Lesbot

miksi?????

Pakko kysuä että eikö suomalaiset kässärin tekijät osaa mitään muuta kuin kirjoittaa sarjoihin homoseksuaaleja? Salkkareissa on ollut jo homo ja kaksi lesboa, nyt sitten Kotikadussakin yksi lesbo: Laura. Ketään ei kiinnosta(ainakaan palstan perusteelaa)nähdä miten ihmiset tajuavat yhtäkkiä olevansa homoseksuaaleja... Herättäkää henkilöjä mielummin vaikka kuolleista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrettävää?

      Käsikirjoittajat eivät itse uskalla tulla kaapista ulos ja joutuvat ns. parantamaan itseään tällä tavalla.

      • suolaimelä

        Olen samaa mieltä, ymmärrettävää. Jos näitä seksuaalisesti poikkeavia kuvataan sillä verukkeella (mitä en usko) että kuuluvat arkeen, niin jonkun arkeen ne voivat kuulua,muttei minun. Moderdi vale koko väite.
        Pysykööt lesbot kaapeissaan! Kotikadussakin!
        Maku meni...


      • suu auki
        suolaimelä kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, ymmärrettävää. Jos näitä seksuaalisesti poikkeavia kuvataan sillä verukkeella (mitä en usko) että kuuluvat arkeen, niin jonkun arkeen ne voivat kuulua,muttei minun. Moderdi vale koko väite.
        Pysykööt lesbot kaapeissaan! Kotikadussakin!
        Maku meni...

        Ei tunnu oikein aidolta Laura hell'ä hymy, kun hän huomaa ihastuneensa naiseen ja kaikki entinen on poispyyhkäisty.
        Siis ainakin kaksi aviomiestä, molemmat kuolleet, toinen aidsiin, kaksi lasta, nyt uusi suhde jne.
        Kaikki tämä vain alkusoittoa sille, että oho, mä olenki lesbo!

        Menneisyys ei vaikuta siis mihinkään tämän uuden huomion edessä? Niinkö on tosielämässäkin? Ei pieneen mieleen ole välähtänyt aikaisemmin.

        Mitähän vielä keksitään, nyt on baarinpitäjätärkin joutumassa poseen, oltuaan ensin mielisairaana kuukausia.
        Ehdotuksia:
        On ilman muuta selvää, että se pahoille teille joutunut pappi osoittautuu vielä terroristiksi ja onkin paennut viranomaisia Afrikasta. Lapsista tulee huumeveikkoja, sillä hehän ovat nyt sen linnakundin hoivissa. Huonot vaikutteet tarttuvat.
        Kun se petetty palomies saa asiat selville, hänestä tulee massamurhaaja.

        Muitakin hyviä ehdotuksia voisimme suunnitella.


    • haluan katsoa!

      Joten älä puhu minun puolestani. Ihastumista, ensihuumaa ja rakastumista on aina ihana katsoa. Onneksi en ole tuollainen tiukkis. Laura taitaa tällä hetkellä olla enemmän bi.

      • yöääk

        tahallaan tekivät, ihankuin se olisi normaalia. yök


    • hahhaa

      olisi ollut jos ne mummot olisi keksineet alkaa lesboilemaan. Kas kun kässarin kirjoittajat eivät sellaista hoksanneet. Voihan seksiä harrastaa ikäihmisetkin, vaadin vanhuksillekin seksiä! Ja kun kerta tasa-arvo olla pitää niin lesboseksiä heillekin.Juonesta viis ja uskottavuudesta. Myös ihohuokosia enemmän!

      • Mäkimaamaahan

        on jo muuttunut pervoäijäksi ja inhokiksi, seuraavaksi päälle pitkä takki ja puiston kulmille vilauttelemaan, ekhibitionismia ja realismia. Suoraan kotikadulta katuojaan, rehdistä sotilaspapista pervoksi itsensäpaljastelijaksi


    • ollu

      Jokos muuten on laura ja toi krisse suudelleet/sängyssä ollet? Jäänyt muutama jakso välistä.

      • 'Avara näkemys'

        Ihan hienovaraisesti tuo ihastuminen on näytetty, mielestäni hyvällä maulla. Näyttelijät ovat onnistuneet hienosti. Mitään ei ole ns. tapahtunut, ja kuitenkin kaikki voivat nähdä, että näiden kahden välillä väreilee. Katsojille jää rivien välistä lukeminen, ja kommenteista päätellen kyllä on luettukin! Mikähän tässä nyt on niin järkyttävää...


      • zxf

        ei vielä, ostivat vasta dildot toisilleen.


    • Mikähän ranskalainen kappale soi taustalla kun Laura ja Krisse tekivät kukka asetelmia Krissen lupona?

      • se ollu...

        ruotsalainen Eva Dahlgren lauloi taustalla luulen näin ainakin(on muuten lesbo itekin)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      2001
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1551
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1303
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1096
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1042
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      996
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      979
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      930
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe