Piirustustaitoiset lähimmäiset

Teotwawki

ilmoittautukaa. Poistin edellisen, sillä siitä unohtui, että emme voi julkaista mitään, minkä joku toinen on jo keksinyt.

Edellinen viesti on tässä:

TarkastajaX ainakin osaa, mutta onko myös muita? Tarvitsemme logon lehteemme. Sen pitää olla yksinkertainen ja aihetta kuvaava, eikä siinä mielellään saisi olla kovin montaa väriä. Sen pitää mahtua kenttään, jonka reaalikoko on n. 3x4cm.

30

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..ehdotuksia..
      • että emme voi käyttää muiden keksimiä ideoita.

• bubastis.tmi

mulle tuli heti idea. Piirrän sen illalla, otan foton ja lähetän sinulle katsottavaksi :)

Oikeastaan... mulle tuli useampi idea. Piirrän ne kaikki ja lähetän illalla :D

• gmailiin:-)

• konna

voisi olla vain iso tyylitelty A-kirjain jollain vanhalla fontilla, jatkonaan pienellä se theism, tai ei sitäkään.

Se kirjainhan symboloi sinänsä jo positiivisia juttuja, kuten a-luokan aurinkomatkat, jne.

Sitten toisekseen, saahan noita clip-artin juttujakin käyttää ilmaiseksi, jos sattuu huvittamaan. Sieltä meikäläinen ainakin otti joskus oman firmansa logon, eikä kukaan huomannut mitään.

http://office.microsoft.com/fi-fi/clipart/default.aspx

Mutta onhan meillä paljonkin taiteellisesti lahjakkaita täällä, mutta saavat itse ilmottautua..;D

• Teotwawki

siis liian vanhana mikrotukihenkilönä allerginen ClipArt-kuville, mutta onhan mulla tämä O-2007, jonka kuvia en ole edes katsonut. Voihan niitä vilkaista, koska nillä ei ole tekijänoikeussuojaa.

• aika kriittinen noiden suhteen, kun olen niitä mainoksiakin tehnyt. Olen ollut copyna ja joutunut tekemisiin sen maailman kanssa paljon.

• logon symbolina on hyvä ajatus.:-)

• NineStar

• NineStar
        Teotwawki kirjoitti:

logon symbolina on hyvä ajatus.:-)

yläpuolellasi! :)

• Kössönöm

Hän osasi piirtää kissan, joka oli niin hellyttävän naivistinen. Koska hän ei osannut piirtää kissan naamaa, niin hänen kissakuvansa olivat aina sellaisia, missä kissa näkyi vain selkäpuolelta. Istumassa, koska ei hän osannut kissan jalkojakaan piirtää.

Eikö muuten sellaisia tyyliteltyjä A-paitoja ole myynnissä? En nyt löytänyt kuvaa.

• Kuk regus susej
        Kössönöm kirjoitti:

Hän osasi piirtää kissan, joka oli niin hellyttävän naivistinen. Koska hän ei osannut piirtää kissan naamaa, niin hänen kissakuvansa olivat aina sellaisia, missä kissa näkyi vain selkäpuolelta. Istumassa, koska ei hän osannut kissan jalkojakaan piirtää.

Eikö muuten sellaisia tyyliteltyjä A-paitoja ole myynnissä? En nyt löytänyt kuvaa.

http://richarddawkins.net/store/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=76&zenid=a813bfa10eda47387b8c8b7cf83fd5c4

• Kössönöm

• konna
        Teotwawki kirjoitti:

siis liian vanhana mikrotukihenkilönä allerginen ClipArt-kuville, mutta onhan mulla tämä O-2007, jonka kuvia en ole edes katsonut. Voihan niitä vilkaista, koska nillä ei ole tekijänoikeussuojaa.

toi clip art -juttu oli minun puoleltani puolittainen vitsi, jolla vain koitin sanoa, että pyörää ei ole aina pakko keksiä uudestaan.

Totta siinä on se, että niitä kuvia on kyllä siellä niin paljon, että ei sitä kukaan huomaa, jos käyttäisikin.

Mutta jos nyt kerran ollaan ideointivaiheessa, niin otan oikeudekseni kirjoitella ihan pehmoisiakin:D

• konna kirjoitti:

toi clip art -juttu oli minun puoleltani puolittainen vitsi, jolla vain koitin sanoa, että pyörää ei ole aina pakko keksiä uudestaan.

Totta siinä on se, että niitä kuvia on kyllä siellä niin paljon, että ei sitä kukaan huomaa, jos käyttäisikin.

Mutta jos nyt kerran ollaan ideointivaiheessa, niin otan oikeudekseni kirjoitella ihan pehmoisiakin:D

ei tässä tosikoita olla. Minulla vaan on tämä Publiserissa työn alla jo. Tekninen toteutus tapahtuu sitten todellisen asiantuntijan työnä.

• konna
        Kössönöm kirjoitti:

olisi tosiaan myös hyvä logo ateimille itsenäisyytensä takia.

Huono puoli siinä on, että se johtaa ajatukset sitten harhapoluille, kuten animaliaan ja muuhun sellaiseen.

Eläimistä löytyisi tietenkin paljonkin hyviä ateismin edustajia, kuten keisaripingviini. Mutta se taas sotkettaisiin Linuxeen.

Mitens pääskynen? Vapaa uskonnon kahleista kuin lintu konsanaan;)

• konna
        Teotwawki kirjoitti:

ei tässä tosikoita olla. Minulla vaan on tämä Publiserissa työn alla jo. Tekninen toteutus tapahtuu sitten todellisen asiantuntijan työnä.

on taitto.

Pelkkä ajatuskin puistattaa:)

• Kössönöm
        konna kirjoitti:

olisi tosiaan myös hyvä logo ateimille itsenäisyytensä takia.

Huono puoli siinä on, että se johtaa ajatukset sitten harhapoluille, kuten animaliaan ja muuhun sellaiseen.

Eläimistä löytyisi tietenkin paljonkin hyviä ateismin edustajia, kuten keisaripingviini. Mutta se taas sotkettaisiin Linuxeen.

Mitens pääskynen? Vapaa uskonnon kahleista kuin lintu konsanaan;)

Jos ei erota korppia kyyhkysestä, niin jopa pääskynen saattaisi viedä ajatukset Unicefiin. Mikä tietysti sinänsä on ihan kannatettava asia.

Joo, kyllä kissat ovat A-luokkaa ateisminsa ja itsenäisyytensä takia.

• konna kirjoitti:

on taitto.

Pelkkä ajatuskin puistattaa:)

minä en ole mikään ammattilainen. Olen kuitenkin saanut lupauksen eräältä ystävältämme, että hän tekee versiostni sitten lopullisen julkaistavan kappaleen. Se saattaa sitten näyttää ihan erilaiselta, kun tämä Publiserilla tehty raakaversio. Artikkeita pitää vain saada nyt lisää ja niitä tulen pian pyytämään.

• konna
        Teotwawki kirjoitti:

minä en ole mikään ammattilainen. Olen kuitenkin saanut lupauksen eräältä ystävältämme, että hän tekee versiostni sitten lopullisen julkaistavan kappaleen. Se saattaa sitten näyttää ihan erilaiselta, kun tämä Publiserilla tehty raakaversio. Artikkeita pitää vain saada nyt lisää ja niitä tulen pian pyytämään.

tuossa paikallisen seurakuntalehden harvinaisen tarkalla silmällä, mutta mitään erityisen raflaavaa en siitä tällä kertaa löytänyt.

Ei tullut siis inspiraatiota sieltä, mikä on kyllä suoranainen ihme. Johtunee tuosta lähestyvästä pääsiäisestä; oli pelkkää normidiipadaata koko aviisi:)

• konna
        Kössönöm kirjoitti:

Jos ei erota korppia kyyhkysestä, niin jopa pääskynen saattaisi viedä ajatukset Unicefiin. Mikä tietysti sinänsä on ihan kannatettava asia.

Joo, kyllä kissat ovat A-luokkaa ateisminsa ja itsenäisyytensä takia.

pingviini jotenkin kiehtoo minua edelleen. Sääli, että se on varmaan kopiosuojattu.

Pingviini olisi hyvä symboli. Sehän elelee vihamielisessä ympäristössä, aivan kuten attekin:D

• Kössönöm
        konna kirjoitti:

pingviini jotenkin kiehtoo minua edelleen. Sääli, että se on varmaan kopiosuojattu.

Pingviini olisi hyvä symboli. Sehän elelee vihamielisessä ympäristössä, aivan kuten attekin:D

elele etelänapamantereella? Mikäs uhka niillä siellä on. Muuta kuin tietysti vilu ja nälkä.

Mutta siellä ei ole sentään Pittsburghia, hoohoota eikä Hannaa. Mikä onkin jo plussaa.

• Billy_Ray_Curys

Niin saan vaikka millaista siisteyttä aikaiseksi. Ei vaan skanneria ole, niin joku laitteen omistava tai tietokonegrafiikan osaava saa tämän kunnian. Ei kamerakännykälläkään viittis mitään huonolaatuista kuvaa ottaa piirrustuksestaan.

• Provo Gator

Minulla olisi hyvä logoehdotus, mutta kerrotko osoitteen, mihin sen voi lähettää ja mikä on deadline?

• liitteenä tuonne: [email protected] . Katsotaan sitten josko voisin antaa sinulle oikean osoitteen, kun en tunne sinua vielä.

• Provo Gator
        Teotwawki kirjoitti:

liitteenä tuonne: [email protected] . Katsotaan sitten josko voisin antaa sinulle oikean osoitteen, kun en tunne sinua vielä.

...ymmärrän kyllä. Kiitos!

• Provo Gator kirjoitti:

...ymmärrän kyllä. Kiitos!

pyyhettä kehään, sillä hyviä ideoita tarvitaan. Olen minä sinun nikisi täällä nähnyt, mutta kun et ole rekannut, niin koskaan ei voi tietää kuka on nikin takana. Täällä on nähty niin karmeita nikivarkauksia.

• Tristar

yaiteilija minä olen, ja logonsuunnittelu on ok. Aikaa vaan vähäsen. Jos minä alan tästä raapustelemaan, hmmh mutta miten minä sen saan skannattua tai mitään... ehkä otan kameralla kuvan ja lähetän sähköpostin liitteenä? En osaa vääntää töitäni digitaalisen muotoon mitenkään helposti. Mutta kyllä minä homman osaan.

• ja oodotellaan, ei tässä mikään kiire ole. Pari viikoa menee varmasti ennen kuin homma on valmis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe