Mun on aivan elikkäs ihan pakko kertoa Teille...

MuisQuuuuu

(muutoin ei omatuntoni saa rauhaisaa eloo..)

Miun tuohon konetuksen..tai ei konetuksen vaan tuon näytön alareunaan on ilmaantunut kaksi kameran kuvaa..Juuh...ihan issekseen ovat siihen tälläytyneet..Ne on sellasia piilotettuja kameroita..Joten kaverit...hymyilkää ME OLLAAN PIILOKAMERASSA...eikä missään huuhaassa:o/...

Siksi miäh aloinkin kirjuuttaa koneella aina vain takaraivo koneeseen päin..Hankalaa..mutta varotoimi..varotoimi..;o)...

http://www.youtube.com/watch?v=d91xvkzTtPk

21

435

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustaksimaalattu

Sitten vaan hymy peppuun,,,tunge se sinne,,,,ihan niin kuin armeijassa,,,:-)))))

• MuisQuuuuu

meinaan se hymy...

Ee naarata yhtään...:o/...

• mustaksimaalattu
        MuisQuuuuu kirjoitti:

meinaan se hymy...

Ee naarata yhtään...:o/...

se varoittaa siitä että olet sivustolla. Josta voi saada viruksia.

• MuisQuuuuu
        mustaksimaalattu kirjoitti:

se varoittaa siitä että olet sivustolla. Josta voi saada viruksia.

Itseasiassa..niitä on kaksi..Toinen on sellanen normi kamera ja toinen sellanen..videomatsiini..;o)...

HItsi..Mä en käy tuhumilla sivuilla..sellasilla taatisilla..:o/...

• mustaksimaalattu
        MuisQuuuuu kirjoitti:

Itseasiassa..niitä on kaksi..Toinen on sellanen normi kamera ja toinen sellanen..videomatsiini..;o)...

HItsi..Mä en käy tuhumilla sivuilla..sellasilla taatisilla..:o/...

ainoastaan öisin.Olen muuten öisin koneeni kanssa saanut melkein BÖÖN AUTIN,,,kone jumittuu ym ym,,,,,,olisko niitä taateja silloin.

• MuisQuuuuu
        mustaksimaalattu kirjoitti:

ainoastaan öisin.Olen muuten öisin koneeni kanssa saanut melkein BÖÖN AUTIN,,,kone jumittuu ym ym,,,,,,olisko niitä taateja silloin.

En usko, et muusta voi olla kyse...;o)...

• sola"

..hyvä kun varoitit, en ookkaa itte huomannu..että mulla on tossa näytön alareunassa tommonen SILMÄ!!! Iik..meitä vakoillaan.. :/

• MuisQuuuuu

Ja me vaan ihan viattomina ollaan kauniita asioita kirjuuteltu..ystävällismielessä..Sitten paljastuu tämmönen...Kyllä pientä ihimistä höynäytettään nyt pahasti..Tiedä mitä viel paljastuu:o/...

• kalaturk

Tollaset silimät...ku tossa alla...?

• kalaturk
      • MuisQuuuuu

mittään..Se paha silimä on Soleissonin koneella...miul vaan ne lasiset silimät..ne kamerat..:o/...

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

mittään..Se paha silimä on Soleissonin koneella...miul vaan ne lasiset silimät..ne kamerat..:o/...

Sellanen vihriä paitanne kaveri jollon hirvee iso suu? :(

• MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

Sellanen vihriä paitanne kaveri jollon hirvee iso suu? :(

vain ne msutat pahaenteiset kamerat..Ja omineen tulleet vakoilee...:o/...

Mä en ole varmina sählänny mitään tän konetuksen kanssa, koskapa Impin testikin sanoi et olen hurja nörtti..vallan tietotekniikan uusi Jules Verne...;o)...

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

vain ne msutat pahaenteiset kamerat..Ja omineen tulleet vakoilee...:o/...

Mä en ole varmina sählänny mitään tän konetuksen kanssa, koskapa Impin testikin sanoi et olen hurja nörtti..vallan tietotekniikan uusi Jules Verne...;o)...

Olikin joku mainos tossa oikialla sivulla, jossa oli kamera. Niin olet siis nörtti....salainen nörtti...niin salainen, ettet itsekään tiedä :)

• MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

Olikin joku mainos tossa oikialla sivulla, jossa oli kamera. Niin olet siis nörtti....salainen nörtti...niin salainen, ettet itsekään tiedä :)

kuin noi kameratkin mun näytössä;o)...

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

kuin noi kameratkin mun näytössä;o)...

Ne on tai siin...vois ne meikäläisen salaset kamerat millä tulin vastavierailulle...jos siis olisin nörtti ;(

• MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

Ne on tai siin...vois ne meikäläisen salaset kamerat millä tulin vastavierailulle...jos siis olisin nörtti ;(

vai huijasitkos Impin testissä..;o)...

Miäh vähän eppäilinkin Sua..ja Sun kameroitas...;o)...

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

vai huijasitkos Impin testissä..;o)...

Miäh vähän eppäilinkin Sua..ja Sun kameroitas...;o)...

Näytti siltä kun joudun päivittäin oleen pc:llä. Oikeesti en tiedä niin mitään pc:stä kuin toisten koneisiin murtautumisesta tai kameroista...siis :(

• MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

Näytti siltä kun joudun päivittäin oleen pc:llä. Oikeesti en tiedä niin mitään pc:stä kuin toisten koneisiin murtautumisesta tai kameroista...siis :(

Se testi oli susi..Mä en ymmärrä miks sain niin korkeet lukemat siitä..Taidan ymmärtää näiden rakkineiden päälle veil vähemmän, kuin Sinä;o)...

Vai sainkohan bonusta, kun mun poikaseni ovat ATK-miehiä;o)...

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

Se testi oli susi..Mä en ymmärrä miks sain niin korkeet lukemat siitä..Taidan ymmärtää näiden rakkineiden päälle veil vähemmän, kuin Sinä;o)...

Vai sainkohan bonusta, kun mun poikaseni ovat ATK-miehiä;o)...

Se...olet kuitenkin geeneissä nörtti...siis sellanen salainen...mitä ett tiedä itsekään :)

• MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

Se...olet kuitenkin geeneissä nörtti...siis sellanen salainen...mitä ett tiedä itsekään :)

se onkin siis miusta...Poikaparaat saavat kärsiä äitinsä salaisista ominaisuuksista koko elämänsä ajan:o/...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe