My name is Rambo,.,.John Rambo.
Viime yönä osui toinen NHL tasuri, kahteenhan sitä tuli haettua. Tupla meni huti single osui, yhteensä kolme vetoa ja 4,40 palautui, voidaan siispä puhua voittavasta pelaajasta joka lienee harvinaista näillä leveysasteilla. Mutta asiaan, ensi yönä on luvassa tasurisuma ja sekös mulle maistuu kyllä.
Veto-strategia = tuplajärjestelmä, nopsasti laskettuna se tekee 15 vetoa.
Eniten mua kiihottaa Pits-Los & Carolina-Ny Is jatkobileet. Kerroin puuttuu Atlanta - Detroit matsista kun ne bookkerilla vielä kelaa kyseistä kohdetta.
X 4,60 Pittsburgh ~ Los Angeles
X 4,45 Carolina ~ NY Islanders
X 4,05 New Jersey ~ Minnesota
X 4,40 Calgary ~ St. Louis
x x,xx Atlanta ~ Detroit
Hollannin sarjaan herkullinen futbol.
1 5,75 De Graafschap - Heerenveen
=
15 tuplaa
Vain tiedolla, taidolla ja lihaksilla voi voittaa, NHL-Rambo voittaa aina!
NHL x 5 & Jamille tsemii + Futbol x 1
NHL-Rambo
2
198
Vastaukset
- pöydällä pitkävetovihjeinee...
Oon vetänyt pari bissee kentällä, itsetunto larisi laariin aamun tunteina. "otsikko. Fulham jää jyrän alle." Nyt on aika hyvi fyffee. Tuli pantattuu kaulakorut sormukset ja pari luurii. Ai niin ja pleikkari 3. Vittu muija on mukana juonessa, se puhuuko jotain taiwanii. Lauseet ei kuulosta uskottavilta. Turha kysyä missä mä oon. Tää on mun moka, mut joku muu saa kantaa vastuun.
- :)))
Pits-Los & Carolina-Ny Is menee oikee luotan noihi sit tost hollannist en tiiä mitää mut senki pistän lapulle ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181