Heti lukiosta natiivien joukkoon ömerikkaan?
Lastua vuolemaan ammattikouluun?
Hiljaa pianokouluun?
Perkele kortistoon?
Mitä haluaisit lapsestasi tulevan?
16
628
Vastaukset
- hande
On meillä lapsistamme.
Nyt kun alan murrosiästäni 53v toipua, huomaan vihdoin sen lapsillani.
Kysyin yhdeksättäkymppiä käyvällä äidiltäni, koska miust tulloo aikuinen?
Äit sano, häne nähöksee ei koskaa.
Siu silmistäs näki jotta et sie saa milloinkaa rauhaa.
Ai niinkö?
Mie ostin moottoripyörän.
Vanhan ihmisen silmät ei edes räpsähtäneet.
Kohan piät huolen omista lapsistas.. - Heikunkeikku
...ei ole mitään merkitystä, ja hyvä niin.
Ei sillä ole merkitystä, mitä tekee, kunhan voisi ja uskaltaisi tehdä sellaista, mitä todella haluaa tehdä.
Toivoisin tietysti, että lapsilla säilyisi oma "itseys" ja ikioma ajattelu, ettei sisäistäisi muiden ihmisten ajatteluita noin vaan, vain sen takia, että niin moni ajattelee niin.
"Moneus" ei tarkoita, että se olisi itsestään selvää pässin lihaa.
Myös, ettei raha sanelisi tekemisiä.- hande
Ekologisuus onneksi, pysäyttää maailmanpaloa.
Nuoret ovat fiksuja, paljon fiksumpia kuin me konsanaan.
Rahaa tarjosin vanhemmalle tyttärelleni, jolta kastui tietokone, tärviölle mennen.
Uusi maksoi hirmuisesti.
Ei halunnut missään tapauksessa tukeani.
Kyllä kuule pärjätään.
No, ovela olen minäkin, kas tiedän ylpeän ihmisen tilinumeron... - Heikunkeikku
hande kirjoitti:
Ekologisuus onneksi, pysäyttää maailmanpaloa.
Nuoret ovat fiksuja, paljon fiksumpia kuin me konsanaan.
Rahaa tarjosin vanhemmalle tyttärelleni, jolta kastui tietokone, tärviölle mennen.
Uusi maksoi hirmuisesti.
Ei halunnut missään tapauksessa tukeani.
Kyllä kuule pärjätään.
No, ovela olen minäkin, kas tiedän ylpeän ihmisen tilinumeron......tarkoittanut "raha ratkaisee"-asialla aivan tällaista, josta kirjoitit.
Miksi tietokone kastui? Tärviölle mennen?
Ehkä tyttäresi oli sitä mieltä, että jos on itse syypää kastumiseen, niin hoitaa sitten homman loppuun itse, eikä apuja anele. Jos näin, niin mielestäni ihan fiksusti ajateltu.
Tyttäresi Ylpeys ei johdu varmaankaan (ehkä) rahan ottamisen suhteen, vaan ylpeys hoitaa tehty virhe. - hande
Heikunkeikku kirjoitti:
...tarkoittanut "raha ratkaisee"-asialla aivan tällaista, josta kirjoitit.
Miksi tietokone kastui? Tärviölle mennen?
Ehkä tyttäresi oli sitä mieltä, että jos on itse syypää kastumiseen, niin hoitaa sitten homman loppuun itse, eikä apuja anele. Jos näin, niin mielestäni ihan fiksusti ajateltu.
Tyttäresi Ylpeys ei johdu varmaankaan (ehkä) rahan ottamisen suhteen, vaan ylpeys hoitaa tehty virhe.Oli vesipullo auennut.
ei viinapullo.
Onneksi molemmat tyttäreni ovat lähes raittiita.
Ei tällaisia tenukeppejä kuin isänsä...
Ennenmuuta onnellisia aikuisia, vähintäänkin toivon, että elämiinsä tyytyväisiä aikuisia.
Täytyi ihan monikossa toivoa, koska kolme isäkseen minua kutsuvaa lasta olen saanut elämääni.- torivahti*
...ja äitisä luontoinen, niin kaikkihan sitä pelekää....
Lapsilleni,kaikkea hyvää,niinkuin jokainen meistä joilla lapsia on. Rankkaa on plärätä tänäpäivänä elämäänsä läpi.Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu ihmiselle. Minä menetin vanhimman poikani viimekesänä,(häneltä jäi kaksi pientä poikaa)sitä ollaan yritetty ymmärtää ja kahlata läpi arkea ja pyhää.. vanhimmalle tyttärelle veljen menetys on ollu kipeintä..Mutta pikkuhiljaa tästä mennään..
samaa, mitä itse haluaa. Eli minä en halua mitään, tärkeää on vain se mitä lapsi haluaa. Ja lapsi taitaa haluta aika paljon. Haluan vain, ettei halua liikaa ettei tule suurta pettymystä. Vaan ainakin tosissaan on menossa.
Paljon yritti ja opiskeli mutta, harrastuksesta tuli ammatti.
- Pirre*
elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä, ei muulla väliä..
- uk-ko
on toiveet. Ei mulla alun alkaenkaan ole ollut mitään urasuunnitelmia lasteni varalle. Nyt kun vanhempi poika on selvinnyt amfetamiinikierteestään ja eheytynyt suunnilleen ihmiseksi, ja nuoremalla on tänään 18-v. synttärit, niin mun toiveeni on lähinnä että terveenä säilyisivät ja ihmisinä pysyisivät.
Jos vielä itse itsensä elättävät, jollain keinolla niin minä oon onnellinen.
Ihmisiä, inhimillisiä, kokonaisia.rankka kokemus isällekin/vanhemmille lapsen jääminen huumekoukkuun, niinkuin sanoit - varmaan kaikki muu on yhentekevää, kunhan lapsi vain selviää..
Voimia Sinulle..- uk-ko
Pirrejuupas kirjoitti:
rankka kokemus isällekin/vanhemmille lapsen jääminen huumekoukkuun, niinkuin sanoit - varmaan kaikki muu on yhentekevää, kunhan lapsi vain selviää..
Voimia Sinulle..Nykyäänhän kaikki on hyvin. Arvot ja toiveet vaan meni siinä rytäkässä paikoilleen: mikä on tärkeää, mikä ei.
- tulevan
onnellisen ihmisen, niin onnellisen kuin se yleensä on mahdollista. Haluaisin, että hänellä olisi kohtuullinen toimeentulo ja että hän olisi hyvin ihmisten kanssa toimeentuleva ihminen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187