KTS

hanki elämä

Sun aloitukset on olleet kaikkea muuta kuin asiallista juutalaisuutta koskevia. Mikä ihmeen trauma sulla on?

12

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Baltasar ei kirjautuneena

Kun ne on armon valinnan ja Jumalan isille antamien lupausten sekä edeltätuntemuksen perusteella edelleen: RAKASTETTUJA, - toisin kuin ne mitralaiset hämylahkot ja loosit mihin se itte kuuluu.

• sklugv

get a live .. on jo kuultuu moneessa medioissa .heehh

• hehhee (aloittaja)

Käyn silloin tällöin lukasemassa tämän palstan juttuja ja kyllä kummastuttaa.....(en edes ole juutalainen). Paaaalljon on jo muutakin sanottu mediassa kuin "hanki elämä"

• stalinisteilla on

noita traumoja!

• Hanki kyllä kohta kestää hi...
        stalinisteilla on kirjoitti:

noita traumoja!

Vaikka jonkun "Mätisäkin" ollessa suksien päällä. Mutta elämää en hangelle heittäisi, voi raukkaa!

• jopas taas viisastellaan
        Hanki kyllä kohta kestää hi... kirjoitti:

Vaikka jonkun "Mätisäkin" ollessa suksien päällä. Mutta elämää en hangelle heittäisi, voi raukkaa!

ja puhutaan asian vierestä. Oletkos kuullut sanottavan; hanki auto, hankin auton, hankkisin auton, hanki asunto, hankin asunnon, hankkisit asunnon........ etc. Siis ihan perus suomenkieltä. Siis kyse on verbistä. Hanki voi olla myös se mikä kestää........ (taitaa olla turhaa ajan haaskausta selitellä sinun kaltaisille. ;) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• vertaus
        jopas taas viisastellaan kirjoitti:

ja puhutaan asian vierestä. Oletkos kuullut sanottavan; hanki auto, hankin auton, hankkisin auton, hanki asunto, hankin asunnon, hankkisit asunnon........ etc. Siis ihan perus suomenkieltä. Siis kyse on verbistä. Hanki voi olla myös se mikä kestää........ (taitaa olla turhaa ajan haaskausta selitellä sinun kaltaisille. ;) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sillä auton voi ostaa - asunnon voi ostaa - mutta voitko ostaa elämän?

• Kyllä ne oli äiti ja isä ku...
        jopas taas viisastellaan kirjoitti:

Siinä ei kokeiltu hangen kestävyyttä eikä auton ostelua, kun molemmilla halutti aloittaa se elämänsiemenen kylvö, ei siinä ollut minulla mitään osuutta, Mukana
        ni oli kuulemma miljoona muutakin siittiötä yrittelemässä, mutta minä poika se vain voitin sen uintikilpailun heh heh hanki muuten alkaa kestää joten hangelle vaan siitä viisastelemasta sinäkin!

• on ollut
        Kyllä ne oli äiti ja isä ku... kirjoitti:

Siinä ei kokeiltu hangen kestävyyttä eikä auton ostelua, kun molemmilla halutti aloittaa se elämänsiemenen kylvö, ei siinä ollut minulla mitään osuutta, Mukana
        ni oli kuulemma miljoona muutakin siittiötä yrittelemässä, mutta minä poika se vain voitin sen uintikilpailun heh heh hanki muuten alkaa kestää joten hangelle vaan siitä viisastelemasta sinäkin!

osuutta sinullakin. kaikella on tarkoitus, eli myös sillä - miksi juuri sinä synnyit siihen perheeseen - juuri niille ihmisille.

jokaisella syntyvällä ihmisellä on viesti vanhemmilleen.

• hankkia sen elämän
        Kyllä ne oli äiti ja isä ku... kirjoitti:

nyt aikuisena (siis aikuinenko???): Ei ole vaikeeta jos vaan vähänkin ois älyä. Ei tarvii äitii ja isää syyttää.
        Mikä hanki muuten kestää kun ei luntakaan???? ;)

• eikä kirjettäkään kenellekään
        on ollut kirjoitti:

osuutta sinullakin. kaikella on tarkoitus, eli myös sillä - miksi juuri sinä synnyit siihen perheeseen - juuri niille ihmisille.

jokaisella syntyvällä ihmisellä on viesti vanhemmilleen.

Vain verisenä möykkynä tupsahdin vanhempieni kuudentena mukulana, tuskin edes toivottuna enää. Vaikka minun lälkeen syntyi vanhemmilleni vielä seitsemän lasta. meitä syntyi yhteensä 13 joista ns. juotettiin elppn 9. Joten heitä jo hämärien aivojesi höyryiset höpinät pois ja mene sinne hangelle hiihtelemään. Hanki kestää kummati! Ehkä aivosi kirjastuu edes hieman siellä!! Olivat muuten vanhempani lestadiolaisia.

• olit myös
        eikä kirjettäkään kenellekään kirjoitti:

Vain verisenä möykkynä tupsahdin vanhempieni kuudentena mukulana, tuskin edes toivottuna enää. Vaikka minun lälkeen syntyi vanhemmilleni vielä seitsemän lasta. meitä syntyi yhteensä 13 joista ns. juotettiin elppn 9. Joten heitä jo hämärien aivojesi höyryiset höpinät pois ja mene sinne hangelle hiihtelemään. Hanki kestää kummati! Ehkä aivosi kirjastuu edes hieman siellä!! Olivat muuten vanhempani lestadiolaisia.

muualla, kun aivoja jaettiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe