Entäpä jos aikuinen ihminen vilpillisesti menee kasteelle kuten usein h-liikkeessä ja vapaakirkossa, baptistien parissa ja muissa lammikoissa missä idiootteja upotetaan.
Sitten vuoden kuluttua tulee todistettavasti uskoon ulkoisen todistustenkin kautta eli pukeutuu naisten vaatteisiin, ei käytä ehkäisyä eikä vaadi miestänsä käytämään kondomeja eikä maalaa kasvojansa näyttääkseen että naisellisuuttansa korostaakseen hän tekee sen paremmin kuin itse Jumala.
Ja jos ei kuten tavallista, pihtaa eikä suostu aviolliseen yhdyntään.
Jos tälläinen nainen voisi tulla uskoon johon en itse usko niin olisitko, ystävä hyvä, sitä mieltä, että tällainen ihminen Raamatullisella luterilaisella kasteella kastettu pitäisi kastaa uudelleen? Hän on ottanut oikean kasteen väärin vastaan. Tarkoitatko sinä, että hänen vääryytensä tekee kasteen vääräksi ja että inhimillinen väärinkäyttö ja pahuus ovat voimakkaampia kuin Jumalan hyvä ja tuhoutumaton järjestys?
Kuitenkin te sallitte että lahkossanne juoksentelee maalattuja ja koristeltuja sikoja ja koiria jotka heti räksyttävät jos joku tunnustava luterilainen mainitsee heidän väärästä uskostä joka ei tule heitä pelastamaan tulisesta pätsistä.
Uudestikaste vaatii katumusta ja uskoa sekä luopumista lahkosta jossa itse perkele vaikuttaa ja juoksuttaa omia idioottejaan paikasta toiseen.
Helluntailaisuus maan ja kansan vitsaus
1
88
Vastaukset
- ...vapauttaa!
Olet siis entinen Kakolan vanki, mutta myös tohtori? Kaste-palstalta olen oppinut, että olet 22-vuotias 24-vuotias. Jopa olet ehtinyt moneen.
Ja nimistä puheenollen; niitä sinulla riittää: Toivo Ernesti Anna Suska Dempsey-Rossi!
Mikä sinä olet ketään opettamaan. Monta kertaa sinua on pyydetty tunnustamaan Jeesus Kristukseksi, Jumalan Pojaksi, ihmiseksi syntyneeksi, meidän syntiemme vuoksi kuolleeksi ja VERENSÄ vuodattaneeksi, ylösnousseeksi ja Isän oikealla puolella olevaksi, Herraksi, mutta sinä et ole suostunut. Sinä olet vastannut aina herjaamalla. Tai et sinä, vaan sinussa asuvat henget.
Miten voit vapautua:
- Sinun on synnyttävä uudesti Jumalan Hengestä.
- Sinusta on ajettava vieraat henget pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944