Tällä palstalla viritellään lehteä ateisteille, haluaisin kantaa korteni kekoon.
Tässä olisi pari viitekuvaa, jotka mielestäni kuvaavat ateismia aivan mainiosti:
http://www.istockphoto.com/file_closeup/animals/dogs/3875312-beware-of-the-dog.php?id=3875312
http://www.istockphoto.com/file_closeup/animals/dogs/5100608-dog-in-cage.php?id=5100608
Minusta nuo kuvat onnistuvat vangitsemaan sen, mistä ateisimssa tosiasiassa on kyse.
Pari kuvaideaa
19
388
Vastaukset
- kristinuskossa
on oikeasti kyse tästä:
http://www.istockphoto.com/file_closeup.php?id=3709871
Totuus tekee vapaaksi.- Kuk regus susej
30-40 lukujen saksassa sanoivat: warheit macht frei.
paremmin kristittyjen kieltojen ja ahdasmielisyyden maailmaan. Yrititkö olla vitsikäs?
- ...
Raukka ei siedä ajatusta, että ateisteilla ei ole yhtä kurjaa kun uskiksilla.
- tulla yllätyksenä.
..että elävä kristillisyys on vapautta:
"Vapauteen Kristus meidät vapautti. Pysykää siis lujina älkääkä alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen." Gal 5:1 - mistä..
tulla yllätyksenä. kirjoitti:
..että elävä kristillisyys on vapautta:
"Vapauteen Kristus meidät vapautti. Pysykää siis lujina älkääkä alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen." Gal 5:1kristinusko hihut vapauttaa, on äidinkielen oikeinkirjoitus...
- sinä et usko?
Seiskalla pyörii Dawid Pawson -nimisen kaverin Raamatunopetusta. Pawson oli armeijassa pappina, ja sotilaat oli jaettu tunnustuskuntiin. Pawson oli ollut ateistien pastori.
Hän kertoili kerrankin kysyneensä eräällä ateistilta, "millaiseen Jumalaan sinä et usko?"
Mies oli kertonut, millainen käsitys hänellä Jumalasta on. Tähän Pawson oli todennut: "onnittelut, teit minusta ateistin".
Tosiasiassa Pawsonista tuskin tuli ateisti tuon ateistin jumalakäsityksen kuultuaan. Jutun pointti on siinä, että ihmisillä usein on harhainen ja epätosi käsitys Jumalasta. Kuka sellaiseen haluaisi uskoa?
Kannattaisi pyrkiä mahdollisimman totuudenmukaiseen käsitykseen Jumalasta. sinä et usko? kirjoitti:
Seiskalla pyörii Dawid Pawson -nimisen kaverin Raamatunopetusta. Pawson oli armeijassa pappina, ja sotilaat oli jaettu tunnustuskuntiin. Pawson oli ollut ateistien pastori.
Hän kertoili kerrankin kysyneensä eräällä ateistilta, "millaiseen Jumalaan sinä et usko?"
Mies oli kertonut, millainen käsitys hänellä Jumalasta on. Tähän Pawson oli todennut: "onnittelut, teit minusta ateistin".
Tosiasiassa Pawsonista tuskin tuli ateisti tuon ateistin jumalakäsityksen kuultuaan. Jutun pointti on siinä, että ihmisillä usein on harhainen ja epätosi käsitys Jumalasta. Kuka sellaiseen haluaisi uskoa?
Kannattaisi pyrkiä mahdollisimman totuudenmukaiseen käsitykseen Jumalasta.minkäälaiseen jumalaan.
- minun ongelma..
Teotwawki kirjoitti:
minkäälaiseen jumalaan.
.. se on sinun ongelma :)
sinä et usko? kirjoitti:
Kannattaisi pyrkiä mahdollisimman totuudenmukaiseen käsitykseen Jumalasta.Olemme tehneet.
Mikä helvetti se sellainen Ateistien pastori on?minun ongelma.. kirjoitti:
.. se on sinun ongelma :)
ole minulle ongelma, vaan aivan päin vastoin.
- sinulle ongelma..
Teotwawki kirjoitti:
ole minulle ongelma, vaan aivan päin vastoin.
.. ei myöskään ole minun ongelma, vaan se on sinun ongelma... :)
- pahasti eksyksissä..?
zippo100 kirjoitti:
Olemme tehneet.
Mikä helvetti se sellainen Ateistien pastori on?Voiko ihminen olla niin pahasti eksyksissä, että ei edes tiedä olevansa eksyksissä?
pahasti eksyksissä..? kirjoitti:
Voiko ihminen olla niin pahasti eksyksissä, että ei edes tiedä olevansa eksyksissä?
Se näyttää sulle missä olet.
Jaa säähän et usko tieteeseen.
Sori mutta joudut sitten vaan haahuilemaan ympäriinsä ilman apuja.- järki käteen
zippo100 kirjoitti:
Se näyttää sulle missä olet.
Jaa säähän et usko tieteeseen.
Sori mutta joudut sitten vaan haahuilemaan ympäriinsä ilman apuja.>> Jaa säähän et usko tieteeseen.
järki käteen kirjoitti:
>> Jaa säähän et usko tieteeseen.
Tekstisi laadusta että sulla ei ole järkeä päässäsi.
Vahvistit arvaukseni kertomalla että pidätkin järkeäsi kädessäsi.
Älä vaan heiluta sitä kättä koska runkkaaminen on raamatun mukaan syntiä.
- bubastis.tmi
ei muuta sanottavaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291