ÄLÄ OHITA TÄTÄ!
Tule Sinäkin leirille Jasmiinintallille! Leirejä kaikilla lomilla sekä viikonloppuna!
5 vrk 100 ve (sis. alv.)
PE-SU 450 ve (sis. alv.)
-2h ohjattua ratsastusta päivässä
-Käytännön teoriaa
-mukavat, persoonalliset ratsut
- täysihoito; maukasta kotiruokaa
-majoitus lämmittävässä aitassa
Kysy lisää ja ilmoittaudu:
Tallin om. Elsku
www.jasmiinintalli.suntuubi.com
LEIREJÄ JASMIININTALLISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4
270
Vastaukset
- kokn
Onko noi leirit koska kato vaikee tulla ku ei oo päivänmäärii... Elsku voisitko laittaa ne? :)
- DarkPoem
Sivuillasi on laittomia kuvia. Equestrian.ru EI ole kopiointi paikka! Vai oletko kysynyt kuvaajalta luvan??
- minttu <3
Käy kattoo jasun tsi siis jasmiinintallii ei oo olemassa mutta saa hän toki päättää itse sivun kohtalon!
- Sädetallin omistaja Säde
Johtuisikohan se siitä että jasmiinintallia ei ole olemassa koska tallin omistaja on poistanut ne? Tiedät sen itsekkin koska minähän olen Elsku mutta vain vaihtanut nimimerkkiäni Säteeseen koska tallini nimi on säteen talli (os. sadetalli.suntuubi.com) mutta älkää käykö siellä vilä koska haluan että sivuni tulisi valmiiksi ennenkuin siellä kyädään. Ja kyllähän sä sen tiiät koska olet mun kamu Minttu (eli ent. jekkku). El jasmiinintallia ei oo enää olemassa koska se on poistettu lopullisesti!
Kiitos kun jaksoitte kuunnella minua!!!
Terv. Säde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716