Tämmöinen on minun julistus.
http://www.kristitynfoorumi.fi/rhbkokouksesta.htm
En ehtinyt kun alun lukea mutta hyvää on julistaa
MINÄ JULISTAN
12
525
Vastaukset
- pikku mussu
Mutta nyt aion jotakin itämaista julistaa jotakin raffinoituneenpaa. Joka menee kansaan paremmin kun tää ristijuttu. Mutta en kuitenkaan halua väittää että olisin jotakin luonut, niinku planeettoja. Kyllä on joku muu luonut, en minä.
- pikku mussu
Voisihan sitä väittää luoneensa. Olisi se komiaa kun niinkun linnunradan sanoisi tehneensä.
Varmaan rahoitusta löytyisi kun olisi niinkin suuri työ esittää. Ja pari tunnustekoa täytyisi suunnitella, niinku ihmettä. Ja niitä sitten julistaa. - Aritta
pikku mussu kirjoitti:
Voisihan sitä väittää luoneensa. Olisi se komiaa kun niinkun linnunradan sanoisi tehneensä.
Varmaan rahoitusta löytyisi kun olisi niinkin suuri työ esittää. Ja pari tunnustekoa täytyisi suunnitella, niinku ihmettä. Ja niitä sitten julistaa.tehnytkin linnunradan. :-)
- pikku mussu
Aritta kirjoitti:
tehnytkin linnunradan. :-)
osan, ainakin lintulautoja olen useita tehnyt:-)
- kiittäjä.........
Kiitos kun toit tälläisen linkin meille sillä siitähän käy hyvin selvästi esille se että tuo mies ei julista Raamatun sanaa.
Kiitos kun haluat oikaista linkilläsi ihmisten erheellisiä käsityksiä uskovaisista.
Näin siellä lopussa luki: "En siis kokenut, että kyseessä olisi ollut Raamatun Jeesusta ja Jumalaa julistava henkilö."- pikku mussu
Kun on oikein kova kiire julistaa ettei huomaa mitä julistaa, toimii niinkuin "johdatettuna".
Eikä ihminen aina tiedä mikä häntä johtaa.
Siksi on hyvä kuunnella ja tarkkailla ajatuksiaan sekä tarkistaa eli päivittää silloin tällöin missä mennään?
Siitäkin johtuen välillä pyrin halaamaan sydämmen niin sanoessa, ihan keskellä taistelun tuoksintaa. Halataan välillä ja jatketaan sitten taas. - julista sitä!
pikku mussu kirjoitti:
Kun on oikein kova kiire julistaa ettei huomaa mitä julistaa, toimii niinkuin "johdatettuna".
Eikä ihminen aina tiedä mikä häntä johtaa.
Siksi on hyvä kuunnella ja tarkkailla ajatuksiaan sekä tarkistaa eli päivittää silloin tällöin missä mennään?
Siitäkin johtuen välillä pyrin halaamaan sydämmen niin sanoessa, ihan keskellä taistelun tuoksintaa. Halataan välillä ja jatketaan sitten taas.Erään tutkimuksen mukaan (tuli muutama päivä sitten uutisissa) uskovaisten aivoissa on jonkinlainen muutos tapahtunut joka johtaa siihen että uskovaisilla ei ole huolia/stressiä. Uskovaiset ovat kiireettömämpiä ja huolettomanpia.
Kannattaa pyrkiä siihen. - ottoalli
julista sitä! kirjoitti:
Erään tutkimuksen mukaan (tuli muutama päivä sitten uutisissa) uskovaisten aivoissa on jonkinlainen muutos tapahtunut joka johtaa siihen että uskovaisilla ei ole huolia/stressiä. Uskovaiset ovat kiireettömämpiä ja huolettomanpia.
Kannattaa pyrkiä siihen.ei itsekkään ole sisällä taivastenvaltakunnassa.
Hengellisesti sokea ei voi johdattaa toisia muualle kuin harhaan. - Aritta
ottoalli kirjoitti:
ei itsekkään ole sisällä taivastenvaltakunnassa.
Hengellisesti sokea ei voi johdattaa toisia muualle kuin harhaan.kaikki uskovaiset ovat harhassa, niin kuin olen sanonutkin. :-)
- Erjuth --
Aritta kirjoitti:
kaikki uskovaiset ovat harhassa, niin kuin olen sanonutkin. :-)
Olet sinä, Aritta, melkoinen mussukka. Ei tässä nyt muuta. :)
- Aritta
Erjuth -- kirjoitti:
Olet sinä, Aritta, melkoinen mussukka. Ei tässä nyt muuta. :)
Sitäpä juuri. :-)
- pikku mussu
ottoalli kirjoitti:
ei itsekkään ole sisällä taivastenvaltakunnassa.
Hengellisesti sokea ei voi johdattaa toisia muualle kuin harhaan.Julistamaan. Tuttu on tämä Ivan Panin:
http://kotisivu.lumonetti.fi/esa08/Raamattu/ivan panin.html
Ja Johanneksen evankeliumi on kaikkein tutuin. Siitäkin voisin aluksi julistaa.
Ja Kabbalaakin on tutkittu, sitäkin.
Ja reinkarnaatio-oppi voisin julistaa sitä.
Myös Upanisadit ja Mahabbarata on luettu.
Myös kummitukset on tuttuja:-)
minä kunnioitan kaikkien uskomuksia, ei mikään oppi ole täysin väärä, aina on seassa jotakin oikeaa.(vaikka joskus on vaikea havaita):-)
Sepäs se näissä opeissa, eihän näistä voi antaa kuin vinkin ja sanoa: Katso itse, tutki ja koeta, meditoi ja tunne, niinkuin tunteena.
Ei muuten voi ymmärtää se ihmislaatu jonka täytyy pään kautta yrittää ymmärtää.
Melko vaikeaa onkin julistaminen:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455050Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101159- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743