Keskustelupalstoilla peruSSisulaiset ovat huutaneet etenkin viime päivinä kuinka "he ovat huolissaan Suomalaisista asunnottomista".
Tämä on kuitenkin totuus ja käytäntö esim. Espoossa: -peruSSisulaisten puheet ja teot ovat jatkuvasti täydellisessä ristiriidassa. Viime syksyn kunnallisvaaleissa peruSS sai Espoossakin lisää valtaa ja lähes kymmenen valtuutettua, tässä tulos:
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Espooseen ei valmistu tänä vuonna yhtään uutta vuokrataloa/1135244451406
Espoon peruSSisu petti taas kerran!
3
136
Vastaukset
- ..o..
En tiennytkään että perus-suomalaiset ihan itse päättävät siitä rakennetaanko lisää vuokrataloja, oletin että siellä olisi muitakin päättämässä ja jopa mahdollisesti äänestämässä vastaan kyseistä esitystä.
Pistäppä linkki mikä kertoo kuinka kukakin äänesti niin voimme vertailla syyllisyyden määrää tähän natsien kamottavaan rikokseen. - päättää itsenäisesti
siitä mitä rakentaa ja milloin.Valtuusto ei voi ketään pakottaa rakentamaan mitään .Kaupunki ainoastaan päättää vuokralais kriteereistä ja niistä ketkä vuokrakämpän saa päättää asuntosihteeri .
Suomi kun ei ole kommunistinen maa ,kuten ehkä luulet .Yritykset itse päättävät mitä tekevät.- olla ainoa,,,
kunta Suomessa, jossa ei ole kunnan tukemaa rakentamista? Lopettakaa nyt kuitenkin jo se asunnottomien Suomalaisten ivaaminen, kun ette tee heidän hyväkseen kuitenkaan MITÄÄN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760