kokea samoja juttuja?


      • JalassaKo
        muovi ja nahka kirjoitti:

        Emme ole hävinneet minnekkään, mutta kenelle sitä olisi kirjoittanut. Tänään olemme saappaat jalassa olleet koko päivän. Nyt nainen laittaa itsensä tiukkaan punaiseen sadehaalariin ja itse joudun jumiin saappaat jalassa. Apua...Olisiko tästä kenellekään lisäajatuksia tulevaisuuteen tai halusiko joku kokea samoja juttuja?

        Kiinnostavaa tuo toimintanne,missä olitte,kumpparitko jalassa.jokin roolileikkikö.sadeasut.meille saappaissa..


      • ja punaiset saappaat
        JalassaKo kirjoitti:

        Kiinnostavaa tuo toimintanne,missä olitte,kumpparitko jalassa.jokin roolileikkikö.sadeasut.meille saappaissa..

        Ei ollut varsinaista roolileikkiä. Meillä nainen pitää näkemästä, kun mies joutuu olemaan sadeasupaketissa ja saappaa jalassa. Hän käyttää mielellään monenlaisia saappaita kotona ja ulkona. Kyllä niiden alla ja vieressä joutuu konttaamaan. Jos sattuu hupusta pääsemään irti.


      • sssssaa
        ja punaiset saappaat kirjoitti:

        Ei ollut varsinaista roolileikkiä. Meillä nainen pitää näkemästä, kun mies joutuu olemaan sadeasupaketissa ja saappaa jalassa. Hän käyttää mielellään monenlaisia saappaita kotona ja ulkona. Kyllä niiden alla ja vieressä joutuu konttaamaan. Jos sattuu hupusta pääsemään irti.

        Tulkaa nuolettamaan saappaanne,kaikki käy.


    • Bileissä....

      25.4 Bizarre Bileet J:kylä...

      Siellä nahkaa...kumia...ja mukavia ihmisiä...

    • Bootlove

      Ja niin tyrehtyi aikanaan tämäkin mielenkiintoinen aloitus...

      • Nahaton

        Näinhän hyville ja kiinnostaville aloituksille aina käy :(


      • Nahaton

        H:gissä yhtään vanhempaa nahka-asuharrastajaa(myös pvc/latex...)
        jolla runsaasti ja myös isompikokoisia asuja? Voisin tuoda vaikka 44v xl rouvani sovittelemaan...?.?


      • Nahaton
        Nahaton kirjoitti:

        H:gissä yhtään vanhempaa nahka-asuharrastajaa(myös pvc/latex...)
        jolla runsaasti ja myös isompikokoisia asuja? Voisin tuoda vaikka 44v xl rouvani sovittelemaan...?.?

        Niin ja toki kumi ja nahkasaappaita myös... ...koko 38😉


      • LeatherLoverHki
        Nahaton kirjoitti:

        Niin ja toki kumi ja nahkasaappaita myös... ...koko 38😉

        Ei ole...😞


    • Tärkeetä

      Tärkeetä

      • MrNobodykö

        On on!


      • MrNobodykö

        On on!


    • Tuollaista on tullut koettua. Ollut nahka-asussa sidottuna, kun olin kylässä. Oli sen verran erikoinen kokemus, että voisi kokeilla uudestaan. Olin kylään mennessä nahkahousut jalassa enkä oikeastaan arvannut, että niin voi käydä kunnes tuli asiasta puhetta.

    • LeatherLoveHki

      Minun unelmanaiseni olisi puettu nahkaiseen kissapukuun,jossa haaravetskari,pitkävartisiin nahkakäsineisiin ja -saappaisiin,päässä nahkahuppu,jossa nenä ja suuaukot,
      kaulassa kaulapanta,nilkoissa ja ranteissa nahkakahleet...😋

      No,aina saa haaveilla...😉

    • Kivaa-jutskaa

      Kivaa-jutskaa

    • parinahka-asuissa

      Täällä sitä ollaan asuissa:) Jos vaan olisi joku ketä kiinnostaa niin voidaan vaihtaa ajatuksia. Meillä on nahka-asujen lisäksi nahkakahleet. Mies on kiinnitettynä katosta odottamaan, kun saan itseni "oikeaan" tunnelmaan;)

      • LeatherLover

        Kyllä kiinnostaisi... Mites yhteys...?
        Itse 52v ukm/Hki


      • LeatherLover

        Kirjottelin eilen tuohon osoitteeseen...


      • LeatherLover

        ...vaan ei ole vastausta näkynyt..😏
        An other fake again...😤


    • Voi-ku-kiva

      Voi-ku-kiva

    • Anonyymi

      nainen nahka-asussa on sekis ja vielä kun on reis saappaal

    • Anonyymi

      Haluaisin 80 vuotiaannaisen

    • Anonyymi

      Meillä on tuollaista missä mies joutuu olemaan mm. sadeasussa sidottuna. Nainen on pukeutunut lähes aina pvc housuissa. Ollaan sitten missä tahanssa liikkeellä. Saappaat on sisällä käytössä joskin ulkonakin. Niin kumi kuin nahka-/pvc saappaat. Mies saisi olla sidottuna vaikka tuolissa kiinni sellaisessa kyläpaikassa missä tämmöisistä leikeistä/ jutuista tykätään. Huputettuna, nahka-asussa ja kahlittuna.

      • Anonyymi

        Haluaisin olla kahlittuna ulos ja katsella ihana-asuisia naisia saappaissa jotka "joudun" puhdistamaan lopuksi sidottuna kielelläni


      • Anonyymi

        Täällä on pari joka myös nahka-asussa. Arkena nainen on aina nahka tai pvc housut jalassa. Mies joutuu olemaan katselijan roolissa. Sitomista, kahleita ja huppuja. Riippuen mikä on tilanne ja ajan kohta. Olisi mielenkiintosta vaihtaa juttuja.


    • Anonyymi

      Kuulostaa jotenkin niin täydelliselle t. 30v mies

    • Anonyymi

      Olisin kuin taivaassa jos pääsisin alistettavaksi juuri tuollaiseen 😍

    • Anonyymi

      Olette saaneet runsaasti palautetta mutta ohessa lyhyesti:
      Ollemme50 pari, näyttävän näköinen (kuulemma) jossa molemmat bi ja puemme seksikkäitä asuja molemmille, (miehelläkin nylonit yms.)
      Olemme Pirkanamaalla ja aikaa ja paikkakin olisi.
      Olisi kiva kuulla teistä lisää jos kiinnostuitte.

    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­ts­­­umme sinu­­t kä­­ym­­­ään u­­­ude­ss­­a cha­­tis­­sa! Mei­­tä on yli mil­­jo­­ona! 👉 http://6015555.com/H/Co7F 👈

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe