Olen rasisti eli tunnustan rotueroja olevan.
Olen kyllästynyt siihen että kirjoituksiani sensuroidaan.
Se loukkaa minua ja sananvapauttani.
Vaadinkin omaa palstaa jossa voin kirjoittaa vapaasti ja josta rasisminvastaiset kirjoitukset sensuroidaan pois....
Oma palsta
15
496
Vastaukset
- niin sinua saakin loukata aivan vapaasti - koska sinulla ei ole ihmisoikeuksia, mitä et myöskään sinä ole valmis myöntämään muille.
- Pablo Escobar
Muslimien mielestä vääräuskoiset (juutalaiset etenkin) eivät ole ihmisiä ollenkaan. Miksi minä kunnioittaisin pedofiilin palvojia?
Pablo Escobar kirjoitti:
Muslimien mielestä vääräuskoiset (juutalaiset etenkin) eivät ole ihmisiä ollenkaan. Miksi minä kunnioittaisin pedofiilin palvojia?
että pedofiilin palvominen ei ole laissa kiellettyä, sen enempää kuin islamin uskon tunnustaminen - mutta rasistisuus on.
- suomi suomalaisille
ihan vapaasti, mutta asianomanen sananvapauden käyttäjä saa turpaansa. niin että kuka aloittaa???
suomi suomalaisille kirjoitti:
ihan vapaasti, mutta asianomanen sananvapauden käyttäjä saa turpaansa. niin että kuka aloittaa???
miksi täällä ruikutat, etkä muuta sinne?
Täällä pelataan yhteisön ehdoilla.- idiootti!
rasismi ei ole ihmisoikeuksien kieltämistä. itse olet pahin rotuvihaaja, naurettava, säälittävä paska.
idiootti! kirjoitti:
rasismi ei ole ihmisoikeuksien kieltämistä. itse olet pahin rotuvihaaja, naurettava, säälittävä paska.
ihmisoikeuksien kieltämistä!
Kun arvioidaan yksilö jonkun viiteryhmänsä perusteella on kajottu ihmisoikeuksiin, Suomenkin perustuslaissa suojattuihin perusoikeuksiin!
Maahanmuuttoplitiikan vaihtoehdoista keskustelu ei vaadi - eikä salli rasistisuutta.
Rasistisuus yksiselitteisesti on maassamme rikos. Sen vuoksi tämän asian suhteen on täällä sen verta helppo keskustella - vaikka asia ei kirveelläkään näytä joillekin kaaliin menevänkään. Nimityksiä keksitään kyllä kiitettävään tahtiin!- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
miksi täällä ruikutat, etkä muuta sinne?
Täällä pelataan yhteisön ehdoilla.ruikuttamasta oikeen moverin nimimerkillä.
viidakot on nähty, eine mulle pärjänneet.
yhteisön päälle minä nostan koeran jalan. - rasismi on
Mover kirjoitti:
ihmisoikeuksien kieltämistä!
Kun arvioidaan yksilö jonkun viiteryhmänsä perusteella on kajottu ihmisoikeuksiin, Suomenkin perustuslaissa suojattuihin perusoikeuksiin!
Maahanmuuttoplitiikan vaihtoehdoista keskustelu ei vaadi - eikä salli rasistisuutta.
Rasistisuus yksiselitteisesti on maassamme rikos. Sen vuoksi tämän asian suhteen on täällä sen verta helppo keskustella - vaikka asia ei kirveelläkään näytä joillekin kaaliin menevänkään. Nimityksiä keksitään kyllä kiitettävään tahtiin!ihmisoikeuksien kieltämistä,helppo yhtyä ajatukseen,mutta se että kasvava on se joukko joka haluaa auttaa maahanmuuttajia kotimaassaan sillä omassa kulttuurissaan omiensa keskellä ovat tasaarvoisempia ja eivät eroitu omine tapoineen jotka saattavat olla hyvinkin poikkeavat sen maan valtaväestöön johon saapuvat,sen johdosta olisikin viisasta keskittää ne voimavarat joita nyt käytetään kotoutumiseen erittäin huonolla tuloksella(jopa 10vuotta kotoutettu eikä vielä ole työvoima kelpoinen)sen maan elinolojen parantamiseen josta saapuvat,sillä yhden kotoutettavan kuluilla saataisiin kohdemaassa asialliset olosuhteet jopa useille sadoille ihmisille.
suomi suomalaisille kirjoitti:
ruikuttamasta oikeen moverin nimimerkillä.
viidakot on nähty, eine mulle pärjänneet.
yhteisön päälle minä nostan koeran jalan.Minusta yhteiskunta on aivan ylivoimainen kollektiivi elää.
Mutta mikähän sinut veti viidakosta tänne takaisin tänne "koirankusemalle", kun kerran siellä pärjäät?rasismi on kirjoitti:
ihmisoikeuksien kieltämistä,helppo yhtyä ajatukseen,mutta se että kasvava on se joukko joka haluaa auttaa maahanmuuttajia kotimaassaan sillä omassa kulttuurissaan omiensa keskellä ovat tasaarvoisempia ja eivät eroitu omine tapoineen jotka saattavat olla hyvinkin poikkeavat sen maan valtaväestöön johon saapuvat,sen johdosta olisikin viisasta keskittää ne voimavarat joita nyt käytetään kotoutumiseen erittäin huonolla tuloksella(jopa 10vuotta kotoutettu eikä vielä ole työvoima kelpoinen)sen maan elinolojen parantamiseen josta saapuvat,sillä yhden kotoutettavan kuluilla saataisiin kohdemaassa asialliset olosuhteet jopa useille sadoille ihmisille.
1. Haluatko sitten lisätä kehitysapurahaa?
2. Kuinka autat sopeutumaan ihmistä sotaa käyvään maahan?- vaikka kaikki
Mover kirjoitti:
1. Haluatko sitten lisätä kehitysapurahaa?
2. Kuinka autat sopeutumaan ihmistä sotaa käyvään maahan?varat jotka nyt tuhlataan maahanmuuttaja porukan elättämiseen ja ei ihmistä tarvitse auttaa sopeutumaan sotaan vaan tulemaan toimeen toistensa kanssa siitähän esim somaliassa on kyse kun eivät siedä toinen toisiaan,tilanne on aivan sama kuin jos olisimme aseet kädessä vastaan hämäläiset/savolaiset.
- näyttäisi
olevan "oma" palsta, teillä rasisteilla: tämä! 95 prosenttia tämän palstan kirjoituksista (etenkin aloituksista) ovat rasistisia. Siitä moderaattori poistaa korkeintaan 10 prosenttia, eli vain ne kaikkein törkeimmät, hulluimmat ja sairaimmat.
- asiallisimmat
poistetaan koska ne ovat vaarallisia.
Kirjoitusten poistaminen loukkaa sitä kirjoittanutta, kirjoituksen poistamatta jättäminen sheriffiä tai jotakuta ammattivalittajaa.
Kirjoituksiani on poistetu lähinnä poliittisin perustein.
Eli koska olen rasisti. - vezipuzzi
asiallisimmat kirjoitti:
poistetaan koska ne ovat vaarallisia.
Kirjoitusten poistaminen loukkaa sitä kirjoittanutta, kirjoituksen poistamatta jättäminen sheriffiä tai jotakuta ammattivalittajaa.
Kirjoituksiani on poistetu lähinnä poliittisin perustein.
Eli koska olen rasisti.Totta. Törkeät ja haukkumismielessä kirjoitetut viestit saavat monasti jäädä, varsinkin jos niistä paistaa läpi kirjoittajan rasistisuus jollain lapsellisella tavalla. Mutta heti kun alkaa tulla jotain faktaa esim rikostilastoista yms, niin se on tosiaan vaarallista, ja täytyy välittömästi tukahduttaa, eli poistaa. Moverin mielestä rasismia on se, jos arvostellaan "eri väristä" ihmistä. Kuitenkaan suomalainen ei ole "eri värinen" afrikkalaisen näkökulmasta, vaan vapaata riistaa kaikenlaiselle arvostelulle. Kuten sille, että kaikki suomalaiset heteromiehet olisivat naisia hakkaavia juoppoja. Nojoo, taisin kertoa taas liikaa, hys hyss...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298