Hei everybody!
Olen viimeiset 10 vuotta saanut nauttia hyvästä seksistä lukuisten eri partnereiden kanssa. Naiset ovat nauttineet myös, olen usein saanut positiivista palautetta niin sanojen kuin orgasmissa värisevän vaginan muodossa. Penikseni on normaalipituinen mutta melko ohut, n.11cm ympärysmitaltaan mutta se ei ole ollut mulle mikään suuri ongelma koska olen aina ajatellut, seksielämän ollessa hyvin usein molemminpuolin tyydyttävää, että ei se koko vaan se miten sitä käyttää.
Viime viikkoina ajatuksiini on kuitenkin hiipinyt piinaava ajatus siitä, etten saakaan seksistä samanlaista nautintoa kuin muut kundit/en pysty antamaan naiselle samaa kokemusta.
Onko siis normaalia että kun penikseni on vaginassa, tunnen vain harvoin puristavaa tunnetta, ja ikäänkuin vain hankaan sitä jotain vagina seinämää vasten, ellei sisääntulokulma ole hyvin suuri. (Esim. takaapäin en tunne puristavaa tunnetta kuin hyvin harvoin.) Jos nainen on hyvin vähän kiihottunut voin tuntea puristusta, mutta kun naisen kosteus lisääntyy ja viimeistään silloin kun mahlat alkavat valua reisille, puristus katoaa. Jos liikun TODELLA hitaasti voin puristusta ehkä tuntea.
Anaaliseksi on erilaista, sulkijalihas puristaa penistä, varsinkin alkuvaiheessa. Sen vuoksiko olen niin suuri anaalifani että olen vajaamittainen normaaliseksiin?
Ohut penis, onko kokemus erilainen kuin paksummalla? Kundit ja naiset, molemmat?
7
5797
Vastaukset
- Normaalikokoinen mies...
Eipä ole tuollaista tullut vastaan, kyllä mulla on sellaisia kokemuksia, että ottaa vastaan aika kovasti ja puristaa tiukasti.
Käy oikeasti kateeksi, että homma on sulla noin helppoa eikä naisia satu... :(- tuolla.
Aivan, tuolla ympärysmitalla kun aloittajalla varmaan harvemmin tulee vastaan niitä tilanteita, että pitää jättää panematta kun ei pelit sovi yhteen, sehän se vasta helvetin mukavaa onkin, kun on ihan liekeissä ja sitten ei vaan pääse itse asiaan.
- kateeksi joo uskotaan
yritä vaan puolustella pientä piliäs sillä että se on paras.
- Mites naiset?
Mullakin ohut kalu ja täytyy myöntäå ettei ole kovin miehekäs fiilis kun se huljahtaa sisään noin vaan, tuntuu vähä siltä että pillu nielasee sen eikä se pysty täyttämään naista. Kondomin kanssa ei välttämättä tunne mitään kun se on siellä..
Kiinnostas naisten mielipiteet asiasta.
Paksunnosleikkaus?- aptdkh
Ne tuntuu hyvälle ,siis laadukkaat.
- ja samat ajatukset
etenkin jos on tullut otettua pohjia, niin kovin on tunnotonta ja laukeaminen saattaa jäädä kokonaan.
Ehkä tästä johtuen mulle on tullut melkoinen halu päästä kokeilemaan jotain teiniä (tietysti laillisen ikäistä), eli voisiko tuntu olla toisenlainenkin... tähän astiset olleet kaikki yli 20v. - naisena
sanon, että ohut penis on vallan mainio, varsinkin jos jompi kumpi pystyy siinä tilanteessa hieromaan klitorista.
Iso ja paksu penis vie (ainakin minulta) tunnon kokonaan klittystä ja muutenkin.
Käytä siis pimppiä ja myös klittyä samanaikaisesti: Orgasmit tällätavoin ihan tooooosi....oh ja ah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344310Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492283Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471405- 851230
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501100Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899- 59891