Kertokaahan ihmiset millainen paikka monnin asuinalue on asua?onko pitkällä hyvinkään keskustasta?pääseekö miten hyvinkään keskustaan ym.ym.mietin vain jos junalla kulkisi töihin..onko hyvä paikka kasvatta lapsia?Millaisia koulut on?
Monni asuinalueena?
16
5021
Vastaukset
- Kantamies
Hyvinkään keskustaan jotain 6-7km varmaan kiva paikka kasvattaa lapsia, mitä tulee junalla kulkemiseen töihin niin siellä ei ole enää juna-asemaa eli siis junat ei pysähdy siellä enää..
Mitä kouluun tulee niin taitaa olla pieni kyläkoulu eli joutuu käymään muualla koulussa taitaapi olla Riihimäellä lähin kun monni Hausjärveen kuuluu eli Kantahämeeseen.. Ei kait siellä ole kauppojakaan ole lähimmät on Hyvinkäällä ja muutkin palvelut sieltä puuttuu eli joudut käymään muualla asioilla..
Monni on varmaan ihan kiva paikka asua jos landella haluat asua? Mutta kyllä minä ainakin miettisin asuisinko sellaisessa paikassa jossa ei ole oikeastaan yhtään mitään, mutta ehdotan käy ajelemassa autolla siellä niin näet onko siellä sellaisia paikkoja josta tykkäät/et tykkää niin sillähän se selviää niin ei tarvitse arvuutella kannattaako sinne oikeasti muuttaa??- Pelli Okka
kun niillä on kokoajan suu auki ja ne kuorsaa vaikka ovat hereillä.
- tunnistaa
Pelli Okka kirjoitti:
kun niillä on kokoajan suu auki ja ne kuorsaa vaikka ovat hereillä.
siitä, että sillä on koko ajan pää auki. Nimimerkkien vaihto ei hämää yhtään.
- määääääää
Moi.Asun itse tällä hetkellä monnissa ja ei tässä ole valittamista.Vaikka tämä on hämeen puolta niin
esim yläaste ikäiset käyvät hyvinkään puolella koulussa ja alakoululaiset käyvät omaa koulua.
Tästä missä itse asun ei ole kuin 4 km hyvinkään keskustaan ja tästä pääsee paremmin (lue nopeammin)
moottoritielle jos käy pääkaupunki seudulla töissä.Itse kyllä voin suositella.
Asunnot ovat noin 5-10 tuhatta euroa halvempia kuin hyvinkäällä eli jos jaksaa kulkea saman matkan kuin hyvinkäänkylästä keskustaan niin ok paikka.
ps. hyvinkään terveyskeskusta voi käyttää vaikka onkin hausjärveläinen.Pois luettuna hammaslääkäri ja sellaiset yleisluontoiset"kausitarkastukset"ym vastaavat.- muuttaako
mites tuo päivähoito siellä?saako helposti kunnalliseen päivähoitoon?Onko edes lähistöllä kunnallista hoitoa kun tossa kattelin ni jäi mielikuva et yksityisiä hoitopaikkoja olisi enemmänkin tarjolla.Onko pitkiä jonoja hoitoon?Käytiin eilen aluetta katsomassa ja tykästyin kovasti..näytti lapsiperheen paratiisilta =)Paikalta jossa olisi hyvä kasvatta lapset. Koulukyydistä vielä sen verran että pitääkö paikkansa että lapset hakee ja tuo kouluun kunnan järjestämä koulutaksi?
- määääääääää
muuttaako kirjoitti:
mites tuo päivähoito siellä?saako helposti kunnalliseen päivähoitoon?Onko edes lähistöllä kunnallista hoitoa kun tossa kattelin ni jäi mielikuva et yksityisiä hoitopaikkoja olisi enemmänkin tarjolla.Onko pitkiä jonoja hoitoon?Käytiin eilen aluetta katsomassa ja tykästyin kovasti..näytti lapsiperheen paratiisilta =)Paikalta jossa olisi hyvä kasvatta lapset. Koulukyydistä vielä sen verran että pitääkö paikkansa että lapset hakee ja tuo kouluun kunnan järjestämä koulutaksi?
Käsittääkseni ei ole kuin yksityisiä päivähoito paikkoja mikä on kyllä huono homma.Ainakin tästä ketunlenkin ja holintien suunnalta käy bussi noutamassa kouluun (ala aste)hyvinkäällä käyvät
menee omin neuvoin.Terveyskeskus on todellakin riihimäessä mutta itse kun käytän pääasiassa yksityisiä niin ei ole tullut käytyä terveyskeskusessa. - Kantamies
muuttaako kirjoitti:
http://www.hausjarvi.fi/index.asp?id=9C2A2264E8184DA2B6F0A2961E4FBE7F
- terveisiä Hyvinkäänkylästä
Hyvinkäänkylästä on matkaa keskustaan max 3 km, julkinen liikenne toimii. Päätieltä on toimivat bussivuorot Helsinkiin. Alueella on ala- ja yläaste kävelymatkan päässä. Useita päiväkoteja Hyvinkäänkylä/Veikkari -alueella. On paikallinen Siwa ja Pyrhönen lähes nurkalla, siinä myös pankkiautomaatti. Että Monni on tässä suhteessa ihan eri sarjassa.
- kunnan palvelut
Oitissa asti.Terveyspalvelut Riihimäellä asti.Asuminen siellä vaatii auton tai kaksi tilanteesta riippuen.
- monnilainen
Itse asun Monnissa ja olen tykännyt todella paljon. Se on totta, että täällä tarvitsee kaksi autoa, mutta ei haittaa meitä, koska emme Vantaallakaan käyttäneet julkisia kulkuneuvoja vaikka niitä meni talomme edestä 10 min. välein. Palveluita täällä ei ole. Mutta tämä on sitä me haimme. Käymme mielellämme Riihimäellä kaupassa, terveyspalvelut hoidamme Helsingissä ja Riihimäellä. Meille tämä ei ole ongelma. Kannattaa miettiä mitä hakee ja valita sitten asuinpaikkansa. Jos haluaa kulkea yleisillä kulkuneuvoilla ja käyttää terveyskeskusta, niin suosittelen muuttamista kaupunkiin. Helsingissä nuo palvelut ovat lähellä ja toimivat. nimimerkillä kokemusta on.
- Anonyymi
itse asun monnissa ja voin sulle sanoa sen että ÄLÄ MUUTA TÄNNE! ihan kauhee paikka asua, ei julkisia, ei kauppaa, ei katuvaloja monninlinjalla, tiet ihan kauheessa kunnossa kun ei kukaan tee asialle mitään, riksussa ja hämeenlinnassa terveyspalvelut... lista jatkuu, lopputulos on EI KANNATA!
- Anonyymi
Päätit sitten vastaa yli 10 vuotta vanhaan viestiin. Onko kaikki muumit laaksossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätit sitten vastaa yli 10 vuotta vanhaan viestiin. Onko kaikki muumit laaksossa?
Hän vastasi tultuaan vakuuttuneeksi asiasta. Älä puutu asioihin jotka eivät sinulle kuulu. Asia on Monni asuinalueena, ei Muumilaakso, joka sinua kiinnostaa enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän vastasi tultuaan vakuuttuneeksi asiasta. Älä puutu asioihin jotka eivät sinulle kuulu. Asia on Monni asuinalueena, ei Muumilaakso, joka sinua kiinnostaa enemmän.
😊❤🤔
- Anonyymi
Kummat on kovempia paavolan pantterit vai monnin muumit?
- Anonyymi
Onko kaikki muumit laaksossa tarkoittaa että onko sun päässä kaikki kohillaan...nuorison juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145