Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sperma pepussa

Kaisa

Hei olen nyt kuukauden harrastanut jätkäkaverini kanssa peppuseksiä ja hän lauetessaan jättää spermat pyllyyn... ja sit käyn pesulla ja ainahan sinne jää vähän spermaa... seuraavana päivänä kakka on sellasta oudon löysää... onx tää ihan normia???? Muita??? Vinkkejä miten saa pois ilman totaalista suolihuuhtelua... Toxia...

37

26432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      spermahan on ikäänkuin nestettä, jos niinku katot sen olomuotoo, joten se pehmentää ulostetta niinkuin vesi suolihuuhtelussa. Ilman huuuhtelua voi olla vaikeahkoa, entä sitte... Mahatautikin johtaa löystyneeseen tavaraan!

    • evian

      juttu, se on ihan normaalia, vaikkakin ikävää. Itselläni tuota saattaa kestää useammankin päivän, mutta kyllä se siitä sitten taas helpottaa. Ja onhan se peppuseksi niin kivaa, että pari päivää voi vähän "kärsiäkin".

    • neuvo

      Samalla kun peset peppua aktin jälkeen, pyöräytä vähän sormea sisässä, ja koita jos tulis ilmaa ja sen mukana pois edes suurin osa (sormea ei silloin tarvitse pitää pepussa), mulla on auttanut.

      • Sex

        Tai käyttäkää kortsua.


      • Mä.
        Sex kirjoitti:

        Tai käyttäkää kortsua.

        Kannattas ennen ja jälkeen peppuseksin tehdä suihkulla perähuuhtelu. Vuosien kokemuksella voin sanoa, et se toimii ja on paljon antoisampaa ja kivempaa leikkiä puhtaan reiän kanssa.


    • lekuri

      Sperma peräsuolessa ei löystytä ulostetta, koska ulosteesta imeytyy neste paksusuolessa. Jonkin verran sitä saattaa imeytyä toki ulostemassaan. Neste peräsuolessa saattaa toimia liukasteena, jolloin ulostaminen on ikäänkuin "liukkaampaa", mistä voi syntyä "löysyyden" vaikutelma.

      Lisäksi anaaliseksi voi aiheuttaa suolenliikkeiden muutoksia, ulostusrefleksin (siellähän ikään kuin on ollut tavaraa). Tämä voi olla syynä löysempään ulosteeseen.

      Suosittelen kondomin käyttöä anaaliseksissä.

      • saara

        Miksi suositellaan kortsua anaaliseksissä? Siis ihmiselle joka on harrastanut saman miehen kanssa vuosia seksiä ilman.


      • tessu

        Onko vuosia harrastettu anaaliyhdyntä lopputulos siihen, että vuosien kuluttua ns. ryppynaru löystyy? Voiko ulosteenpidätyskyky muuttua toiminnan myötä?


      • Water
        saara kirjoitti:

        Miksi suositellaan kortsua anaaliseksissä? Siis ihmiselle joka on harrastanut saman miehen kanssa vuosia seksiä ilman.

        Kumia hyvä käyttää, niin sperma ei joudu peppuun. Ei tautien tms. takia. Lähinnä siis mukavuussyy.


      • Toinen lekuri
        tessu kirjoitti:

        Onko vuosia harrastettu anaaliyhdyntä lopputulos siihen, että vuosien kuluttua ns. ryppynaru löystyy? Voiko ulosteenpidätyskyky muuttua toiminnan myötä?

        Tämä toinen lekuri vastaa, että vaikka ei olisikaan harrastanut peppuseksiä, niin siitä huolimatta se ryppynaru löystyy, ellei sitä harjoita.
        Ryppynaru, niinkuin se pissan karkailukin vaatii aktiivista lihasten kunnossa pitämistä.


      • tarvetta
        Toinen lekuri kirjoitti:

        Tämä toinen lekuri vastaa, että vaikka ei olisikaan harrastanut peppuseksiä, niin siitä huolimatta se ryppynaru löystyy, ellei sitä harjoita.
        Ryppynaru, niinkuin se pissan karkailukin vaatii aktiivista lihasten kunnossa pitämistä.

        käydä kertaamassa fysiologian kurssi? Samaa "löystymistä" voisi tuolla logiikalla aiheuttaa pelkkä kakalla käynti. Haloo!!!


      • ettei
        saara kirjoitti:

        Miksi suositellaan kortsua anaaliseksissä? Siis ihmiselle joka on harrastanut saman miehen kanssa vuosia seksiä ilman.

        liikoja suolistobakteereja joutuisi vahingossakaan vääriin paikkoihin. (emätin, miehen virtsaputki). Kondomi estää tämän.


      • Anonyymi
        Water kirjoitti:

        Kumia hyvä käyttää, niin sperma ei joudu peppuun. Ei tautien tms. takia. Lähinnä siis mukavuussyy.

        Munan imeminen kumin kanssa on niin kuin söisi eväät papereineen,silloinhan vasta nautinto on täydellinen kun spermat ruiskahtaa suuhun saa niellä kaiken ja nuoleskella vielä munan pään puhtaaksi.Parikymppinen homopoika Kotkasta.


      • Anonyymi
        Toinen lekuri kirjoitti:

        Tämä toinen lekuri vastaa, että vaikka ei olisikaan harrastanut peppuseksiä, niin siitä huolimatta se ryppynaru löystyy, ellei sitä harjoita.
        Ryppynaru, niinkuin se pissan karkailukin vaatii aktiivista lihasten kunnossa pitämistä.

        Ala pitämään Tampaxia pyllyssäsi.runkkukin lentää pitkälle.


    • Anonyymi

      Meillä on aina naitu suoleen paljaalla.
      Muija sanoo että sperma tuppaa pierettää ja pierut haisee spermalla.
      Ei siitä sen kummempaa haittaa.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Paljaalla ja mällit perään. Vaimoa kiihottaa lisäksi, kun sperma valuu perseestä pitkin pikkareita. Mikä sen ihanampaa, kuin päästä panemaan heti perään jo kerran nussittuun perseeseen. Ihana litinä liukkaus ja pieni mällin tursuaminen välistä. Sperman hajuiset pierut on tutkimatta, mutta pitää varmasti paikkansa. Kiihottavaa, kun välillä turahtaa, jos käyttää ulkona ja saa työntää takaisin sisään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Paljaalla ja mällit perään. Vaimoa kiihottaa lisäksi, kun sperma valuu perseestä pitkin pikkareita. Mikä sen ihanampaa, kuin päästä panemaan heti perään jo kerran nussittuun perseeseen. Ihana litinä liukkaus ja pieni mällin tursuaminen välistä. Sperman hajuiset pierut on tutkimatta, mutta pitää varmasti paikkansa. Kiihottavaa, kun välillä turahtaa, jos käyttää ulkona ja saa työntää takaisin sisään.

        Mua kiihoitta kanssa kun kaverit näkee miten sperma valuu mun aukosta reisiä pitkin alaspäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Paljaalla ja mällit perään. Vaimoa kiihottaa lisäksi, kun sperma valuu perseestä pitkin pikkareita. Mikä sen ihanampaa, kuin päästä panemaan heti perään jo kerran nussittuun perseeseen. Ihana litinä liukkaus ja pieni mällin tursuaminen välistä. Sperman hajuiset pierut on tutkimatta, mutta pitää varmasti paikkansa. Kiihottavaa, kun välillä turahtaa, jos käyttää ulkona ja saa työntää takaisin sisään.

        Juu sama. Pierettää kuulemmaa naistani. Ikävä puoli on se, että kun vetää kalun ulos voi tulla pieru ja sperma roiskahtaa päälleni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Paljaalla ja mällit perään. Vaimoa kiihottaa lisäksi, kun sperma valuu perseestä pitkin pikkareita. Mikä sen ihanampaa, kuin päästä panemaan heti perään jo kerran nussittuun perseeseen. Ihana litinä liukkaus ja pieni mällin tursuaminen välistä. Sperman hajuiset pierut on tutkimatta, mutta pitää varmasti paikkansa. Kiihottavaa, kun välillä turahtaa, jos käyttää ulkona ja saa työntää takaisin sisään.

        Oon parikymppinen homo en koskaan anna naida kuin paljaalla,voi voi sitä nautintoa kun kova kulli nytkähtele pepussa ja kuuma sperma lentää sisälle.


    • Anonyymi

      Kyllä ne sinne pepun uumeniin vaan kuuluu laskea. Tai toki joku käyttää kortsuja joka on täysin turnoff ainakin minulle. Toinen ääripää on imaista ne sieltä suuhun, joka on taas supermahtavaa. Kyllähän se löysää on varmaan, kun sinne lasketaan liemet. Ei siitä paikallishaittaa enempää kumminkaan ole.

    • Anonyymi

      Itse nautin tosi paljon peppuseksistä ja tunteesta kun sperma tulee sisääni. Jälkeen en koskaan käy vessassa vaan laitan pikkuhoususuojan ja päksyt jalkaan. On ihana tunne kun sperma hitaasti valuu suolesta. Pesulle vasta parin tunnin jälkeen

      • Anonyymi

        Samoin suoja housuihin heti aluksi vuotaa, imeytyy suurin osa sisälle kehoon.


      • Aijai, musiikkia minun korville. Minusta on ihana alkaa työntämään uudelleen hieman aikaisemmin nussittuun ja lauettuun perseeseen. Siellä kun on sperma ja liukastetta valmiina. Joskus tyttökaverin kanssa käyty kesken illan ottamassa kierrokset ja ladannut pyllyyn lastit. Housut ylös ja menoksi tanssilattialle. Pimpsasta jää valuun heti pitkin joka paikkaa. Peppu imaisee paremmin uumeniinsa.


      • Anonyymi

        Mä oon transsu homo,panon jälkeen kun laitan silkkipöksyt jalkaani niin laitan terveyssiteen housuihin.tuntuu kivalle kun spermat valuu sinne eikä tarvi välittää että housut sotkeentuu ja myöhemmin on uutta panoa varten jo tarpeeksi liukas reikä.


    • Anonyymi

      Voi sitä riemun määrää kun naisen peppuun pääsee siemenet ruiskimaan....

      • Anonyymi

        Kyllä se miehenkin peppu miellellään ottaa spermat sisään.homopoika


    • Anonyymi

      Aina paljaalla spermat peppuun. Spermassa oleva mieshormooni imeytyy suolesta naisen kehoon ja kohta se on taas haluamassa uutta lastia suoleen... Muija myös sanoo että peppuorkut on erilainen, parempi, voimakkaampi kuin emätin tai klittaorkut.

    • Anonyymi

      Aina tietty paljaalla mallit suoleen....toimii vaarallisilla päivillä ehkäisynäkin..

    • Anonyymi

      Mä olen kuullut naiselta että sperman terveellisyys toteutuu suihinotossa saadusta siemensyöksystä. Ulosteen löysyys tuskin johtuu yhdynnässä. Vaivat tulee tavoista tehdä ”asiaa”. Tuo ilma suolessa voi tulla aktista. Kohtuullinen äksöni on varmaan ihan ok

    • Anonyymi

      Varo, ettei mene vaginaan, saattaa syntyä somali!

    • Anonyymi

      Kunnon perseSexi on aina paikallaan👍

    • Anonyymi

      Sen verran pitää olla itsetuntoa, että mun perseeseen ei takuulla kukaan töki, enkä ikinä aio omistaa Toyotaa.

      • Anonyymi

        Minä ajan vaikka Trabantilla,peppuun annan mielelläni panna.Ai ai sitä nautintoa kun ihana muna työntyy pyllyyn ja kunnon panossa spermat ruikitaan sisälle.Homopoika Porvoosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajan vaikka Trabantilla,peppuun annan mielelläni panna.Ai ai sitä nautintoa kun ihana muna työntyy pyllyyn ja kunnon panossa spermat ruikitaan sisälle.Homopoika Porvoosta.

        Joskus ulkona jossain porttikongissa tapahtuneen pikapanon jälkeen kun reilu annos mälliä on lentänyt suoleen,olen työntänyt Tampaxin sisääni.Ei valu spermat pikkuhousuihin vaan voi jatkaa johonkin meikäläisten suosimaan paikkaan bilettämään.Tampax combact on hvvä,vähän vaseliinia kärkeen ei ota heti kosteutta ja tulee hyvin sisäänpano putkesta ulos.Yks trans.homo


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe