100 € työttömille aktivoitumiseen, ehdottaa Liisa Hyssälä..
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Liisa Hyssälä antaisi työttömille aktiivirahaa/1135244485258
Näissä painotuksissa Hyssälä on oikealla asialla, ainakin mitä uutisesta voi päätellä. Sata € nyt ei ole mitään ja sen syö jokin muu etuudeksi nimetty korvaus tai jokin muu ehto kättelyssä. Joten aktiivisuus jää sikseen, ja aktiivisuus jota rikkaille annetaan tuhansin ja sadoin tuhansin tai jopa miljoonin euroin, ei tässäkään logiikassa mitenkään voi aktivoida työtöntä. Jotakin urheilijaa aktivoidaan jättisummin, jotta laskisi mäkeä suksillaan paremmin tai työntäisi kuulaa pidemmälle jne..
Nämä Ihmiset kuitenkin tarvitsevat tämän vaivaisen sata €, eikä sitä saa mitata mistään muusta pois. Tavoite tulee kuitenkin asettaa ainoastaan EU:n köyhyysrahan ylittävästi. Niin voisimme alkaa puhumaan myös ihmisoikeuksien toteutumisesta Suomessa, oikeusmurhaamisesta, kun on tullut jo niin joka päiväistä.
Sensuuriuhan vuoksi juttu julkaistaan myös Suomi24/politiikka/kommunistit/kokoomuss/keskusta/vihreät/persut/listalla. Kommareille ja vasseille moista julkistusta ei tarvitse tehdä, sillä nämä ymmärtävät tällaiset asiat jo itsestään. Heidän suuri emootio ja empatiakykynsä riitää pitään heidät hyvin ajassa ja asioissa mukana.
100 € työttömille aktivoitumiseen..
12
409
Vastaukset
- Kysyjä X
...rahaa pitää Hannulle kerätä jotta se aktivoituisi OIKEISIIN TÖIHIN! Koskas sinä olet tehnyt viimeksi OIKEAA PALKKATYÖTÄ - jos jätetään nuo sinun riistokapitalistin elämänvaiheet väliin. Oletko koskaan? Et ainakaan ole koskaan maininnut olevasi työläinen - osakekiimasi ja sadut oikeusmurhista kyllä jo tunnetaan.
kuten olet varmaan lukenut, olen tyhmän rikollisen oikeuslaitoksemme tuottama uhri. Joten oikea osoite maksaa minulle on yhteiskuntanne korvaukset. Valitettavasti tein joskus töitä ja saan siitä nyt työkyvyttömyyseläkettä. Kuten olet siitä jo aiemmin minua ja muita eläkeläisiä solvannutkin. Ja jonka solvaamisen on poliisi todennut lailliseksi, koska ei suostu sitä tutkimaan.
Minä olen eläkkeellä, minä käyn eri yhditykseissä pitämässä lippua korkealla mm. työttömien. Minä valmistaudun pistämään linnaan väärintekijät ja aloitan oikeuslaitoksesta, sitten vakuutusyhtiöistä ja pankeista ja lopuksi valikoidusti virkamieskunnasta.
Minua ei kiinnosta se onnistunko tässä, sillä tiedän hyvin, että asia ei ole minun käsissä vaan valituneen työväestön. Jota te porvarit kusetatte ja hämätte paskajutuillanne, jotka eivät kestä mitään käytäntö testiä. Ja jota samaa kohderyhmää minä vähillä keinoillani yritän valistaa. Mutta, kun onnistun, kun työväenluokka laittaa pyörät pyörimään, on konseptini selvä. Teen sen mikä on meidän jokaisen sivistyneen velvollisuus, vien toivoa ja teoriaa käytäntöön. Olen siis eräänlainen kommunistinen lähetyssaarnaaja eli kaaderi!
Kristillinen liturgia takoo teille, että antakaa armoa ja muuta paskaa, mutta minun armoni väärintekijöille on kansanoikeuden käsissä.- Kysyjä X
hannu_rainesto kirjoitti:
kuten olet varmaan lukenut, olen tyhmän rikollisen oikeuslaitoksemme tuottama uhri. Joten oikea osoite maksaa minulle on yhteiskuntanne korvaukset. Valitettavasti tein joskus töitä ja saan siitä nyt työkyvyttömyyseläkettä. Kuten olet siitä jo aiemmin minua ja muita eläkeläisiä solvannutkin. Ja jonka solvaamisen on poliisi todennut lailliseksi, koska ei suostu sitä tutkimaan.
Minä olen eläkkeellä, minä käyn eri yhditykseissä pitämässä lippua korkealla mm. työttömien. Minä valmistaudun pistämään linnaan väärintekijät ja aloitan oikeuslaitoksesta, sitten vakuutusyhtiöistä ja pankeista ja lopuksi valikoidusti virkamieskunnasta.
Minua ei kiinnosta se onnistunko tässä, sillä tiedän hyvin, että asia ei ole minun käsissä vaan valituneen työväestön. Jota te porvarit kusetatte ja hämätte paskajutuillanne, jotka eivät kestä mitään käytäntö testiä. Ja jota samaa kohderyhmää minä vähillä keinoillani yritän valistaa. Mutta, kun onnistun, kun työväenluokka laittaa pyörät pyörimään, on konseptini selvä. Teen sen mikä on meidän jokaisen sivistyneen velvollisuus, vien toivoa ja teoriaa käytäntöön. Olen siis eräänlainen kommunistinen lähetyssaarnaaja eli kaaderi!
Kristillinen liturgia takoo teille, että antakaa armoa ja muuta paskaa, mutta minun armoni väärintekijöille on kansanoikeuden käsissä.Hannu parka on saanut sellaisen tuomion oikeusistuimelta että häneltä amputoitiin kyky tehdä töitä. Ai niin... eihän se hannu ole koskan OIKEITA töitä tehnyt - Hannu on ollut ikänsä OMISTAJA, riistoporvari (kuten kommunistit leikkisästi sanovat).
Hannulle näytti olevan tuo TYÖMIEHEN TÖIHIN joutuminen niiin kova paikka että hänpäs hommasi itsensä eläkkeelle. Pittääpä työläinen Äkxän tehdä kovasti omia töitään, jotta niillä rahoilla saadaan tällaisten hannujen riennot kustannettua. hannu_rainesto kirjoitti:
Kristillinen liturgia takoo teille, että antakaa armoa ja muuta paskaa, mutta minun armoni väärintekijöille on kansanoikeuden käsissä.eläkeiässä kuten työeläkeläinen? Minä täytän jo uudemmatkin esitetyt vaatimukset mutta oletko sinä laskemassa tavoite-eläkeikää kuten muutkin luuserit?
Se 100€ tai muu summa joka aktivoitumisesta maksettaisiin on sille saajalleen paljon suuremman arvoinen jos hän sillä hoksaa lopettaa lorvimisen ja aktivoituu. Aktivoiduttuaan hänellä on mahdollisuus saada se satku moninkertaisesti ja oikealla työllä eikä makaamalla tai pubissa istuen.
Sinulla hannu on luuserin taktiikka ja ajatukset.
En usko sinun olevan minkään uhri vaan omien väärien ja typerien päätöstesi ansassa.Kysyjä X kirjoitti:
Hannu parka on saanut sellaisen tuomion oikeusistuimelta että häneltä amputoitiin kyky tehdä töitä. Ai niin... eihän se hannu ole koskan OIKEITA töitä tehnyt - Hannu on ollut ikänsä OMISTAJA, riistoporvari (kuten kommunistit leikkisästi sanovat).
Hannulle näytti olevan tuo TYÖMIEHEN TÖIHIN joutuminen niiin kova paikka että hänpäs hommasi itsensä eläkkeelle. Pittääpä työläinen Äkxän tehdä kovasti omia töitään, jotta niillä rahoilla saadaan tällaisten hannujen riennot kustannettua.yrittäjäksi. Meillä on monta koulua joista näitä yrittäjiä tulee. Kerropa sinä, mistä muusta koulusta tulee vain yrittäjiä...?
Minä olen tehnyt töitä, opiskellut paljon, ollut yrittäjä.
Nyt minä elän eläkkeellä ja vain siksi, että oikeus on asian niin järjestänyt. Minun tulisi olla yrittäjänä, olen hyvin luova, innovatiivinen ja osaava. Pystyisin perustaan nytkin kolme neljä teollista yritystä, mutta porvarihallinto ja sen luokkaoikeus on sen estänyt.
Joten menkää porvarit vittuun hovioikeuksinenne ja pankaa tosianne perseeseen niin syntyy vielä suurempi paska kompostimme täytteeksi.
Teillä ei ole yhtään argumenttia puolustaa niitä rikollisia toimia joita hallintonne on minulle tehnyt, joten minulla on täysi oikeus ajatella heistä mitä pitää, tuoda se julki ja miettiä mitä teen, kun valta maassa vaihtuu.
Olen jo sanonut, että minä en ole armon antajia ihmistä vastaan rikkoneille, joten nyt vain toistan sen. Uskokaa te voimaanne, minä uskon omaani, työväenluokkaan ja sen raivoon. Objektiivisesti meitä on miljoonia, teitä vain kourallinen.- rajanvartija
yrittäjäksi. Meillä on monta koulua joista näitä yrittäjiä tulee. Kerropa sinä, mistä muusta koulusta tulee vain yrittäjiä...?
Minä olen tehnyt töitä, opiskellut paljon, ollut yrittäjä.
Nyt minä elän eläkkeellä ja vain siksi, että oikeus on asian niin järjestänyt. Minun tulisi olla yrittäjänä, olen hyvin luova, innovatiivinen ja osaava. Pystyisin perustaan nytkin kolme neljä teollista yritystä, mutta porvarihallinto ja sen luokkaoikeus on sen estänyt.
Joten menkää porvarit vittuun hovioikeuksinenne ja pankaa tosianne perseeseen niin syntyy vielä suurempi paska kompostimme täytteeksi.
Teillä ei ole yhtään argumenttia puolustaa niitä rikollisia toimia joita hallintonne on minulle tehnyt, joten minulla on täysi oikeus ajatella heistä mitä pitää, tuoda se julki ja miettiä mitä teen, kun valta maassa vaihtuu.
Olen jo sanonut, että minä en ole armon antajia ihmistä vastaan rikkoneille, joten nyt vain toistan sen. Uskokaa te voimaanne, minä uskon omaani, työväenluokkaan ja sen raivoon. Objektiivisesti meitä on miljoonia, teitä vain kourallinen.mistä kiikastaa?
Tuliko käräjöinti niin kalliiksi, että piti julistautua varattomaksi? Jotta yhteiskunta maksaa kulut?
Äkkiäkös tuommoinen nero tienaisi muutaman miljoonan ja kuittais velat ja antais loput köyhille. - ikää
Työeläkeläinen kirjoitti:
eläkeiässä kuten työeläkeläinen? Minä täytän jo uudemmatkin esitetyt vaatimukset mutta oletko sinä laskemassa tavoite-eläkeikää kuten muutkin luuserit?
Se 100€ tai muu summa joka aktivoitumisesta maksettaisiin on sille saajalleen paljon suuremman arvoinen jos hän sillä hoksaa lopettaa lorvimisen ja aktivoituu. Aktivoiduttuaan hänellä on mahdollisuus saada se satku moninkertaisesti ja oikealla työllä eikä makaamalla tai pubissa istuen.
Sinulla hannu on luuserin taktiikka ja ajatukset.
En usko sinun olevan minkään uhri vaan omien väärien ja typerien päätöstesi ansassa.Väitätkö sinä ihan tosissasi, että kaikki auton alle jääneet halvaantuneet ovat luusereita? Tai ne jotka ovat jo syntyessään saaneet vaikean vamman?
Tai ne joilla nuppi alkaa vuotamaan?
Oot ihan oikeassa. Suomessa sairaat on pienituloisia. Siis luusereita. Siitä Suomen valtio pitää huolen.
100 euroo vois riittää tupakkihenkilölle tupakkaan. Pitkäaikaispotilaalle pitää jättää 90 euroa kuukaudessa rahaa omaan käyttöön. Niin Kela kertoo.
- Anatoli Tarasov
Hyssälä se hysyttelee työttömiä,mitä se auttaa 100 euroa työttömille,meneekö se ruokaan vai vodkaan?!
Hyssäälä etsii 500 000 ihmiselle ihan oikeata työtä ja asuntoja,eikä hyssyttele 100 euroa kourassaan!
Kun markkinakapitalsimi on saanut aikaan lamaa,suurtyöttömyyttä,niin työttömät ovat venäläisiä kulkukoiria,joissa sattuu olemaan jo likaakin,kun loppuu asuminen,ruoka on kallista,entäs Hyssälä lääkkeet,ym,sinähän ihmeellinen ministeri olet?
Eikö porvari ministerit muuta porkkanaa keksi työllistämiseksi,kyllä löytyy kaikenlaisten touhujen,matkusteluun rhaa,yksityiistä koneita ylläpidetään kansalisten veroeuroilla.
TYÖTÄ JA HETI HYSSÄLÄ,SINÄ OLET MINISTEREISTÄ SAMALAINEN KIEMURTELIJA,KUIN KATAINEN JA VANHANEN!
kAIKENALAISTA TYÖTÄ LÖYTYY sUOMESTA,MUTTA NÄMÄ hYSSÄLÄN PORVARI MINISTERIT EIVÄT EDES TAJUA,ETTÄ METSÄTÖITÄ,RATOJEN KORJAUSTA,ASUNTOJEN RAKENTAMISTA,YM,YM,NIIHIN TYÖTTÖMIÄ TÖIHIN,MAATALOUS UUTEEN USKOON,LOPETETAAN ISOJEN TILALLISTEN aVUSTUSRAHAT JA PIENTILOJA PYSTYYN JA HETI,JOS ISONTALON ISÄNTÄ EI PÄRJÄÄ ILMAN TUKIA,LLAITETAAN TILA VALTIOLLE JA RTYÖTTÖMÄT HOITAVAT SEN TILAN PALJON EDULLSEMMKIN,ILMAN MITÄÄN EU TUKEJA,PALKKA TYÖNTEKIJÖILLE,TILA VALTIOLLE, JA NE TILALLISET JOTKA VINKUVAT TUKIRAHOJAAN,ETTÄ MERSU PITÄISI SAADA ALLEEN,NIIN lADA gALIAN RIITTÄÄ HEILLE.oN TÄYSIN ÄLYTÖNTÄ TUHLAUSTA MM TUKIAIAISLLLA OSTAA 50-60, 000 EURON TRAKTOREITA,KUN MUUALTA SOSIALISTISSISTA MAISTA SAA 3 TRAKTORIA YHDEN HINNALLA JA MIKSI sUOMESSA EI TEHDÄ HALPOJA TRAKTOREITA TYÖTTÖMIEN TYÖLLISTÄMISEKSI,VALTRA TAITAA OLLA VAIN TIALUSTEHDAS,MUTTA EI OIKEIN TYÖLLSITÄ 100 IHMISTÄ
mINULLE KELPAISI oNEGA, bELARUS ISOJA MALLEJA ON vENÄJÄLLÄ TEHTY JA PYSTYTÄÄN KYNTÄMMÄÄN SIINÄ KUIN VALTRALLAKIN,joHN DEERE TRAKTORIN HINTAKIN ON PÄÄTÄ HUIMAAVA,NO KUN SAAT TUKIAISIA,TRAKTORI ON ILMAINEN.
kELPAA SITÄ SITTEN AJAA JA VALITTAA,KUN MAIDOSTA EI SAA MITÄÄN PALKKIOTA,LAITETAAN VALTION TILAKSI,NIIN MAITO MAKSAA 50 SNT LITRA,NYT MAKSAA 1 EURO JOPA ENEMÄNKIN. oN TÄMÄ hYSSÄLÄN TYÖTTÖMIEN ILVEILY JO ODOTETTUAKIN,MITÄS PORVARI MINISTERIT MUUTA OSAAKAAN,KANSLAISIA KEHUTAANN ÄÄNESTÄMÄÄN,ETTÄ PORVARIPUOLUEET TEKEVÄT sUOMEN HYVÄÄN KUNTOON,MISSÄHÄN SE NÄKYY,TYÖTTÖMYYDESSÄ JA SAAIRASTAVUUDESSA,HYI TUOLLAISIA MINISTEREITÄ SONTA PELLOILLE SONNAN LEVITYKSEEN.
ANATOLIAnatoli Tarasov ymmärtää yksin sen, mihin tarvitaa miljoona porvaria, josko sekään määrä riittää laadun paranemiseen.
Jos saan pistän tämän kirjoituksesi suoraan Hyssälälle, jotta tietää mitä oikein ajatelaan. Tämä on siis kysymys...?- T Urpo
Anatoli Tarasov ymmärtää yksin sen, mihin tarvitaa miljoona porvaria, josko sekään määrä riittää laadun paranemiseen.
Jos saan pistän tämän kirjoituksesi suoraan Hyssälälle, jotta tietää mitä oikein ajatelaan. Tämä on siis kysymys...?Sillä siitä pääsee.
Ei vain taida kelvata SAK:lle!
Sosialistista pakkotyötä palkatta?
Ei kiitos.
- rajanvartija
Jos työttömiltä otettaisiin pois 100 euroa?
Veikkaisin mellakoita, tappouhkauksia ym. ym.kun viimeiset rahat viedään.
Mutta nyt kun sitä oltaisiin antamassa se onkin mitätön summa, jolla ei ole mitään merkitystä.
Vai onko tässä ymmärettävä niin, että se sata euroa joutaisi viedäkkin kun se menee kuitenkin votkaan, kuten uhoatte.- paloista
Ihminen joka on työttömyyskorvauksella, saa 500 euroo miinus 20 prossaa veroa kuukaudessa.
Siihen 100 euroa.
Kysyn vain, että miten sinä pärjäisit 500 eurolla kuukaudessa?
Et sinä pärjäisi. Ei pärjää työttömätkään vaan myy vähäisiä kamojaan nurkistaan. Siis näin panttiliike kertoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847