rikos turkulaisuutta vastaan, vaiko vaan osa teidän kulttuurianne, jossa tuomaritkin haukutaan jo etukäteen ennen ottelua. Omituista käytöstä ja urheilullisuuden irvikuva.
Miksi buuaatte loukkaantuneille pelaajille
13
381
Vastaukset
- massapsykologiaa
Yleisö on tajunnut tehtävänsä. Se nostaa omiaan ja painaa kaikin tavoin vastustajaa -jopa raajarikkojakin.
Ei näissä oikein voi alkaa polveenkaan puhaltelemaan vai sitäkö toivoit?- myös Turkuun
jos ei ole liikaa pyydetty, nykyinen toimintanne on halveksittavaa, ei mitään tekemistä omien kannustamisen tai yliotteen kanssa. Pilaatte hienon huumanne ja sitten ihmettelette, että miksi ette saa enempää kehuja ympäri Suomea. Näin keräätte vain halveksuntaa, älkää sitten ihmetelkö.
- olen aito turkulainen
myös Turkuun kirjoitti:
jos ei ole liikaa pyydetty, nykyinen toimintanne on halveksittavaa, ei mitään tekemistä omien kannustamisen tai yliotteen kanssa. Pilaatte hienon huumanne ja sitten ihmettelette, että miksi ette saa enempää kehuja ympäri Suomea. Näin keräätte vain halveksuntaa, älkää sitten ihmetelkö.
Ei turkulainen mieti, mitä muut hänestä ajattelee. Tärkeintä on, että itse arvostaa itseään. Sen me turkulaiset osaamme.
- on tyytyminen
olen aito turkulainen kirjoitti:
Ei turkulainen mieti, mitä muut hänestä ajattelee. Tärkeintä on, että itse arvostaa itseään. Sen me turkulaiset osaamme.
pakko kai se on itse arvostaa ja itseään kehua, jos sitä ei kukaan muu tee. Tiedossa on että teillä on omanlaisenne kuva tekemisistänne ja voitoistanne.
- Buuattu
eihän ne loukkaatuneelle buuannu, vaan filmaajalle. kuka yritti vaan kalastaa jäähyä, vittu mikä neiti. ainakin oli heti erän alussa taas kentällä, niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Samalla se neiti hakkarainen voisi opetella miten hanskat lähtee kädestä pois. jos ajetaan maalivahdin yli, niin teosta pitäisi uskaltaa vastata.
- vai näitkö purnaavan tuomar...
olette säälittävä huutolaislauma suomen perseestä. hävetkää.
- palstapoliisi
vai näitkö purnaavan tuomar... kirjoitti:
olette säälittävä huutolaislauma suomen perseestä. hävetkää.
Mene kiukuttelemaan omalle palstalle. Ei kaivata noita kommentteja enempää.
- totuus on pahasta
palstapoliisi kirjoitti:
Mene kiukuttelemaan omalle palstalle. Ei kaivata noita kommentteja enempää.
pitää olla turkulainenkäsitys totuudesta.
- "buuamisesta"
totuus on pahasta kirjoitti:
pitää olla turkulainenkäsitys totuudesta.
halleja sen verran olen kiertänyt, että kyllä sitä "buuausta" vastaavissa tilanteissa kuulee joka hallissa.
- jäähyjäkalastelevaan
"buuamisesta" kirjoitti:
halleja sen verran olen kiertänyt, että kyllä sitä "buuausta" vastaavissa tilanteissa kuulee joka hallissa.
pelityyliin, että unohdatte, ettei kaikki ole tps.
- asiantuntijalta
jäähyjäkalastelevaan kirjoitti:
pelityyliin, että unohdatte, ettei kaikki ole tps.
miten tuo liittyi aiheeseen? juu kalastamalla tässä on pärjätty aina... tai sitten ei :)
- tamappe
Lukeeko säännöissä, että pelaajan loukkannuttua vihelletään peli poikki? Eikö paineen alla kannata siis aina "loukkaantua". Favorin on ehkä paskin tuomari, ja silti viheltää keväällä ratkaisupelejä.
- simosamiou
vihellettiin tuomarille! Miksi vihelsi pelin poikki? Rikettä ei käsittääkseni tapahtunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882