pitää nykymaailmassa suhtautua?
Ei kai näitä missään kristityissä maissa kovin todesta oteta ja tuollaista tappokäskyä toimeen panna?
Muslimimaathan ovat tietenkin luku erikseen, vaikka heidänkin uskollaan on samat alkujuuret.
Onko tuo karmea käsky Jumalan vai ihmisen sanaa?
"3. Moos. 20:13
Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."
Miten tällaisiin Raaamatun
8
207
Vastaukset
- Trubaduuri
Ei kenenkään oikein uskovan ihmisen tarvitse ottaa vakavasti nuita jonkun sairaan kansallisen jumalan tekemiä murhamielisiä ja synkkiä käskyjä.
Kristus korosti usein käskyä 'Älä tapa', siis älä murhaa ketään. Ja Kristus myös muistutti ihmisiä ettei hänen taivaallinen Isä, Luojamme milloinkaan riitaannu itsensä kanssa. Ei siis ala sotimaan omia periaatteitaan ja luomia sääntöjään vastaan. Eikä näin ollen Hän voi edes käskeä murhaamaan itsensä tekemiä ja aikaan saamia luomuksia, ihmisiä, elollisia olentoja.
Ja hän, Kristus sentään tunsi Isänsä, toisin kuin nämä joka käänteissään jonninjoutavuuksia korostavat itsetehdyt "teeseitse" saarnamiehet ja -naiset, joilla ei ole ollenkaan taivaallisen Isän tuntemusta omaksuttuna. Se puolestaan ilmiselvästi johtuu vain siitä ettei heillä ole yksinkertaisesti aikaa muuhun kuin käsi ojossa odottaa jotta raha löytää tiensä siihen sopivissa erissä, pitäen heidät varoissaan. koska Jumala itsekin kyllästyi siihen, kun ei mitkään rajutkaan
toimenpiteet saaneet pappien johdolla toimivaa kansaa luottamaan
hänen, Kaikkivaltiaaseen Jumalaan, vaan palvelivat pappien johdolla
Baalia, eli Saatana, kuten tänäänkin tehdään.
Siksi Jumala toi Poikansa kautta Uuden liiton, josta poisti
kaiken verenvuodatuksen. Poistaen niinkin pienen verta tihkuvan
rituaalin kuin mitä ympärileikkaus oli, ja toi sen tilalle kasteen.
Jumalan sallima verenvuodatus päättyyi Golgatalla Jeesuksen veren vuodattamiseen.- verenvuodatus
vastoin Jumalan tahtoa?
Näin otaksun, jos tämä on totta:
"Jumalan sallima verenvuodatus päättyi Golgatalla Jeesuksen veren vuodattamiseen." verenvuodatus kirjoitti:
vastoin Jumalan tahtoa?
Näin otaksun, jos tämä on totta:
"Jumalan sallima verenvuodatus päättyi Golgatalla Jeesuksen veren vuodattamiseen."näiden Jeesuksen sanojen merkitystä:
"Pane miekkasi tuppeen. Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan kaatuu."
Mieti myös tätä, mistä hengestä tällainen usko on lähtöisin:
"Koti, uskonto ja isänmaa."
- heimopäälliköinen oman
valtansa vahvistamiseksi keksimiä määräyksiä. Ei pidä ottaa vakavasti. Vakavasti on otettava se, että Jumalan ensimmäinen käsky tarkoittaa juuri sitä, mitä siinä sanotaan: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita Jumalia."
Toisin sanoen; ei pidä kumartaa muuta kuin Jumalaa. Ei esimerkiksi ihmisen keksimiä messiaita. Sellainen on ihmisoppia, eksytystä. - Antree.
Kyllä se pitää ottaa vakavasti,
miehen kanssa ei tule maata niinkuin naisen kanssa maataan,
se on iljettävyys Herran silmissä ja syntiä.
Mutta pitää muistaa mitä Jeesus sanoi, Älä tapa.
ja armahtakaa sillä me emme ole vielä perillä.
ja antakaa synnit anteeksi katuvalle,
Jeesuksen nimessä ja veressä.
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita Jumalia."- "älä pidä
muita Jumalia!" > vain YKSI ja ainoa Jumala, ei vara eikä apujumalia, sijaiskärsijöitä, "vapahtajia."
- odotan sitä hetkeä
kun vihdoin olemme perillä taivaissa. Ketähän siellä lopulta sitten onkaan? Jos tutkailee näitä keskusteluja, jota erilaisilla palstoilla käydään, niin kovin pieneksi kutistuu pelastuvien joukko.
No onneksi kaikki on lopulta korkeimman kädessä, joten aivan sama miten me tällä toisiamme tuomitsemme tai korotamme. Jokainen on lopulta itse vastuussa pelastumisestaan ja mielestäni se on mitä suurinta oikeudenmukaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770