Suomen populaarimusiikin

uusin historia

17

935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukaan koska

se tulee myös pysymään musiikin parissa.

• mukana...

lasten pop/rock -musiikin edustajana. hyvä niin.

• saada
        mukana... kirjoitti:

lasten pop/rock -musiikin edustajana. hyvä niin.

energiasi ainaisesta vittuilusta, kusipäiden käyttövoimahan on juuri tämä vittuilu.Aikamoinen kohtalo ihmisellä olla kade mulkku.

• se on jo menettänyt

merkittävyytensä isomassa mittakaavassa.. nyt on pienen piirin puuhastelua.. eikä amoral tuo tähän muutosta .

• jos sattuis
        se on jo menettänyt kirjoitti:

merkittävyytensä isomassa mittakaavassa.. nyt on pienen piirin puuhastelua.. eikä amoral tuo tähän muutosta .

tuomaan wai ??? ;)))

• mut ei se tuu
        jos sattuis kirjoitti:

tuomaan wai ??? ;)))

ei oo sellasta musaa että se isoja massoja liikuttaisi.

• ihan sama mulle
        mut ei se tuu kirjoitti:

ei oo sellasta musaa että se isoja massoja liikuttaisi.

kuin isot massat on liikkeel tai on olematta. jos sattuu musa miellyttämään aiwoo niin sit miellyttää eikä se mieltymys tuu siitä kuin suosittu tai suosios olematon joku on. mun kuuntelus on sekä-että musaa, on toisaalt legendoi ja toisaalt sellasii joit kuunnellaan jossain tietyl alueel ne ketkä kuuntelee. yhteist niil on wain se et mä ite diggaan ko musaa ;))

• puhu nyt susta
        ihan sama mulle kirjoitti:

kuin isot massat on liikkeel tai on olematta. jos sattuu musa miellyttämään aiwoo niin sit miellyttää eikä se mieltymys tuu siitä kuin suosittu tai suosios olematon joku on. mun kuuntelus on sekä-että musaa, on toisaalt legendoi ja toisaalt sellasii joit kuunnellaan jossain tietyl alueel ne ketkä kuuntelee. yhteist niil on wain se et mä ite diggaan ko musaa ;))

kyllä mä oon noi jutut jo kuullu.

• ittestäni ku
        puhu nyt susta kirjoitti:

kyllä mä oon noi jutut jo kuullu.

kenen mielipiteit sä luulet mun esittäwän. ja jos oot kuullu niin mikäs sen parempi ;)))

• arin merkittävyydestä
        ittestäni ku kirjoitti:

kenen mielipiteit sä luulet mun esittäwän. ja jos oot kuullu niin mikäs sen parempi ;)))

isommassa mittakaavassa, ei SUSTA JOTEN PYSY AIHEESSA KERTA SUSTA EI PUHUTA TÄÄLLÄ.

• tollasest
        arin merkittävyydestä kirjoitti:

isommassa mittakaavassa, ei SUSTA JOTEN PYSY AIHEESSA KERTA SUSTA EI PUHUTA TÄÄLLÄ.

oikee isot kirjaimet käytös eikä yhtään hermoo ;)))

jos puhutaan ihmisten merkittäwyydest isommas mittakaawas niin ei kellään oo mitään merkityst.

sen sijaan musal on aina merkityst.

• ulkusta
        saada kirjoitti:

energiasi ainaisesta vittuilusta, kusipäiden käyttövoimahan on juuri tämä vittuilu.Aikamoinen kohtalo ihmisellä olla kade mulkku.

kannata olla kateelinen ;)

• martta ei
        ulkusta kirjoitti:

kannata olla kateelinen ;)

kehdannut kirjoittaa "mulkku" -sanaa. hellyttävää..

• myydyin

meidän anna on myydyin idolsartisti missä on anna joka tuo mania .

• kun toi
        tollasest kirjoitti:

oikee isot kirjaimet käytös eikä yhtään hermoo ;)))

jos puhutaan ihmisten merkittäwyydest isommas mittakaawas niin ei kellään oo mitään merkityst.

sen sijaan musal on aina merkityst.

jätkä paasaa aina . sen tunnistaa tost kiihkost .konekin tärisee kun se paukuttaa jo pelkäl ajatuksel .

• teidän
        myydyin kirjoitti:

meidän anna on myydyin idolsartisti missä on anna joka tuo mania .

annaa siellä. Harmittaako kovasti.

• ja impulsiiwinen
        kun toi kirjoitti:

jätkä paasaa aina . sen tunnistaa tost kiihkost .konekin tärisee kun se paukuttaa jo pelkäl ajatuksel .

tyyppi. weri kiertää ja adrenaliinit kuohuu. liwenä ei kantsi tuntee ;)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe