MITÄ EROA ON KOIRALLA JA NAISELLA?jokainen saa hankituksi hyvännäkösen koiran,koiraa saa rapsutella julkisella paikalla.koira puhuu samaa kieltä koiran kanssa.koira viihtyy sekasotkussa,koira ei juoruile.koira käy vain kylpyhuoneessa ja on kaunis ilman meikkiäkin.koiraa ei tarvitse odottaa,se on valmiina lähtöön 24tuntia vuorokaudessa.hauskaa iltaa ja älkää ottako niin vakavasti huuhmorilla---
ILTAA(())))
8
472
Vastaukset
- kalaturk
On tässä .... vai onko? :/
http://www.youtube.com/watch?v=z6Ptup0lIYM&feature=related - Cynthia1
Mun on ihan pakko kirjottaa tää... hih..
Tiiätkö mitä eroa on Suomalaisilla miehillä ja yleisillä vessoilla?...........
No.......
Joko ne on varattuja tai sitte täynnä paskaa :DDDDDDDDDD
(Anteeks kaikki sinkku äijät...Huumorii vaa..HiHiii)
((Eikä ollu edes mun keksimä...nih))
Mut silti.....HaHaaaaaaaaaaaaa - Oltsu.L
Mä haluun olla koira ens elämässä, siinä tulevassa, ku mä uskon koiriin ja siihen koirakirjaan, mut enmä minnekkään lähtis jos rapsuja saisin :)
Iltaa sullekkin, sitä kaunista :)ekkö sää saa rapsuja nyt ollenkaan hih mutta ihanaa iltaa,suksilla kävin päivällä hiihtää ja koira juoksi jäätiellä perässä,kohta on kaunis rusketus
- MuisQuuuuu
ja uskollisempaa ei löydy mistään..Ja silimiinkin tapitan kassoo ja sitä häntää vasta osaankin heiluttaa..;o)...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958