Välillä Saatana piinaa minua ja viekoittelee syntiin. Myös hetkellisesti nuoruudessani alennuin ns. saatanalliseen toimintaan, henkien kutsumiseen, Mustan raamatun lukemiseen, spiritismiin ja Saatanan kutsumiseen sekä ennustamisjuttuihin. Nyt olen nähnyt paljon alitajuntaisia viestejö unissani joissa minua pelotellaan helvetillä ja näen itse Pirun. Nyt havahduin ja haluan puhdistua kaikesta. En uskalla puhua papeille. Kuinka siis saan syntini anteeksi kun kadun kokoajan aidosti? Pitääkö kutsua henkienmanaaja?
Auttakaa hengen tuskassani
7
358
Vastaukset
- AinoM
Usko Jeesuksen sovitustyöhön Golgatan ristillä ja ylösnousemukseen pääsiäisaamuna, niin pelastut. Rukoile Häntä, tunnusta syntisi ja pyydä auttamaan, Hän on olemassa juuri sitä varten ja on varmasti jo odottanut sinun tulevan Hänen luokseen!
- tilanne päällä.
sulla on ummetusta, koita pieraista kunnolla
- käytä niitä
Aina kun vihollinen hyökkää, niin tulet huomaamaan, että se myös pakenee.
Ensiksi kuitenkin tulee tehdä tietoinen päätös ja pyydettävä Isä Jumalalta syntejä anteeksi. Vaikka näin sanoen: Taivaallinen Isä saatana petti minut. Tuo "piinaa ja viekoittelee syntiin." Herra: "nuoruudessani alennuin ns. saatanalliseen toimintaan, henkien kutsumiseen, Mustan raamatun lukemiseen, spiritismiin ja Saatanan kutsumiseen sekä ennustamisjuttuihin."
Ja nyt näen: "paljon alitajuntaisia viestejö unissani joissa minua pelotellaan helvetillä ja näen itse Pirun."
Herra Jeesus: "Nyt havahduin ja haluan puhdistua kaikesta. En uskalla puhua papeille. Kuinka siis saan syntini anteeksi kun kadun kokoajan aidosti?"
Jeesus anon anna anteeksi kaikki syntini ja tule minuun asumaan. Nyt otan sinut vastaan tule minuun asumaan, tee minustakin uusi luomus.
Kerro jollekin ihmiselle että pyysit Jeeukselta synnit anteeksi ja että otit myös Jeesuksen elämäsi herraksi ja auttajaksi.
Tietysti: (Apt 22:16) Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'
(Apt 26:18) avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
(Col 2:12) ollen haudattuina hänen kanssaan kasteessa, jossa te myös hänen kanssaan olette herätetyt uskon kautta, jonka vaikuttaa Jumala, joka herätti hänet kuolleista.
(Col 2:13) Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset,
(Kol 2:14-15) ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.
Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.
Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen,
(Jes 30:15) Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet,
Olen kokenut tuon, kaiken mitä nyt kerroit ja tiedän, että Jumala on jo alkanut sinussa hyvän työnsä. Lue Rom 8 lukua ja Joh 14. - SamiA
Nuo ennustamisjutut ja spiritismit ovat pahoja judansseja, mutta Jumala on suurempi, kuin niiden herra. Se että sinua pelotellaan helvetillä on osoitus siitä, että sielunvihollinen on menettänyt sinusta otteen, ja sehän on helvetin hyvä juttu se.
Seurakuntayhteys voisi myös olla paikallaan.
Mene, vaikka johonkin omilla rahoilla kituuttavaan seurakuntaan esim. kristillinen keskus (patmos) tai suurhelsingin seurakunta. Kirjoitat että et tahdo kääntyä pappien puoleen. Et vapaudu Saatanasta ja sen henkivalloista omalla voimallasi. Sinä tarvitset apua. Apu on saatavilla. Se ei ole kaukana. Tarvitset sekä ihmisten että Jumalan apua. Siksi sinun tulee välittömästi ottaa yhteyttä johonkin kristilliseen seurakuntaan. Suosittelen helluntaiseurakuntaa tai vapaakirkkoa. Käänny seurakunnan pastorin tai evankelistan puoleen. Tämä on tärkeää koska ongelmasi on sellaista luokkaa että tarvitset ihmistenkin apua. Ihmiset rukoilevat puolestasi ja sinä vapaudut. Jeesus sanoi: "Nämä merkit seuraavat niitä jotka uskovat minuun; Minun nimessäni he ajavat ulos pahoja henkiä" (Mark 16:17). Uskovilla on valtuudet ajaa sinusta pois paha joka sinua vaivaa. Tässä tarvitaan useita rukoushetkiä. Yksi ainut "rukasu" ei välttämättä ratkaise kaikkia ongelmiasi. Sinä tarvitset uskovia sisaria ja veljiä myös tukemaan ja opettamaan sinua. Tarvitset uskovien rakentavaa yhteyttä. Siinä on suuri jumalallinen salaisuus. Käytä tätä salaisuutta hyväksesi. Näin Jumala on tarkoittanut.
Kaikkein ensimmäiseksi sinun tulisi tehdä loppullinen ja kokosydäminen ratkaisu Jeesuksen puoleen. Älä jätä taka- tai sivuovia auki. Päätä tulla Jeesuksen luokse ja lähde seuraamaan Häntä uskossa. Päätä luopua kaikista tietoisista synneistäsi ja tunnusta ne Jeesukselle Kristukselle. Polvistu päätöksesi tehtyäsi ja puhu Jeesukselle Kristukselle niin kuin Hän istuisi vieressäsi. Hän istuukin vieressäsi ja kuuntelee sinua. Voit kertoa Hänelle ne synnit ja asiat jotka sinua eniten rassavat.
Puhu Jeesukselle Kristukselle esim. näin;
"Jeesus Kristus Jumalan Poika. Auta minua! Vapauta minut synneistäni ja pahan voimista. Minä uskon sinun kuolleen minun syntieni tähden ristillä. Uskon että sinut haudattiin ja uskon myös että sinä nousit kuolleista synnin, sairauksien ja Saatanan voittajana. Tulen nyt Sinun luoksesi. Pelasta minut. Ota minut vastaan tällaisena kuin minä olen. Minä luovutan itseni Sinun käsiissi tässä ja nyt ja lähden suuraamaan Sinua. Tule elämääni Herrakseni ja Vapahtajakseni. Anna kaikki syntini anteeksi. Johdata minua niin että saan kulkea sinun tahdossasi. Anna rohkeutta ja voimaa tunnustaa Sinut Herrakseni ihmisten edessä.
Jeesuksen nimessä, Aamen!"
Jos voit rukoilla tämän rukouksen tarkoittaen sitä mitä sanot, sinä olet uskossa ja pelastettu Jumalan lapsi. En tarkoita tässä sitä kuinka voimakkaasti jaksat uskoa. Tarkoitan sitä että todella tahdot uskoa ja tahdot sydämessäsi seurata Jeesusta. On siis kysymys sydämesi halusta ja päätöksestä. Jumala tulee kyllä vastaan ja auttaa sinua. Hän vie sinua eteenpäin uskon tiellä kun sinä tahdot ja olet kääntynyt Hänen puoleensa.
Nyt Jeesus on ottanut sinut vastaan ja sinä saat jäädä Hänen luokseen. Hän ei koskaan hylkää sinua. Jeesus sanoo: "Sitä, joka minun luokseni tulee, minä en heitä ulos" (Joh 6:37). Mutta, ota heti rukouksesi jälkeen yhteyttä em. seurakunnan palvelijaan. Voit vaikka mennä hengelliseen kokoukseen ja saarnan jälkeen esirukoukseen. Kerro rukouspalvelua suorittavalle henkilölle ongelmasi ja päätöksesi lähteä seuraamaan Jeesusta. Pyydä apua ja neuvoja jatkoon. Tottele Jumalan palvelijaa mutta tottele ennen kaikkea Raamatun Sanaa jota sinulle opetetaan ja jota itse luet Raamatusta.
Siunausta jaikal
PS.
Oletko lukenut oman kertomukseni? Se on tässä allaoalevassa lenkissä. Vastauksissa aloituskirjoitukseen jatkan kertomustani. Lue ne kaikki jos et ole vielä lukenut. Uskon että saat rohkaisua omasta kertomuksestani. Olen kertonut rehellisesti ja totuudenmukaisesti oman pelastuskokemukseni.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000042448503- sunnyriver
No, tule nyt vain seurakuntaan suojaan.
Siellä on ihmisiä, jotka rukoilevat puolestasi
niin että pirun on heitettävä otteensa.
Kaikkein eniten kokemusta noilla alueilla taitaa olla karismaatikoilla, esim. Nokia Missio ja helluntilaisilla, vapaakirkollisillakin. Ja kyllä osa luterilaisen puolenkin papeista on uudestisyntyneitä, Pyhällä Hengellä täyttyneitä ja rukoilevat tällaisissa tilanteissa.
Olen nähnyt monia vastaavassa tilanteessa olleita
ja kyllä heille apu yleensä löytyy, jos vain
halua ja avoimuutta riittää.
Ja sisuakin. Piru on sitkeä seuralainen,
mutta kyllä sen on pakko otteensa heittää,
Jeesus on vahvempi!
Henkienmanaajiin ei kannata yhteyttä ottaa, siteet vain tiukkenevat. Vapaus tulee
Jeesuksen Kristuksen nimessä ja maahan vuotaneessa sovintoveressä.
Ja voit kyllä koettaa itsekin vastustaa
Saatanaa, kun se tulee uhoamaan. Sanot:
Jeesuksen Kristuksen nimessä ja sovintoveressä
minä käsken sinua lähtemään!
Mutta hakeudu tosiaan seurakunnan suojaan,
rukousta tarvitaan paljon, jotta vahvistuisit
ja tervehtyisit.
Siunausta sinulle! - ja vihollisista
minä pelastuin.
2 Sam. 22:47 Herra elää! Kiitetty olkoon minun kallioni, ja ylistetty Jumala, minun pelastukseni kallio,
Psalmit:
18:47 Herra elää! Kiitetty olkoon minun kallioni ja ylistetty minun pelastukseni Jumala,
1.Tessalonikalaiskirje:
5:18 Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.
Kiitos Jeesus että sinä tulit tekemään tyhjäksi perkeleen teot. Auta ExLibrissiä hengen tuskassa.
Vain sinä voit auttaa tässäkin asiassa. Kiitos että myös autat.http://vod.tv7.fi/ohjelmatiedot/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770