HÄVYTÖN SOMALIA...

nis

Somalia ei huolehdi omistaan vaan pistävät ne maailmalle.....tulevat tänne ja tekevät rikoksensa. Yritämme palauttaa heidät jolloin Somalit alkavat mukisemaan että klohtelemme heitä huonosti. Vikahan on Somaliassa kun eivät osaa hoitaa hommiaan.

Ihmettelen vielä että millä rahoilla ne tänne tulevat varmasti meidän verorahoilla jota kaverit kuittaavat täältä ja lähettävät sinne.

- rakentakaa oma metroasemanne älkää tulko meidän steissille riehumaan -

6

586

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten

ole sattunut huomaamaan, että Somaliassa on käynnissä sisällissota, ja järjestäytynyt valtio on romahtanut.

• nis

... siinä samalla tulee näitä merirosvoja tänne ja moni todellista apua tarvitsevat jäävät sinne. Melkein joka ikinen "turvapaikan hakija" on yli 18 v. nuori mies joka väittää olevansa 15 v.Tästä tuli juuri dokumentti Yleltä.

Eli paljon rikollisia vaan tänne. Pointtinihan oli se että miksi Suomi saa syyt Somalialta niskoilleen kun palauttaa näitä ihmisiä takaisin. Syypää tähän sotkuunhan on kuitenkin Somalia ja heidän olemattomat ihmisoikeudet naisten tasa-arvo etc. Ihmettelen vaan että miten tä'mä integraatio tulee onnistumaan kun Somali saa naida suomalaisen naisen mutta Suomalainen ei saa naida Somali naista saati että meidän pojat saisivat leikkiä samassa hiekkalaatikossa somalityttöjen kanssa.

• syytä on

heidän ns sotansa,jos jossain maassa on ihan oikea sota ei silloin minkäänlaiset järjestäytyneet merirosvot kykene toimimaan ja rakentelemaan luxus talojaan päälliköilleen ,siellähän nämä rosvopäälliköt asuvat merenranta huviloissaan komeammin kuin meistä kukaan,emme pysty asiaa korjaamaan ottamalla 50 miljoonaa somalia tänne vaan heidän pitää itse ryhdistäytyä ja rakentaa elinolonsa kuntoon se on kaikenlisäksi helppoa maassa jossa ilmaista energiaa tulee taivaalta yli tarpeen ja ilmastoolot sallivat jopa kolme satoa vuodessa,ei muuta kun töihin vaan.

• Järkyttynyt somalien käytök...

Minä en periaatteessa vastusta maahanmuuttajien tuloa Suomeen mutta nyt on mieli alkanut muuttua kun olen nähnyt miten huonosti somaliteinit käyttäytyvät. Vähän aikaa sitten kävelin jalkakäytävällä Pasilassa kaikessa rauhassa kun vastaantulleet muslimiteinitytöt haukkuivat ohi kulkiessaan kohdallani ulkonäköäni ja yksi vielä yritti räkiä päälleni. Ja kun suutuin tuosta ja huusin mikä on ongelma ne vielä kiljuivat hysteerisinä perääni että olen ihan hullu! Tuollaista käytöstä en ole ennen nähnyt ja olin loppupäivän järkyttynyt koska se oli täysin aiheeton ja varoittamaton hyökkäys. (Tosin ei se täysin yllättänyt koska ne teinit asuvat seudulla ja olen huomannut niiden jo aikaisemmin tuijotelleen minua silmät pullistellen samaan bussiin osuessaan. Olisin kuitenkin olettanut niillä olevan edes jonkinlaiset käytöstavat ja etteivät ne räi liikuntarajoitteisen päälle.)
      Aikaisemminkin olen ollut huomaavinani että osa nuorista somaleista kuvittelee voivansa tehdä mitä tahansa ja syyttää mahdollisia vastaansanojia rasisteiksi. Ilmeisesti kotoutus on mennyt vähän pieleen tai sitten ei ole valvottu tarpeeksi onko maahanmuuttajilla mielenterveysongelmia.
      Ja tosiaan hulluinta tuossa niiden huonossa käytöksessä on että se kohdistuu naisiin jotka eivät ole kiinnittäneet niihin mitään huomiota tai millään tavalla provosoineet. Jos itse joutuisin pakolaisena vieraaseen maahan, suhtautuisin kiitollisesti ja peruskunnioittavasti paikallisiin asukkaisiin jo siitä hyvästä että saan asua maassa. Ja senhän tietää mitä tuollaisille huivipäisille teinitytöille tapahtuisi jos olisivat vielä Somaliassa. Mutta ilmeisesti tuossa alkaa vähitellen paljastua melkoinen kulttuuriero kun Suomi on pelkkä leikkikenttä nuorille somaleille.

• nis

... puuttuu nöyryys. Monilla muilla kulttureilla tämä on mutta ei Somaleilla.

• TakkuTakiainen
        nis kirjoitti:

... puuttuu nöyryys. Monilla muilla kulttureilla tämä on mutta ei Somaleilla.

nöyryyden puute vetoaa naisiin jotka kuolaavatkin pöxyt märkinä näitä hottixia tummia öykkäreitä :3

ottakaa oppia suomen "miehet" miten sitä naista saadaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7582
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3517
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2564
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      62
      1364
    Aihe