Eikö max-kanavaa saa muka naiset katsoa kun niin ivallisesti Järvilehtokin puhuu etteikö muka formula kiinnosta naisia..": no onhan siina glamouria..."
Mua ainakin ottaa kupoliin tuollainen sukupuoli jaottelu siinä mitä kukin "saa"katsoa sukupuolen mukaan.
Siksipä meille ei tule minkään näköistä maksullista kanavaa..
sukupuolirasismia
6
200
Vastaukset
- siitä voi valita mitä kattoo
Eikös noita skeidaa tarjoovii xaii ja avaa oo kohta homoille ja leboile ja tasaarvonimissä transuillekin oma kaluston vaihto kanava. Jos noilt kanavilta poimis HYVÄT OHJELMAT, niin saata läheys YKS hyvä kanava tehtyy ja loput vois nakka vittuun. Olisin jopa valmis maksaa sellasesta oikeesti laadukkaasta ohjelmasta. Mut 10 sota kanavaa on pikkasen vaikaa niellä.
- ap..
Juuri noin.
Täyttä sontaa kymmeneltä kanavalta..
Toi Mix- kanava ois aika hyvä ja muut helvettiin..
- eewweeew
Kerrohha sie!
- sekin on
Ei aina tarvitse olla rodusta kysymys..
- MAX/AVA mainos
Jos ei ymmärrä, että tuo MAX/AVA mainospari on huumoria ja itseironiaa, niin siitä tuskin voi Maikkaria syyttää.
- helvettiin
molemmat paskakanavat. Tai vaikka kaikki.
Paras ratkaisu ois se, et olisi vaan yksi kanava ja jokainen valitsi itse ne ohjelmat joita tahtoo katsoa ja maksaisi vain niistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862