Näin on

kirjoitettava

minä olin. Oli talot, maat, autot, ja kaikkea yllin kyllin. Mutta minulta vietiin kaikki. Kun valitin näille vanhimmille, minua uhkailtiin väkivallalla, että kuvittelen, väitettiinn mielisairaaksi, halveksuttiin minun elämää. Siksi kun minulla ei ole "isää" ja olen maaton mies. Ei seurakunnassa mitään arvoa. Tätäkö on on kristillinen rakkaus. Kun tyhjä taskuna ja nälkäisenä pyysiin apua, niin sanotttiin että julkiset sektorit auttavat. Seura kun sanoo etä ei ole mitäään velvollisuutta auttaa toisia. Raamattu sanoo kyllä toisin. Rahaa ja omaisuutta kyllä kerätään, mutta ei auteta. Onhan ironista että jos joudut "nälkäseksi" niin joudut hakemaan apua muulta seurakunnalta. Tätäkö Jumala tarkoitti? Mutta seura on näin määrärränyt sieltä amerikoista. Kuinka voi jaksaa, jos ei ole varakas, ja ei ole suhteita. Ei mitenkään. Minä olen ilman mitään. Myöskin seurakuntalainen. Se kärsivä.

15

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitoni

kui ne jätti sulle tietsikan,veikö pyöränkin,entäs känny...voi herranjumala mitä ihmiset voi kirjottaa,kai vessapaperia jätti ja Aarikan asiaston

• kuinka voit

olla sydämetön,mutta Jt on,olen sen aina huomannut ,heillä ei ole empatiakykyä.

• tekoihin.
        kuinka voit kirjoitti:

olla sydämetön,mutta Jt on,olen sen aina huomannut ,heillä ei ole empatiakykyä.

Hei, tässä sinulla on mahdollisuus laupeuteen. Vaihtakaa aloittajan kanssa osoitteita ja pääset osaltasi avustamaan häntä. Oletan, että sinulla ei ollut tarkoitus vain sättiä ja tahtoa löytyy.

Kyselen kuukauden päästä palstalla miten asia on edistynyt.

• joskus jo
        tekoihin. kirjoitti:

Hei, tässä sinulla on mahdollisuus laupeuteen. Vaihtakaa aloittajan kanssa osoitteita ja pääset osaltasi avustamaan häntä. Oletan, että sinulla ei ollut tarkoitus vain sättiä ja tahtoa löytyy.

Kyselen kuukauden päästä palstalla miten asia on edistynyt.

myötätunto ja lämmin suhtautuminen lähimmäiseen auttaa,kaunis sana ja hymy,mutta kuten tuo NEITONI ,otti osaa aloittajan hätään,kuvaa kait Jt sielunmaisemaa

• jättivät

paskapaperia että viikon sillä pyyhkii perseensä.
        Muuta eivät jättäneet.

• kun--

Niinkö meni kaikki konkurssipesän mukana? Otitko osaa johonkin riskisijoituksen? Wincapitan tyyliseen?

• oikeesti näin...

>>>Seura kun sanoo etä ei ole mitäään velvollisuutta auttaa toisia.

• kuinka monta

vähävaraista olet auttanut,ihan oikeasti eikä vaan hienona ajatuksena?

• ------
        kuinka monta kirjoitti:

vähävaraista olet auttanut,ihan oikeasti eikä vaan hienona ajatuksena?

Jaan tarvittaessa ammattitaitoani. Viimeksi pari viikkoa sitten muutaman päivän verran. Suora raha ei välttämättä ole se ratkaisu, varsinkaan riippuvaisuus ongelmaisila.

Pelkkää rahaa olen laittanut esim. henkilölle jonka leikkausta valtio ei maksanut korkeaan ikään vedoten. Kyse oli leikkausten priorisoinnista.

• yllättynyt

Älä puhu skeidaa !

Jos sulla ei ole ruokaa, asuntoa, vaatteita, mene sosiaaliin, ne on ensi sijalla vastuussa sun auttamisesta ! Sitä varten olet verotkin maksanut aikoinasi ( vai oletko) että saat yhteiskunnalta apua tarvittaessa. Ja jos et saa he näkevät että et ole avun tarpeessa.

Seurakunta voi tietty auttaa ja varmasti auttaakin, jos kyse on tosi hädästä, mutta voi auttaa myös mainitsemallani ohjeella.

Jos kaikki meni, jäihän sulle elämä josta uuteen alkuun on pääsee samalla tavalla kuin kaikki muutkin omien ponnistelujen avulla.
      Vai kaipaatko jotain näyttävää, taloja, autoja, maita, kaikkea yllin kyllin ?
      Raamatussa taas sanotaan että kun on elatus ja vaatteet, tyytykäämme siihen.

• ja kaikki loput

amerikkaan järjestölle

• riittää.
        ja kaikki loput kirjoitti:

amerikkaan järjestölle

Taas yksi tietämätön ja aivopesun uhri. Kirjoittele vasta sitten kun tiedät asiasta jotain.

• haiskin.
        riittää. kirjoitti:

Taas yksi tietämätön ja aivopesun uhri. Kirjoittele vasta sitten kun tiedät asiasta jotain.

Nämä RAHA värssyt on kääntyneet päälaelleen. 25 vuotta sitten sai koko ajan kuulla siitä, että hyvä siinä on olla kun rahaa amerikasta koko ajan teille syydetään. Nyt se onkin toisinpäin.

Panettelu näyttää olevan trendi asia.

• Sitten rahastaa
        haiskin. kirjoitti:

Nämä RAHA värssyt on kääntyneet päälaelleen. 25 vuotta sitten sai koko ajan kuulla siitä, että hyvä siinä on olla kun rahaa amerikasta koko ajan teille syydetään. Nyt se onkin toisinpäin.

Panettelu näyttää olevan trendi asia.

Noinhan se menee. Ensin Amerikka panostaa maahan rahaa, sitten kun on tehty tarpeeksi käännynnäisiä, kääntyvät rahavirratkin.

Aivan oikein todistit!

• neitoni
        Sitten rahastaa kirjoitti:

Noinhan se menee. Ensin Amerikka panostaa maahan rahaa, sitten kun on tehty tarpeeksi käännynnäisiä, kääntyvät rahavirratkin.

Aivan oikein todistit!

ei teillä reppanoilla oo mittään tajua miten raha kulkee JT,tosiaan naurattaa ;))
        Enkä vaivaudu enää ees kertomaan,sen verta moneen otteeseen sen on kirjottanu,sama levy soi päällä amerikasta...piän taas hetken paussin ku suututtaa vain nää idiootit,mut hei ny en kironnu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe