Arikin mainitaan :)
http://www.jazzpoparkisto.net/aikajana.php
Suomen populaarimusiikin
17
935
Vastaukset
- mukaan koska
se tulee myös pysymään musiikin parissa.
- mukana...
lasten pop/rock -musiikin edustajana. hyvä niin.
- saada
mukana... kirjoitti:
lasten pop/rock -musiikin edustajana. hyvä niin.
energiasi ainaisesta vittuilusta, kusipäiden käyttövoimahan on juuri tämä vittuilu.Aikamoinen kohtalo ihmisellä olla kade mulkku.
- se on jo menettänyt
merkittävyytensä isomassa mittakaavassa.. nyt on pienen piirin puuhastelua.. eikä amoral tuo tähän muutosta .
- jos sattuis
se on jo menettänyt kirjoitti:
merkittävyytensä isomassa mittakaavassa.. nyt on pienen piirin puuhastelua.. eikä amoral tuo tähän muutosta .
tuomaan wai ??? ;)))
- mut ei se tuu
jos sattuis kirjoitti:
tuomaan wai ??? ;)))
ei oo sellasta musaa että se isoja massoja liikuttaisi.
- ihan sama mulle
mut ei se tuu kirjoitti:
ei oo sellasta musaa että se isoja massoja liikuttaisi.
kuin isot massat on liikkeel tai on olematta. jos sattuu musa miellyttämään aiwoo niin sit miellyttää eikä se mieltymys tuu siitä kuin suosittu tai suosios olematon joku on. mun kuuntelus on sekä-että musaa, on toisaalt legendoi ja toisaalt sellasii joit kuunnellaan jossain tietyl alueel ne ketkä kuuntelee. yhteist niil on wain se et mä ite diggaan ko musaa ;))
- puhu nyt susta
ihan sama mulle kirjoitti:
kuin isot massat on liikkeel tai on olematta. jos sattuu musa miellyttämään aiwoo niin sit miellyttää eikä se mieltymys tuu siitä kuin suosittu tai suosios olematon joku on. mun kuuntelus on sekä-että musaa, on toisaalt legendoi ja toisaalt sellasii joit kuunnellaan jossain tietyl alueel ne ketkä kuuntelee. yhteist niil on wain se et mä ite diggaan ko musaa ;))
kyllä mä oon noi jutut jo kuullu.
- ittestäni ku
puhu nyt susta kirjoitti:
kyllä mä oon noi jutut jo kuullu.
kenen mielipiteit sä luulet mun esittäwän. ja jos oot kuullu niin mikäs sen parempi ;)))
- arin merkittävyydestä
ittestäni ku kirjoitti:
kenen mielipiteit sä luulet mun esittäwän. ja jos oot kuullu niin mikäs sen parempi ;)))
isommassa mittakaavassa, ei SUSTA JOTEN PYSY AIHEESSA KERTA SUSTA EI PUHUTA TÄÄLLÄ.
- tollasest
arin merkittävyydestä kirjoitti:
isommassa mittakaavassa, ei SUSTA JOTEN PYSY AIHEESSA KERTA SUSTA EI PUHUTA TÄÄLLÄ.
oikee isot kirjaimet käytös eikä yhtään hermoo ;)))
jos puhutaan ihmisten merkittäwyydest isommas mittakaawas niin ei kellään oo mitään merkityst.
sen sijaan musal on aina merkityst. - ulkusta
saada kirjoitti:
energiasi ainaisesta vittuilusta, kusipäiden käyttövoimahan on juuri tämä vittuilu.Aikamoinen kohtalo ihmisellä olla kade mulkku.
kannata olla kateelinen ;)
- martta ei
ulkusta kirjoitti:
kannata olla kateelinen ;)
kehdannut kirjoittaa "mulkku" -sanaa. hellyttävää..
- myydyin
meidän anna on myydyin idolsartisti missä on anna joka tuo mania .
- kun toi
tollasest kirjoitti:
oikee isot kirjaimet käytös eikä yhtään hermoo ;)))
jos puhutaan ihmisten merkittäwyydest isommas mittakaawas niin ei kellään oo mitään merkityst.
sen sijaan musal on aina merkityst.jätkä paasaa aina . sen tunnistaa tost kiihkost .konekin tärisee kun se paukuttaa jo pelkäl ajatuksel .
- teidän
myydyin kirjoitti:
meidän anna on myydyin idolsartisti missä on anna joka tuo mania .
annaa siellä. Harmittaako kovasti.
- ja impulsiiwinen
kun toi kirjoitti:
jätkä paasaa aina . sen tunnistaa tost kiihkost .konekin tärisee kun se paukuttaa jo pelkäl ajatuksel .
tyyppi. weri kiertää ja adrenaliinit kuohuu. liwenä ei kantsi tuntee ;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760