tässä nostalgiaa:
http://www.youtube.com/watch?v=9NHyo8jT_d0
Bubis ja muut
8
209
Vastaukset
- bubastis.tmi
vaikka ausseissa asuinkin. Aussieläimiä joita olen bongannut eniten järjestyksessä.
1. kenguruja, liittyivät usein laukkakilpaan ratsastaessani metsässä.
2. wombatteja, niitä on tullut muutama vastaan.
3. redback-spider, teltassa
4. pythonit, näitä olen nähnyt myös monia
5. delfiinejä, näitä oli itärannikolla paljon, kerran sain synttärilahjaksi katsoa kahden leikkiä ihan rantavedessä auringonnousun aikaan.
6. rays, nää on sitten omituisia otuksia
7. hai, uinut vastaan myös
8. valaita, nähnyt etäältä niiden matkatessa kohti pohjoista
9. canetoads, astunut usean päälle pimeässä
10. kookaburra, australia ei ole mitään ilman kookaburran ääntelyjä :)jos bubis olisi lintu olisi ehdottomasti kookaburra http://www.youtube.com/watch?v=sFsPGq2W66A&feature=related
11. cockatoos
12. koalaa näkee vain eläintarhoissa, ovat niin harvinaisia
13. krokotiileja
14. kameleja, elävät villinä aavikoilla
ja onhan niitä varmaan muitakin spotattu, nyt en vaan muista enempää
Suomessa olen nähnyt luonnossa hirviä, peuroja, jäniksiä, kettuja ja kerran villisian.- bubastis.tmi
Kössönöm kirjoitti:
Niinkuin et muka tietäisi:)
http://www.youtube.com/watch?v=qEl_AG16IrImuhun silloin kasarilla. En pysty vieläkään kuuntelemaan.
- Kössönöm
bubastis.tmi kirjoitti:
muhun silloin kasarilla. En pysty vieläkään kuuntelemaan.
mutta tuo Junnun laulu oliskin parodiaa siitä hysteerisestä fanituksesta, jota Dingokin osakseen sai. Plus monet muut.
- HattiWatti
toi nummero 3 on muuten oikeesti melko ärtsy tapaus pienuudestaan huolimatta. Käveli joskus mun sängyllä, ilkimys.
nampö 12 koalia kyllä on tullut bongattua moniakin, sinne kun meni metsään eukalyptus-puiden äärelle..
ja näit varmaan sen mustan kärmeksen jos luonnossa kävit ? - bubastis.tmi
HattiWatti kirjoitti:
toi nummero 3 on muuten oikeesti melko ärtsy tapaus pienuudestaan huolimatta. Käveli joskus mun sängyllä, ilkimys.
nampö 12 koalia kyllä on tullut bongattua moniakin, sinne kun meni metsään eukalyptus-puiden äärelle..
ja näit varmaan sen mustan kärmeksen jos luonnossa kävit ?meinasin sen mainita, mutta kun en muistanut mitä lajia se on, niin jätin sanomatta. Sullahan on käynyt mäihä kun koalaa olet päässyt katsomaan. Olin siellä vuosikausia ja kiertelin paljon metsää, eikä yhtään koalaa. Missäpäin asustelit? Mä asuin enimmäkseen Melbournessa ja loppuvuodet Byron Bayssa.
"Nyt pihalla parhaat ystävät, huutavat pupillit väärinpäin"
Sanataituri on, tuo Juha.- Kössönöm
Harmi kun meni kuolemaan. Kyllä niin ihan tavulleen nakutteli nerokkaita sanoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317