Israelin armeijan omien sotilaiden lukuisat kertomukset Gazan palestiinalaissiviilien karmeasta kohtelusta ja jopa summittaisesta tappamisesta on saanut Israelin viranomaiset siirtämään juttujen käsittelyt oikeuteen.
Israelin armeija oikeuteen!
22
603
Vastaukset
- Baltasar ei kirjautuneena
Vai ulottuuko vain se mainio kansandemokratia, vaan ei oikeus.
- huomasiko sossu
KTS kirjoitti:
...tai yleensä muslimen ihmisoikeudet sun lössiäs vain silloin, kun päsmääjänä on Venäjä...:D
muslimiaanet arvokkaaksi?
- tehkaa samanlainen naytos
KTS kirjoitti:
...tai yleensä muslimen ihmisoikeudet sun lössiäs vain silloin, kun päsmääjänä on Venäjä...:D
kuin tzetzeniassa!
Suomen pun..anteeksi, vihreat syvat rivit odottavat kaskyjanne!
- itsemurhaisku ja lupaa para...
ethan sina itse tekisi sita kuitenkaan!
Huomaa näist vastauxist et ei tätä lössiä kiinnostanu pätkääkään ite asia, vaan piti päästä vaan kohkaamaan ja sakinhivuttamaan...
- Israelin pitäisi ottaa
mallia Hamasin tai Fathin toiminnasta.
Nämähän asettavat syytteeseen omat "taistelijansa"
heti, kun havaitsevat väärinkäytöksiä.
Kun Hamasin taistelijat surmasivat n sata Fatahin
kannattajaa "vahingossa", kun näitä epäiltiin yhteis- työstä Israelin kanssa, niin rangaistus surmaajille oli ankara. Uusi auto!
Samoin itsemurha-iskuihin syyllistyneiden vanhemmat
joutuvat ankaran rangaistuksen kohteeksi heti, kun
juutalaisia on surmattu. Hehän saavat ainoastaan
30000 dollaria korvaukseksi tästä menetyksestään.
Olisi israelilla oppimista! - tuot
poliittiset & sotakonfliktit palstalle jonka teemana uskonto? Vie aiheesi asianmukaiselle foorumille ja itke siellä jos porukkaa ei kiinnosta tämä asia. Vähän nyt tervettä järkeä käytä, aikuinen(?) ihminen.
- Michelena.
Obama ainakin yrittää edistää Lähi-Idässä kokonaistilanteen parantamiseeen tähtäävää diplomatiaa:
http://news.yahoo.com/s/nm/20090320/wl_nm/us_obama_iran_8 Michelena. kirjoitti:
Obama ainakin yrittää edistää Lähi-Idässä kokonaistilanteen parantamiseeen tähtäävää diplomatiaa:
http://news.yahoo.com/s/nm/20090320/wl_nm/us_obama_iran_8Hyvä!
- Deronda
huomata, että edes yhdellä armeijalla on moraalista selkärankaa arvioida sotatoimien oikeutusta. Jokaisessa sodassa on rintamalla usein liipasinsormi herkässä ja täysin kohtuutontakin vakivaltaa tapahtuu.
Sinä kun olet tunnetusti Hamasin puudeli, niin voisit alkaa ehdottelemaan myös sille osapuolelle samaa toimtamallia. Myös Hamasin pommit tappavat ja aiheuttavat inhimillistä hätää. - Suattaa tuota eppäillä?
ja vielä vaikeampaa on luottaa siihen, että oikeudessa toteutuisi vilpitön oikeus. Jos Israel on kerran valmis todellisiin oikeustoimiin, niin ihmetyttyttää miksei asiaa voida puida suoraan Haagin kansainvälisessä sotatuomioistuimessa?
- Haamu
Israelia ja IDF:komentajia on yritetty syyttää sotarikoksista
ja niitä Haagiin lähettäjiä olisi ollut pilvin pimein,
mutta...
mutta, mutta sinne(Haagiin) kun ei Pallywoodin uutisfilmit eikä
esim.UNRWA:n ja muiden arabirahoitteisten järjestöjen "lausunnot" kelpaa todisteeksi.
Defacto.
Me kaikki tiedämme että,Israelin armeijassa otetaan tarkasti selvää mitä voi tehdä,
mitä ei ja juuri sen vuoksi Israelia ei
voida- oikeasti-haastaa oikeuteen Haagissa.
Defacto.
- Elisama
Koskahan palestiinalaiset asettaa oikeuteen niitä jotka värvää naisia ja jopa LAPSIA itsemurhapommittajiksi.
Hamasi tekee paljastuksia omista rikoksistaan.
...voidaan ja pitää voida katsoa näitä asioita.
Täällä Suomessa on vain ollut sellainen kiihkofundamentalistinen "kristilliseksi" itseään kutsuva lössi, joka on tähän saakka ummistanut silmänsä näiltä asioilta mitä israelilaiset itse nyt nostavat esiin.KTS kirjoitti:
...voidaan ja pitää voida katsoa näitä asioita.
Täällä Suomessa on vain ollut sellainen kiihkofundamentalistinen "kristilliseksi" itseään kutsuva lössi, joka on tähän saakka ummistanut silmänsä näiltä asioilta mitä israelilaiset itse nyt nostavat esiin.Suomessa on kiihkohamasilaiset jotka hyväksyy heiltä vaikka mitä. Järki on jätetty narikkaan kun tasapuolisuutta pitäisi olla.
- kertoo
WhiteWikingi kirjoitti:
Suomessa on kiihkohamasilaiset jotka hyväksyy heiltä vaikka mitä. Järki on jätetty narikkaan kun tasapuolisuutta pitäisi olla.
ihminen jonka järki ei ole koskaan päässyt narikkaa pidemmälle. Eikö siellä apukoulussa opetettu mitään? Vai oliko se yhtä ruokataukoa, koko yhdeksän vuotta. Harvoin törmää todella noin tyhmään ihmiseen. Pystytkö itse pukeutumaan, ilman avustajaa? Meinaan vaan että apinatkin oppivat moisen taidon, sinun kohdallasi elää kyllä vankka epäilys.
- huhu kertoo..
kertoo kirjoitti:
ihminen jonka järki ei ole koskaan päässyt narikkaa pidemmälle. Eikö siellä apukoulussa opetettu mitään? Vai oliko se yhtä ruokataukoa, koko yhdeksän vuotta. Harvoin törmää todella noin tyhmään ihmiseen. Pystytkö itse pukeutumaan, ilman avustajaa? Meinaan vaan että apinatkin oppivat moisen taidon, sinun kohdallasi elää kyllä vankka epäilys.
että nimim. whitewikingin taakse piiloutuva kaiffari olisi ns. backstreetboy? TS. hän on ilmeisesti homo?
- ????
huhu kertoo.. kirjoitti:
että nimim. whitewikingin taakse piiloutuva kaiffari olisi ns. backstreetboy? TS. hän on ilmeisesti homo?
Mitä sitten vaikka olisikin?!
Hänessä on silti MIESTÄ - paljon enempi kuin teissä YHTEENSÄ!
fegis! huhu kertoo.. kirjoitti:
Nyt muuta keksinyt. Kai minä olen seuraavaksi sinun mielestä Ufo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529