Luvataan maksaa kun vanha talo on saatu myytyä. Myynnistä yli vuosi ja ei yhteydenottoa että tule hakemaan kuukauden palkka kun olit muurarin apuna.
Kun et kerran omaatuntoa omaa niin ei tarvitse maksaa tai edes kiittää. Olet toisellekin sukulaiselle tehnyt oharit. Pyydä talkoisiin mikäli ei ole aikomustakaan maksaa.
Ilmoittele jos tunnistit itsesi. Saat halutessa minuun yhteyden.
Sukulaisten auttaminen
9
788
Vastaukset
- talo on
saatettu vuokrata. Vai tiedätkö että on myyty?
- Oli tänään
Maininta asuntojen kaupaksi menon alkamisesta. Hyvä juttu. Toivottavasi saatte nyt myytyä mikäli on vielä kaupan..
- en oikeasti
Odota että saisin mitään..
- Itseäni
Tupellan kaiken rahan autojen kanssa puuhailuun ja siksi menetän kavereita kun olen näin itara. Kun joku tekee minulle töitä, se saa maksaa 10/t. Minä taas veloitan auton korjauksesta 50/t. Reilua minusta!..
- yhden näköisyys
http://www.keski-uusimaa.fi/Uutiset/Arkisto/2009/07/24/Keravalainen-koripalloilija-colajuoman-mainoskasvoksi
Aivan kuten esim. Hesarissa oli kaksi kuvaa vierekkäin ja ne oli rajattu siten että vain leuat näkyivät. Niissä oli Celine Dion ja Shumi. Ei niistäkään tiennyt kumpi on kumpi !!! HH/HVB
Retorinen kysymys vielä. Eikö omaatuntoa kolkuta ollenkaan? - Hammashymy Oy
Suukon ja kavereita saa... Mutta tehdystä työstä palkkaa kuulu ei.. Lahtelainen muurari kyllä rahansa sai mutta minä en...
Saat itse valita miten tuon hyräilet. Toivottavasti emme tapaa tämän elämän aikana sillä olet niin nihilisti jenkkipunikki kuin olla ja voi. - voivoivoivoi1
Jos teit "pimeesti", turha odottaa rahaa.
- svsalakka
Jos vielä rahaa saat tulee työnantajasi pidättää siitä verot, sosiaaliturvamaksut, vakuutukset ym. työnantajan velvoitteet.
Paree olla suu supussa ett oot rahaa saamassa.
- Rantaniityllänähdään
Toivottavasti stripillä kaadat autosi ja sairaalassa maatessasi muistat ja tajuat olevasi minulle velkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213650
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt513383Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka523066Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222859Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1351379