Meillä ei ole ollut kunnon pääministeriä sitten Paavo Lipposen.
Lipposen ja Niinistön hallitus nosti Suömen lamasta, johon edellinen KEPUpääministeri Esko Aho oli Suomen ajanut.
Nyt pitäisi nopeasti panna viralta kelvoton mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen. Vanhanen on yrittänyt esiintyä kuin Kekkonen, mutta on tässä sekoilussa menettänyt loputkin arvovallastaan.
Nykyisessä taloustilanteessa ei KEPUlipelillä pärjätä. Nyt tarvitaan sinipuna nostamaan Suomi tästä tilanteesta.
Päästävä eroon KEPUpääministeristä
6
288
Vastaukset
- kepu vaihtoon.
Kaiken muun kepulaisen sössimisen lisäksi yksi pieni, paljastava yksityiskohta kepun politiikan petollisuudesta.
Hallituksen elvutyspakettiin on kuulemma poimittu kaikkein tehokkaimmat elvytystoimet.
Elvytyspaketissa hallitus on päättänyt, että peltomaan myyntivoiton verotus on verovapaata.
Minä väitän, että jos peltomaan myyntivoiton verovapaus nostaa Suomea yhtään talouslamasta, niin joulupukkikin on olemassa. En ole hiomannut yhdenkään talousasiantuntijan huokailleen pellon myyntivoiton verojen olevan syynä talousongelmiin.
Kepu käyttää kaikki mahdolliset väylät, joilla oman kannattajakunnan 1) verot minimoidaan ja 2) tuet maksimoidaan.
Kepu on rikollisjärjestöön verrattava organisaatio, joka hoitelee kaikki edut omilleen.
Ja lisäksi kepu pyrkii vielä ryöstämään työeläkerahastot.
Kepu on mafia. - JOHTOKUNTA
pitää vaihtaa niin silloin uutta verta koko KESKUSPUOLUEESSA.
ANNELI J.PUOLUEJOHTAJAKSI JA HETI....- oppositioon
on liian kallis suomalaisille ollessaan hallituksessa.
- vanhainkodit turhia
Elävää elämää...työelämästä 2015!
Kaksi vanhusta istui työpaikan pihamaalla keinussa ruokatunnilla.
- Kuulehan Jaska. Minä olen nyt 83, mutta tunnen itseni alle kolmekymppiseksi. Miltä sinusta tuntuu?
- Minä tunnen itseni vastasyntyneeksi.
- Niinkö? Vastasyntyneeksi?
- Niin. Ei tukkaa, ei hampaita, ja kusin housuun. - ...mutta vain hieman
Sen verran erilainen mielipide täytyy esittää, että pääministeri saa olla kepuli tai kokkari, mutta Luoja varjele meitä jatkossa niin täydellisiltä idiooteilta kuten Vanhanen tai fantastinen Katainen.
Kummallakaan mainitulla ei ole mitään käsitystä todellisuudesta ja ovat pelkkiä juoksupoikia omien etupiirien kiskoessa naruista. Mitään kokonaiskuvaa lamasta tai siihen valmistautumisesta ei ole kuulunut. Kuinka voisikaan, kun koko taantuman tulo kiellettiin vielä muutama kuukausi sitten varoituksista huolimatta.- hyvät molemmat
pääministeri ja valtiovarain ministeri, ei heitä muuten noin paljon kadehdittaisi, olisi kauheaa jos hallitus olisi jutta puolueesta, alias yleis lakko, heinäluomahan on aivan surkea ei minkäänlaista älyä, nyt on vaikeiden aikojen pääministeri ja valtiovarain ministeri, ynnä muut kokeneet taitavat ministerit luotsaamassa suomi laivaa yli taantuman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854638- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 251769
- 571704
- 181611
- 191607