Ja tulee rankaisemaan niitä, jotka sortavat hänen uskollista soturiaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000042641084
Ellen, Ellen, Ellen, Jumala rakastaa myöskin
4
111
Vastaukset
- Jumala rakastaa jokaista
ihmistä, mutta erikoisesti niitä, joita sorretaan ja pilkataan Jeesuksen tähden. Ellen on pannut koko elämänsä likoon vain koroittaakseen Jeesusta Kristusta.
- etenkin kun
suurin osa näistäkin luettelemistasi oli ainoastaan panettelun tulosta. Jos Jumala pitäisi lukua synneistämme, ei meistä yksikään pelastuisi.
Sentähden niin sinun kuin minunkin täytyy vain sanoa:
"Herra ole minulle syntiselle armollinen, suuren laupeutesi tähden ja anna anteeksi minun rikkomukseni, suuren rakkautesi tähden."
Ellenkin on varmasti pyytänyt Jumalalta anteeksi tahalisia syntejään. Mutta noissa teidän luetteloissanne on tosi paljon "ilmaa", onneksi Jumala tietää senkin että kuka missäkin mielessä lähimäisestään kirjoittelee ja kuka on sydämeltään itse vilpitön? - rikastuakseen
Minne menevät Ellen G Whiten kirjoista saadut rahat?
- Ellen G Whiteen...
etenkin kun kirjoitti:
suurin osa näistäkin luettelemistasi oli ainoastaan panettelun tulosta. Jos Jumala pitäisi lukua synneistämme, ei meistä yksikään pelastuisi.
Sentähden niin sinun kuin minunkin täytyy vain sanoa:
"Herra ole minulle syntiselle armollinen, suuren laupeutesi tähden ja anna anteeksi minun rikkomukseni, suuren rakkautesi tähden."
Ellenkin on varmasti pyytänyt Jumalalta anteeksi tahalisia syntejään. Mutta noissa teidän luetteloissanne on tosi paljon "ilmaa", onneksi Jumala tietää senkin että kuka missäkin mielessä lähimäisestään kirjoittelee ja kuka on sydämeltään itse vilpitön?vaan Raamatun sanaan.
Adventistien Ellen G White ei löydy Raamatusta.
Mormoonien Joseph Smith ei löydy Raamatusta.
Miksi pitäisi palvoa IHMISTÄ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837