Huomenta, aurinkoista ja komeeta sellasta :)
Tässä ajankohtainen kaikille netinkäyttäjille, ja eikun testaamaan...
http://www.paihdelinkki.fi/testaa/netinkaytto
" Pistemääräsi: 39
Palaute:
Olet todennäköisesti Internetin kohtuukäyttäjä. Saatat ajoittain viettää liikaa aikaa netissä, mutta pystyt kontrolloimaan netin käyttöäsi."
Hienoa, ajattelin että oon enemmänkin koukussa :D
Mukavaa päivää kaikille.
PS. A-V: lle tiedoksi että tässä testissä pieni pistemäärä on hyvä asia ;)
Aamu-testiä pukkaa.
15
480
Vastaukset
- Oltsu.L
Pistemääräni: 7
Palaute:
Olet todennäköisesti Internetin kohtuukäyttäjä.
Se oli helppo "nakki" en ois uskonutkaan kuin helppo sitä testiä oli puijata :D- Para-Epänormaali
Kaikki heti aamusta netissä roikkuvat ei oo millään tavalla addiktoituneita asiaan :)
Saattaa tietty olla niin jotta kunnon addiktoituneet ovat meneet nukkumaan vasta tunti sitten, ja me ei niin addiktoituneet jo hyvissä ajoin ku ei tarvinut illalla/yöllä roikkua väkisten netissä ja siks ollaan nyt jo täällä ;) - Oltsu.L
Para-Epänormaali kirjoitti:
Kaikki heti aamusta netissä roikkuvat ei oo millään tavalla addiktoituneita asiaan :)
Saattaa tietty olla niin jotta kunnon addiktoituneet ovat meneet nukkumaan vasta tunti sitten, ja me ei niin addiktoituneet jo hyvissä ajoin ku ei tarvinut illalla/yöllä roikkua väkisten netissä ja siks ollaan nyt jo täällä ;)Kuin takiaiset :)
Tarvitaan "herätys" ennenkuin sen voi tunnustaa itsellee, ne toiset kyllä huomaa.. mut eine "välitä" :D
- Cassis-Alma
se menee
Pistemääräsi: 10
Palaute:
Ei stressiä käytön vuoksi ;>D,,, - hilda-hymy
netin kohtuukäyttäjä, pisteitä 7 kappaletta.
Istunhan mä koneella joskus tuntikausia, mutta teen töitä, onneksi sukututkimuksessa voi käyttää netin apuja, digiarkisto on huippu.
Vaikka oikeesti, kirkonkirjat on kuitenkin helpompilukuisia mikrofilmeinä. - yksi testinlaittaja
Huuhaalla, alkaa kohta kyrpimään linkittäjät
- Para-Epänormaali
Ei oo pakko avata jos ahdistaa :)
Tossa sulle ihan priva-testi, jos siitä selviäis kyrpiintymisen syy:
LINKKI:
http://www.tukiasema.net/gallup/default.asp?gallupID=19
- impi-lempi
Tein testin ja tulokseni oli ;
Pistemääräsi: 11
Palaute:
Tulos ei yllättänyt ;) no, 47%.. todennäköinen kohtuukäyttäjä silti. Kuulemma.
Ja hyvää huomenta;)- Para-Epänormaali
Prkl mä jo aattelin ettei kukaan saa enempää ku mä :)
Oikeestaan tää oli myös niinku rehellisyys-testi ;)
Aurinkoista päivää :) Para-Epänormaali kirjoitti:
Prkl mä jo aattelin ettei kukaan saa enempää ku mä :)
Oikeestaan tää oli myös niinku rehellisyys-testi ;)
Aurinkoista päivää :)vaikka pirusti karvasteli ja arvasin ettei lopputulos paljon silmää hivele. No.. mitäpä väliä;)
- Para-Epänormaali
a-v kirjoitti:
vaikka pirusti karvasteli ja arvasin ettei lopputulos paljon silmää hivele. No.. mitäpä väliä;)
Jos alkais pikkasen "valehdella" tossa niin sitten vasta oliskin huonossa jamassa :)
Para-Epänormaali kirjoitti:
Jos alkais pikkasen "valehdella" tossa niin sitten vasta oliskin huonossa jamassa :)
silloin tietäis ittekin et on syytä olla huolissaan.. mun mielestä hyvin riittää kun kaikki muut on huolissaan, kaikki nää tuntemattomat jotka aina mäkättää;)
- hiekkapallo
mutta sinällään testi ei kerro koko totuutta.
Yksinelävää tuskin kukaan tulee ainakaan kotona kovistelemaan pyykinpesuun tai imuroimiseen kesken netinkäytön. Mutta suuntaa-antavana testi kyllä menettelee :) - Jooseppi-1
Pistemääräsi: 47
Tosin kysymykset oli laadittu perheelliselle, esim seuraavat kysymykset:
2. Kuinka usein laistat kotitöistä, jotta voisit viettää enemmän aikaa netissä?
3. Kuinka usein vietät mieluummin aikaa Internetissä kuin läheistesi kanssa?
5. Kuinka usein läheisesi valittavat Internetiin käyttämästäsi ajasta?
9. Kuinka usein joudut puolustelemaan tai salailemaan netin käyttöäsi?
13. Kuinka usein ärähdät, huudat tai hermostut, jos sinua yritetään vaivata muilla asioilla, kun olet netissä?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743