JATKUVAN HÄIRINNÄN VUOKSI OLEN PÄÄTTÄNYT OLLA ANTAMATTA MITÄÄN TIETOJA, JOITA OLEN EHKÄ SAANUT JA / TAI TULEN SAAMAAN TÄLLÄ SIVUSTOLLA.
PÄÄTÖKSENI PERUSTELUNA ON JATKUVA HÄIRINTÄ IHMISILTÄ JOILLA EI ILMEISESTIKKÄÄN OLE OMAA ELÄMÄÄ. HEIDÄN ELÄMÄNSÄ KYTKEYTYY VAAN TOISTEN HÄIRINTÄÄN JA ELÄMÄÄN INTERNETISSÄ.
TODELLA SÄÄLITTÄVÄÄ.
ILMOITAN MAHDOLLISESTI TIETONI / MAHDOLLISESTI TIETONI TULEVAT ASIAT ERÄÄLLE AIKAKAUSI LEHDELLE.
KIITOS TEILLE KAIKILLE. ONNITUITTE HYVIN HÄIRITSEMÄÄN MINUA. MUTTA EPÄONNISTUITTE YRITYKSESSÄNNE SAADA MINUT LOPETTAMAAN OMAT TUTKINTANI.
VIELÄ KERRAN VASTAAN ETTÖ EN OLE WINCAPITANIN JÄSEN TAI LIITY WINCAPITANIIN MILLÄÄN TAVALLA.
MIELENKIINTONI KO YRITYSTÄ KOHTAAN HERÄSI NÄILLÄ SIVUILLA JA KUN OMA MATKANI OLI JUURI SUUNTAUTUMASSA MUTKAN KAUTTA LOMALLE PANAMAAN AJATEELIN SELVITTÄÄ ASIAA JA TIEDOTTAA SIITÄ TÄÄLLÄ.
NYT KUITENKIN KIUSAAMINEN JA HÄIRIKÖINTI JATKUU, EIKÄ YLLÄPITO HALUA / EHDI PUUTTUA TÄHÄN ASIAAN.
JOTEN KAIKKI TE JOTKA OLETTE ASIALLISESTI VASTANNEET JA KYSYNEET KIITOS TEILLE.
KAIKILLE HÄIRIKÖILLE TOTEAN ETTÄ : HAISTAKAA VITTU !
SÄÄLITTÄVIÄ OLETTE.KATEELLISIA PASKAHUOSUJA.
YLLÄPIDOLLE KIITOS ETTÄ TODELLAKIN YLLÄPIDÄTTE SIVUSTOJANNE ERITTÄIN HYVIN JA OTATTE HUOMIOON KAIKKI ILMOITUKSET HÄIRIKÖINNISTÄ. EHKÄPÄ OLISI AIKA VAIHTAA JOKU TÄMÄN URALIN TILALLE. JOKU JOKA TEKEE TYÖNSÄ EI KATSO SAIPPUSARJOJA SAUVAKÄVELYN OHELLA OLOHUONEESSA.
ADIOS. TERVISIN MIKKO PANAMASTA. KELLO 11.13 ILMA TUULINEN.LÄMPÖTILA NOIN 20c. KOSTEUS PROSENTTI 80 PAIKALLISTEN UUTISTEN MUKAAN.
REK. M.MA PANAMASTA TIEDOITE !
15
1920
Vastaukset
- kaunis sellainen
KIITOS tee se ja lupaa ettet tule takaisin. Kiitos...
- Älä nyt ota hernettä nenään.
Tööllö on ihmisiö minä mukaan lukien joka haluaa tietää asioista.
Olen yksi niistä jotka soittivat alussa mainitsemaasi hotelliin ja uskon että olet siellä. Voisitko silti olla välittämättä näistä herjauksista ja ilmoittaa kun saat tietoa.
Kiittäen. me
- vain!
Onko Mikko sama kuin Antti eli Cluso?
Onko Mikko sama kuin Mikko Mallikas murulaisilla?
Jos olisit oikein häiskä, niin myisit tiedot jollekin aikakauslehdelle. Hymy tai Seiska ovat lehtiä, jotka maksavat hyvistä vihjeistä. Jos sulla on rahoja valmiiksi, niin anna ilmaiseksi.
Kukaan ei taida uskoa, että olet Panamassa, mutta pistähän maanantaina postia tulemaan.- M.MA
EN OLE ANTTI EN MIKÄÄN CLUSO...MIKKO MALLIKAS VIELÄ VÄHEMMÄN.
SAATUANI TIETOJA ANNAN NOTARRIN VAHVISTAMAT TIEDOT ETEENPÄIN AIKAKAUSI LEHDELLE. EI SEISKALLE.
SIIS ANNAN EN MYY !
EN USKO ETTÄ TIEDOT MITÄÄN TÄÄLLÄ. HÄRIKÖINTI ON OLLUT SELLAISTA ETTÄ ON PIKKU HILJAA RUVENNUT VITUTTAMAAN.
OLEN KERTAALLEEN ANTANUT OHJEEN JA PUHELIN NUMERON HOTELLIIN MISSÄ OLEN. SOITTAJIA ON OLLUT VASTAANOTTOVIRKAILIJAN MUKAAN PALJON.
PUHELUITA EI KUITENKAAN YHDISTETÄ HUONEESEENI PYYNNÖSTÄNI.
LÄYDÄT HALUTESSASI KIRJOITUKSISTANI NUMERON TÄNNE HOTELLIIN JA JOS KYSYT MIKKOA NIIN SAAT VASTAUKSEN. LAITOIN AIEMMIN VIETIN MITEN VOIT KYSYÄ ESPANJAKSI TAI ENGLANNIN VARMAANKIN HALLITSET.
HARMITTAVAA ON SE ETTÄ KUN OIKEASTI JOTAIN TEKEE NIIN KUKAAN EI USKO MITÄÄN.
LÄHETYS PÄÄTTYYTÄHÄN. HEI VAAN SUOMEEN
- kuule.
Vaikka tienaus.com:n puolelle.
Ei tänne suoli osastoon kannata mitään edes yrittää laittaa..täysiä mulkkuja täynnä koko paska!!!!!! - y898y8
Kannattaa tehdä sillä tavoin kuin tuntuu oikealta.
Murulaisia ei kiinnosta totuus vain vittuilu. Capitat haluaa tietää totuuden.- ettå kusetusta on
ja marco jättänyt iimeisen viestinsä, että tappioksi meni ja sivut eivät aukea 16.3.08. Silti kieltäminen on niin kovaa, että jo vuosi kusetettu ihtiänsä.
- on Hannun
ettå kusetusta on kirjoitti:
ja marco jättänyt iimeisen viestinsä, että tappioksi meni ja sivut eivät aukea 16.3.08. Silti kieltäminen on niin kovaa, että jo vuosi kusetettu ihtiänsä.
tunnustus.
Ei siinä Marko paljon paina, kun vastassa on Hannu. Hannu on tunnustanut ja poliisilla on tunnustus. - ja paskat.
on Hannun kirjoitti:
tunnustus.
Ei siinä Marko paljon paina, kun vastassa on Hannu. Hannu on tunnustanut ja poliisilla on tunnustus.Voi vittu mikä pelle olet.
Luetunymmärtämis ongelmia?
poliisihan ei voi valehdella? eihän=)?
Kyllä se valkenee sinullekin vitun spede. - PATTAYAN VETERAANI
ettå kusetusta on kirjoitti:
Kaikki aikaisempi karsimyksemme on ohi nyt. Olkaa yhteydessa sponsoreihinne, huomenna oikeaa tietoa tulossa.
pattayan veteraani - Thaimaan-
PATTAYAN VETERAANI kirjoitti:
Kaikki aikaisempi karsimyksemme on ohi nyt. Olkaa yhteydessa sponsoreihinne, huomenna oikeaa tietoa tulossa.
pattayan veteraanisuomalaisia vituttaa ylikaiken koko capita kuvio! Monet Thaimaassa asuvat on leimattu tämän paskaläjän takia. He haluavat oikeasti eroon näistä tyypeistä, eikä mitään "totuus valkenee", vai mikä helvetti se slogani olikaan.
- sä nyt
vedä herneitä nenään jonkun vitun suolimurojen takia. Kaikki erottaa rekisteröidyn ja rekisteröimättömän nimimerkin toisistaan.
- jönaker
"...OLEN PÄÄTTÄNYT OLLA ANTAMATTA MITÄÄN TIETOJA..."
Olipa ylläri, niin tavanomaisen klubilaista...- Jappe66
Ihan selvästi sanonut moneen kertaa ettei ole klubilainen.
Itse toivon että kertoisi huomenna kuulumisia. Yksi soittajista olin minä. Sorry et häiritsin teitiä, muta oli ihan pakko soittaa kun kaikki kokoajan kusettaa. Mitä tulee siihin sun mainostamaan sivuun totean ettö joo kyllä mä nyt sen uskon kun läpikävin ja hiukka meilejä laittelin. onnee vaan sun bisneksille ! - jönaker
Jappe66 kirjoitti:
Ihan selvästi sanonut moneen kertaa ettei ole klubilainen.
Itse toivon että kertoisi huomenna kuulumisia. Yksi soittajista olin minä. Sorry et häiritsin teitiä, muta oli ihan pakko soittaa kun kaikki kokoajan kusettaa. Mitä tulee siihin sun mainostamaan sivuun totean ettö joo kyllä mä nyt sen uskon kun läpikävin ja hiukka meilejä laittelin. onnee vaan sun bisneksille !Luulen ettei hän tosiaan ole, huvittavan tuttu asenne vain näissä ympyröissä.
Itseänikin sivustakatsojana kiinnostaisi josko joku toisi jotain uuttakin kaikenlaisen "tietoa on mutta ei ole" jahkailun sijaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889