Jokin tässä mun koneessa mättää kun sivujen latautuminen kestää niin pirun kauan.
Aina kun vaihdan uuteen sivuun niin alas oikealle tulee logo joka kelaa. Hiiren nuolen kun laittaa sen kohdalle niin tulee teksti: Tietokalastelun torjuntasuodatin tarkistaa tätä WW-sivua.
Toiko se on joka hidastaa?
Kone on HP Pavilion a320/2,4 GHz/80Gt kiintolevy.
Widows Explorer/Windows XP home Edition/Works 7.0.
Koneeseen on vaihdettu isommat muistikammat ja nyt on maximit 1GB:(
Kone on aika vanha vaikkei sitä ole käytetty kuin 2vuotta. Sitä ennen oli kaverilla käyttämättömänä monta vuotta.
Onko toi kone kuitenkin niin vanha ettei jaksa pyörittää nykypäivän sivuja.
Tietokalastelun
3
179
Vastaukset
- Mandokolli
En tiedä mikä tuon kalastelun tarkoitus on ja olen miettinyt jos sen poistaisi käytöstä kokonaan. En vain tiedä miten se vaikuttaa koneen toimintaan.
Odotellaan jos joku "fiksu" sen meille kertoisi.- Ukkeli009
Tuossa joku jo neuvo, ett ota pois, johon mä sanon ettei kannata ottaa pois, tuolla meinaan estetään mm. näitä huijaus-pankkisivustoja eli luulet meneväsi esim. nordean pankki sivuille mutta todellisuudessa oletkin sen kalastelijan sivuilla (joka on kopsannut ja tehnyt sivuista aikas identtiset) ja näin ollen kun luulet olevasi omalla tililläsi niin täytätkin huijaussivuston lomakkeita ja samalla kertaa tuo kalastelija tyhjää sun istunnon kautta olemalla sinuna pankin sivuilla.
Joten, jos haluaa riskiä lisää niin ota pois mutta en suosittele.
Toki muustakin seikasta ilmenee huijaus-sivut mutta tuo kalastelun esto on yksi hyvä väline tässä estämisessä.
- pois.
Parempi keino olisi tietysti vaihtaa selainta nykyaikaisempaan, vaikka Operaan. Eipä tuolla suodattimella oikein mitään tee, varsinkin jos et jaa tietojasi holtittomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740