Piuhoja pitkin ja poikin

Helepeena

Hankitpa minkä tahansa vekottimen niin mukana seuraa aina nippu erilaisia piuhoja. Niitä alkaa olla jo kiusaksi asti. Arvatkaa meneekö siinä vanhan muorin pasmat sekaisin, että mikä piuha kuuluu mihinkin loveen.
Onkohan miesväellä jokin kikka millä selvitä tästä piuharuuhkasta?

6

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin siivous

se vasta hankalaa on! Aina samat johtokasat vastassa. Jotain putkea ovat yrittäneet laittaa, mutta ei niihin mahdu, kuin vähän.

• laittaa liimapaperista nimilapun piuhan kosketimenpäähän niin ainakin muistaa siittä mihinkä se johto on kytketty.

Muuttaessa se oli tosi hyvä, kun oli irrotettava kaikki niin siinä ei ollut sitten niinpaljon ihmettelemistä niiden yhdistämisessä.
        Olen aina pärjänny yksin .
        Vaikka olenkin Nuorison mielestä jo ikäloppu,mutta kun en ole heittäny "hoksottimia" pellolle niin pärjää.

• Helepeena
        ullamirjami kirjoitti:

laittaa liimapaperista nimilapun piuhan kosketimenpäähän niin ainakin muistaa siittä mihinkä se johto on kytketty.

Muuttaessa se oli tosi hyvä, kun oli irrotettava kaikki niin siinä ei ollut sitten niinpaljon ihmettelemistä niiden yhdistämisessä.
        Olen aina pärjänny yksin .
        Vaikka olenkin Nuorison mielestä jo ikäloppu,mutta kun en ole heittäny "hoksottimia" pellolle niin pärjää.

On aivan totta että siivotessa kaikkinaiset johdot ovat kiusana lisänä vielä nämä lukemattomat jatkojohdot. Uudisrakentamisessa tämä pistokkeiden tarve on huomattu, mutta tuskin kymmentäkään vuotta vanhemmissa taloissa vain keittiöosassa on tämä pistokkeiden määrä huomioitu, muussa osassa huoneistoa niitä on vain mutama. Niimpä sitten jatkojohtoja liruu vähän siellä täällä.
        Hieno oivallus tämä piuhojen merkkaaminen. Kiitos vinkistä. Muuttotilanteessa minua auttavat kylläkin lapset, mutta muuten on parasta selvitä omin neuvoin.

• Helepeena kirjoitti:

On aivan totta että siivotessa kaikkinaiset johdot ovat kiusana lisänä vielä nämä lukemattomat jatkojohdot. Uudisrakentamisessa tämä pistokkeiden tarve on huomattu, mutta tuskin kymmentäkään vuotta vanhemmissa taloissa vain keittiöosassa on tämä pistokkeiden määrä huomioitu, muussa osassa huoneistoa niitä on vain mutama. Niimpä sitten jatkojohtoja liruu vähän siellä täällä.
        Hieno oivallus tämä piuhojen merkkaaminen. Kiitos vinkistä. Muuttotilanteessa minua auttavat kylläkin lapset, mutta muuten on parasta selvitä omin neuvoin.

Olen yrittänyt laittaa matalan laatikon lattialle ja siihen ne johdot..Helpompi siivota..t.Irkku

• rännäli.
        irkku-37 kirjoitti:

Olen yrittänyt laittaa matalan laatikon lattialle ja siihen ne johdot..Helpompi siivota..t.Irkku

Laatikoita ei enää mahdu minnekään tilan pienuuden takia ja siksipä piuhat kulkevatkin pitkin seinustoja hyllyjen, sänkyjen ja sohvien takaa.
        Ostin hiljattain kasettisoitin radion ja siinäpä oli asentamista ennenkuin radio saatiin kuuluvaksi. Itse en osannut mutta nuorin tytär aikansa rapsuteltuaan sai kaikki järjestykseen.
        Kyllä nuo nykyiset vehkeet ovat liian vaikeita oppia näin iäkkäälle ihmiselle
        Mulla on vanhoja kasetteja ja on mukava kuunnella musiikkia jota itse on nauhottanut.
        Vabha radio meni kasetti osaltaan epäkuntoon ja oli pakko saada uusi.

• harmistunut

Aina ne sängyn alla olevat piuhat on tiellä siivotessa. Lisäksi kaikki tietokoneen ja puhelinten johdot, lamppujen myös.
        Ehkä se hyöty sitten tasoittaa sitä harmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      120
      2562
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      98
      1728
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1225
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      181
      1202
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      77
      1107
    6. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      26
      1054
    7. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      61
      997
    8. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      967
    9. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      880
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      851
    Aihe