Pitikö tähänkin sarjaan tyrkyttää

homoilua?

???

12

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkemmin,

mihin omaan henkilökohtaiseen ongelmaan tämä asia sinulla liittyy? Eikö sarjassa ole ollut jo aivan tarpeeksi heteroilua, vapaata seksiä ja kumppanin pettämistä?

• katsoit, niin

kaksi naista pelaa homopeliä.

• sehän oli
        katsoit, niin kirjoitti:

kaksi naista pelaa homopeliä.

oikein kauniisti ja asiallisesti kuvattu, oliko siinä mielestäsi jotain pahaa? Kaikki tunteet olivat hyvin myönteisiä, sinäkin saat olla tyytyväinen.
        Voit kerrata tunnelmia tästä: Eva Dahlgren, Ängeln i rummet
        http://www.youtube.com/watch?v=V1Xxh8WUErE

• täydellisesti

samaa mieltä ton alottajan kanssa. Kuka kaipaa mitää lesboja tai homoja?

• aatu

luultavasti pedofiilejä koska sekin on tätä päivää

• Pertti-isä

sopis tähän. Rakentaa vankilan tyttärelleen. Se on todellista ja tätä päivää! Mutta kuka haluaa sellaista katsoa? Ei viihdytä ainakaan minua.

• jokin siinä
        Pertti-isä kirjoitti:

sopis tähän. Rakentaa vankilan tyttärelleen. Se on todellista ja tätä päivää! Mutta kuka haluaa sellaista katsoa? Ei viihdytä ainakaan minua.

sinua niin paljon kiehtoo, että viitsit sitä täällä jopa ehdotella

• sdfsd
        jokin siinä kirjoitti:

sinua niin paljon kiehtoo, että viitsit sitä täällä jopa ehdotella

Ei ole pahemmin lesboja tai homoja esimn. kaunareissa joissa on kuitenkin pitkän historian aikana ollut lukuisia henkilöitä

• sehän on rikollista ja lait...
        Pertti-isä kirjoitti:

Rakastamisessa ei ole mitään rikollista tai väärää, olipa se rakkauden kohde sitten samaa tai eri sukupuolta.

• insenstin tekijät nimenomaan
        sehän on rikollista ja lait... kirjoitti:

Rakastamisessa ei ole mitään rikollista tai väärää, olipa se rakkauden kohde sitten samaa tai eri sukupuolta.

rakastavat niitä lapsiuhreja?

• edes mainita
        insenstin tekijät nimenomaan kirjoitti:

rakastavat niitä lapsiuhreja?

se on rikollista tuhoavaa rakkautta.

• oikeasti joku
        edes mainita kirjoitti:

se on rikollista tuhoavaa rakkautta.

insestin ja pedofilian ihannoija, vai mikä se on kun se aihe toistuvasti kaivetaan esiin. Nyt käsittääkseni puhuttiin samaa sukupuolta olevien suhteista. Jos se nyt jollekin on vielä epäselvää, niin puhutaan aikuisista ihmisistä. Normaalissa ja terveessä suhteessa elää kaksi AIKUISTA, ja suhteessa ollaan molempien halusta.
        En ymmärrä miten joku saa yhdistettyä siihen pedofiliat sun muut järkyttävät asiat. Ei ihan puhtaat jauhot taida olla pussissa teilläkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109