Kokoomuksen julkihenkilö meni siis avioon kansallisjulkimon kanssa ja tästä tietysti kaikki pyrkii samaan irti kaiken, huumorilla tai ilman sitä.
Kokoomuksen viestintäjohtaja suivaantui Ylelle, kun Ylen erinomainen ohjelma oli kohtuuttomasti kohottanut hänet kuulusuukisen joukkoon kansakunnan kaapin päälle. Itse aiheutettua harmillisuutta. Ja kyllähän Mikkoset ovat kokoomuslaisia viimeisen päälle, siinäkuin Niinistö-Haukiokin tai onkohan.
Tietysti Yle saa sitten syytteen, kun Niinstö Haukionsa kanssa menee valtionkulukorvaustaksilla poliisiministerin luo sekä edelleen poliisiasemalle tekemään poliisiminsterin ohjeita noudattaen rikosilmoituksen. Ja kansalla on taas pitkäksi aikaa iloa. Pitääkin olla, kun Kokoomus tuottaa tuskaa ja ahdistusta. Matti Vanhanenkin sentään ymmärsi hakea iloa synkkään elämäänsä silloin kun maassa oli kaikki hyvin ja demarit olivat hallituksessa raha-asioita hoitelemassa.
Ensiksi Haukionkala kertoo ongelmansa siis Niinistöressukalle sänkykammarin satiinilakanoiden välissä. Sitten Niinistö aamutuimaan soittelee eduskunnan oikeusasiamiehelle, oikeuskanslerille ja kaiken tietävälle oikeusministerille sekä edelleen Kimmo Sasille, jolla on aina sana hallussa ja ellei ole niin ainakin mielipide. Ja soittelu jatkuu hamaan vappuun ja loppuu kun Helsingin Töölöntorilla arvoisa puhemies kertoo kokoomuslaisella vaalikatraalle, että vaimo on hieman höpsö, kuten oli se TANJA CARPELA mikä lie.
Haukio: MUA EI SAA PILKATA
Totuutta
2
149
Vastaukset
- paasaaminen
helpotti? Toivottavasti loppu päiväsi sujuu nyt hyvin!
- EI SAA
PILKATA SE ON KOKOOMUKSEN KATAISEN TAI NIINISTÖN sanelu politiikkaa VAIN....
nauru päästä tämmöiselle JUTULLE....
kaikki ei mene läpi koska ei ole kokoomus onnistunut aivopesemään minua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818