Hankitpa minkä tahansa vekottimen niin mukana seuraa aina nippu erilaisia piuhoja. Niitä alkaa olla jo kiusaksi asti. Arvatkaa meneekö siinä vanhan muorin pasmat sekaisin, että mikä piuha kuuluu mihinkin loveen.
Onkohan miesväellä jokin kikka millä selvitä tästä piuharuuhkasta?
Piuhoja pitkin ja poikin
6
403
Vastaukset
- niin siivous
se vasta hankalaa on! Aina samat johtokasat vastassa. Jotain putkea ovat yrittäneet laittaa, mutta ei niihin mahdu, kuin vähän.
laittaa liimapaperista nimilapun piuhan kosketimenpäähän niin ainakin muistaa siittä mihinkä se johto on kytketty.
Muuttaessa se oli tosi hyvä, kun oli irrotettava kaikki niin siinä ei ollut sitten niinpaljon ihmettelemistä niiden yhdistämisessä.
Olen aina pärjänny yksin .
Vaikka olenkin Nuorison mielestä jo ikäloppu,mutta kun en ole heittäny "hoksottimia" pellolle niin pärjää.- Helepeena
ullamirjami kirjoitti:
laittaa liimapaperista nimilapun piuhan kosketimenpäähän niin ainakin muistaa siittä mihinkä se johto on kytketty.
Muuttaessa se oli tosi hyvä, kun oli irrotettava kaikki niin siinä ei ollut sitten niinpaljon ihmettelemistä niiden yhdistämisessä.
Olen aina pärjänny yksin .
Vaikka olenkin Nuorison mielestä jo ikäloppu,mutta kun en ole heittäny "hoksottimia" pellolle niin pärjää.On aivan totta että siivotessa kaikkinaiset johdot ovat kiusana lisänä vielä nämä lukemattomat jatkojohdot. Uudisrakentamisessa tämä pistokkeiden tarve on huomattu, mutta tuskin kymmentäkään vuotta vanhemmissa taloissa vain keittiöosassa on tämä pistokkeiden määrä huomioitu, muussa osassa huoneistoa niitä on vain mutama. Niimpä sitten jatkojohtoja liruu vähän siellä täällä.
Hieno oivallus tämä piuhojen merkkaaminen. Kiitos vinkistä. Muuttotilanteessa minua auttavat kylläkin lapset, mutta muuten on parasta selvitä omin neuvoin. Helepeena kirjoitti:
On aivan totta että siivotessa kaikkinaiset johdot ovat kiusana lisänä vielä nämä lukemattomat jatkojohdot. Uudisrakentamisessa tämä pistokkeiden tarve on huomattu, mutta tuskin kymmentäkään vuotta vanhemmissa taloissa vain keittiöosassa on tämä pistokkeiden määrä huomioitu, muussa osassa huoneistoa niitä on vain mutama. Niimpä sitten jatkojohtoja liruu vähän siellä täällä.
Hieno oivallus tämä piuhojen merkkaaminen. Kiitos vinkistä. Muuttotilanteessa minua auttavat kylläkin lapset, mutta muuten on parasta selvitä omin neuvoin.Olen yrittänyt laittaa matalan laatikon lattialle ja siihen ne johdot..Helpompi siivota..t.Irkku
- rännäli.
irkku-37 kirjoitti:
Olen yrittänyt laittaa matalan laatikon lattialle ja siihen ne johdot..Helpompi siivota..t.Irkku
Laatikoita ei enää mahdu minnekään tilan pienuuden takia ja siksipä piuhat kulkevatkin pitkin seinustoja hyllyjen, sänkyjen ja sohvien takaa.
Ostin hiljattain kasettisoitin radion ja siinäpä oli asentamista ennenkuin radio saatiin kuuluvaksi. Itse en osannut mutta nuorin tytär aikansa rapsuteltuaan sai kaikki järjestykseen.
Kyllä nuo nykyiset vehkeet ovat liian vaikeita oppia näin iäkkäälle ihmiselle
Mulla on vanhoja kasetteja ja on mukava kuunnella musiikkia jota itse on nauhottanut.
Vabha radio meni kasetti osaltaan epäkuntoon ja oli pakko saada uusi. - harmistunut
Aina ne sängyn alla olevat piuhat on tiellä siivotessa. Lisäksi kaikki tietokoneen ja puhelinten johdot, lamppujen myös.
Ehkä se hyöty sitten tasoittaa sitä harmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei142759Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221290- 891195
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2461038Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511023Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63944Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253826- 84796
- 41762
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46729